Hoeraaaaaaaa, Thijs is geboren!! Chasmi en man, heel erg gefeliciteerd. Geniet van elkaar en chasmi, bijkom ze. Ik hoop dat je je snel beter zult voelen!
Chasmi gefeliciteerd met de geboorte van Thijs, geniet er lekker van, Zodra je er aan toe bent hoop ik te horen hoe het verder gaat. Nogmaals gefeliciteerd. Puzz jij heel veel su6 en sterkte voor morgen ik zal aan je denken!!!!!!!!!!!!!!!! Suusje hahahahaha een klein dorp en nog presteren we het om elkaar mis te lopen hahaha komt echt wel goed binnenkort. Voor nu ben ik te herkennen aan mijn waggel en grijs Tommy H vest(die op veel kleding echt helemaal niet past) zoals vandaag had ik een zwarte tuniek met paarse legging aan daar boven op dus het grijze vest en een rose met zwart pink ribbon sjaaltje. pffffffffffff zou blij zijn als de combi's dadelijk weer leuk zijn
gefeliciteerd met jullie zoon thijs. ga maar lekker genieten van jullie kereltje. puzz succes morgen.
november 2009 beebs lijst Bevallingslijst: 17 september, Amy, 1425 gr, 41 cm, 30+6 wk, Dochter van Mischienmama 14 oktober, Aimy, 3120 gr, 49 cm, 37+2 wk, Dochter van Geluk2009 21 oktober, Thijs, 3200 gr, 48 cm, 38+5 wk, Zoon van Chasmi De Buddylijst van de november-mama's: PuzzCatt - Fl3xGirl - Lautjuh - Claire85 - Jessica26i - Bloempjuh - Claire85 - Annie1979 - Bruisje - Suus - Princi Er zijn al 2 meiden geboren ! Er zijn al 1 knullen geboren ! ----------------------------------------------------------------- Lijst niet zelf wijzigen! werk het zelf elke keer bij na alles gelezen te hebben Proficiat chasmi en man met jullie zoon thijs! geniet ervan!!
chasmi en man van harte gefeliciteerd met jullie kleine man geniet er lekker van en alle andere dames waar het al rommelt of ingeleid worden en keizersnede krijgen ook veel succes ik lees lekker stiekem mee wat een spanning hahahaha groetjes sapje
Chasmi en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thijs. Nu lekker bijkomen en genieten meid. @ Puzzcat wil jou heel veel sterkte en suc6 wensen voor morgen en hopelijk kun je nog wat slapen vannacht...
Puzz, heel veel succes en sterkte morgen, geniet nog maar samen met je mannetje van de laatste avond met zijn 2tjes
Chasmi en Chasmi-man, gefeliciteerd met jullie zoontje Thijs Dat is snel gegaan dan, klinkt er heftig in elk geval! Heel veel geluk saampjes en geniet van jullie mannetje!
Puzz heel veel succes en sterkte morgen!!! Geniet nog even met z'n tweetjes. En morgen lekker met z'n drietjes!!!
Nog ff tussendoor, heb dus dat ene slaaptabletje... Heb eigenlijk zelf zoiets van, als ik t neem, kan ik t beter vannacht nemen en goed slapen, want t lijkt me niet echt verstandig om dit de dag voor de inleiding te doen, stel je voor, kom ik daar aan zo duf als een kuiken! Weet namelijk niet hoe ik erop zal reageren... Verder moet ik vrijdag morgen om 6 uur naar de verloskamers bellen, om te kijken of t niet te druk is en dan moet ik me om 7 uur melden! Heel spannend in elk geval! Puzz, jij alvast heel veel succes morgen! Ik duim voor je en we horen t wel als Joey geboren is! Toi toi toi
heeeeeeej chasmi en chasmi man!!!!!! Gefeliciteerd!! Al het wachten en nu goed nieuws!!! Genieten van jullie zoon!!!!! zit wel even emo te zijn stiekem dikke knuffel!
Meiden, nog even snel.. Bedankt voor jullie lieve felicitiaties... Mama wordt nu boos aangekeken door papa en gesommeerd naar bed te gaan. Geen slecht idee, ik ga luisteren Zodra het allemaal wat beter is loop van deze week zal ik wat foto's uploaden en jullie bijkletsen!
Chasmi van harte gefeliciteerd! Ik heb nog gedacht aan je vannacht. kom lekker weer op kracht en geniet van jullie kindje!
hoi miracles als ik jou was zou ik idd maar vanavond het pilletje in nemen weet niet wat je hebt gekregen temazepam? zou goed kunnen dat als je dat morgen inneemt je evengoed niet goed kan slapen van de zenuwen want je zal wel een inslaper hebben gekregen en alsje echt zenuwachtig bent of druk bent in je hoofd wil het niet altijd goed werken en dan ben je juist als je het nodig hebt moe dus waag het er lekker vanavond op alvast slaap lekker en heeeeeeeel veel succes vrijdag groetjes sapje
Chasmi en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thijs. Luister maar geod naar je man en kruip lekker onder de wol. Puzz heel veel sterkte morgen en we horen (ik in ieder geval) graag je verhaal als Joey er is. Miracles zou idd vanavond lekker die slaappil nemen, zeker omdat morgennacht waarschijnlijk maar een kort nachtje word. Dikke knuf!
jeeeehhh Chasmi gefeliciteer!!!!! EN wat een leuke naam!!!!! Rustig aan he, lekker je laten verwennen en heel veel rust nemen! We lezen je vanzelf weer hier!! Puzz. jij heel veel sterkte morgen!!! Dat het een hele mooie dag mag worden voor jullie! Miracles snap je beweegreden, zou hem denk ik ook vannacht nemen als je hem in wilt nemen.. Haha zonnetje..ga op de uitkijk...zal je zien dat we elkaar straks herkennen aan de kinderwagens! trouwens bij yoga zitten ook nog een paar vrouwen uit portland die nov. dec.uitgerekend zijn dusse best een babyboom in de wijk volgens mij!
@ chasmi gefeliciteerd met jullie zoon Thijs!! ben erg benieuwd naar de foto's!! @ puzz ook via deze weg veel succes morgen!!