Goede morgen al... Dit had ik dus ook eergister de hele dag.. die steken rechts onder in.. nu zijn ze weg.. ik denk toch mijn darmen ofzo..
Goedemorgen meiden, Zo echt een hele grote opluchting alles is goed! Zoals te verwachten was er nog niet heel erg veel te zien. Alleen een zwart puntje met een ring eromheen. Maar het zit in ieder geval in de baarmoeder Over 2 weken krijg ik weer een echo en als het goed kunnen we dan het hartje zien kloppen! Voor de rest een heel verhaal van de verloskundige en veel informatieboekjes meegekregen. Bij mijn mannetje begint het besef nu toch ook wel te komen. We liepen naar buiten en toen zei die heel erg lief: 'We worden papa en mama' met een hele grote grijns op zijn gezicht. Oww ik ben echt zo blij! Vannacht voor geen meter kunnen slapen omdat ik zo zenuwachtig was. En vanochtend van de zenuwen kon ik geen hap door mijn keel krijgen met als gevolg dat ik alsnog moest overgeven. Kreeg de tip om de hele dag door kleine beetje te eten tegen de misselijkheid en die zetpillen pas echt te gebruiken als ik echt niks binnen kan houden. Ik zag dat er al weer meiden bij zijn gekomen van harte gefeliciteerd! Liefs, Bloempjuh EDIT De foto van de echo staat in mijn album.
Goedemorgen meiden! Bloempjuh, wat fijn dat de echo goed was! Ben ook zo benieuwd, maar moet nog tot de 30e wachten.... @ Alle nieuwe meiden,gefeliciteerd! X Charlie
bloempjuh fijn dat alles goed was. en leuk dat je omschrijft hoe t eruit ziet met 5 weken zwangerschap..weet ik ook wat ik meedraag..bedacht me net zal ik nog maar eens een test doen, blijf het zoooo onwerkelijk vinden!
@Krumeltje.. heerlijk nu met zwanger ZIJN bezig gaan meid.. en lekker shoppen.... ik heb alles al dus ik ga s kijken wat ik eigenlijk nog wilde hebben maar t altijd te duur vond.. en een nieuwe wagen is misschien wel nodig, maar dan ga ik op zoek naar een mooie tweedehandse.. voor een vierde en waarshcijnlijk laatste ga ik geen nieuwe meer kopen...dat vind ik zonde.. @THasmo.. oh dus vrouwenpartners krijgen dan ook mannentrekjes.. whahahaha.. leuk om te weten.. nou laat je maar lekker verwennen door je euh.. ja hubbie klinkt niet gepast.. door je lief dan voor nu.. ga s brainstormen over een leuke vervanging van hubbie.. ook jouw lief moet natuurlijk een mooie nickname hebben hier he.. en die mylpaal van 5 wk.. wat mij betreft is elke week ene mijlpaal, maar ik denk dat claire bedoelde omdat t bij haar steeds daarvoor op op 5 wk misging.. en natuurlijk de innesteling gebeurd voor 5 wk dus in dat geval lijkt t mij sowieso een hele mijlplaal.. *edit ik lees terug en reageer tegelijkertijd met 2 schermen dus zie dat de antwoorden wat achterhaald zijn..ahaha..* @Kleintje.. wat geweldig zeg.. en ik hoop dat je vader naar de prijskaartjes heeft gekeken.. anders krijgt ie straks nog de schok van zijn leven..whahahhaa.... wat zijn die dingen toch vreselijk duur die wagens.... maar wel mooi en de meesten erg prettig.. TIP.. KIES EEN WAGEN MET ZWENKWIELEN VOOR.. ik heb t niet en vind t vreselijk gedoe vooral in winkels.. je draaicirkel is dan zo groot dat je dus hele winkels doormoet om te kunnen draaien... @Miracles.. hoe was je prikmoment vanmorgen? wanneer krijg je de uitslag? @Bloempjuh.. een echo gehad.. hoop dat alles goed zat.. ik lees t waarschijnlijk zo....hihihi... @Jessica.. gefelciteerd en tot snel.... @Kris ook welkom en Gefeliciteerd.. @Nikki.. hier groeit t ook snel.. mijn schoonmoeder heeft vanmorgen (zag ik net) mijn net gewassen positiebroek opgehangen ... dussss.. en de pot foliumzuur stond op t aanrecht...hmmm.. @Puzz. klopt.. door de hormonen gaan je darmen uitzetten en ook komen ze omhoog om vast ruimte te maken voor de groeiende baarmoeder.. bij de een zie je dat al heel snel en bij de ander niet.. zegt dus niets over een meerling of over de groei van de beeb.. de bm zit nog veilig onder je schaambot.. @Knarboor.. veel waterdrinken tegen de hoofdpijn wil nog wel s helpen en ibuprofen mag ije iidd NIET hebben.. paracetamol (zonder codeine) dan weer wel.... @Bloempjuh..net gelezen dus idd dat de echo er goed uitzag.. leuk om te zien hoe t er nu uit ziet.. lekker genieten meid....knuff @Tante Mars.. Fijn meid dat t eindelijk doorbreekt.. kun je snel met de molen beginnen.. HEEL VEEL SUPER SUCCES! zo nu ben ik weer helemaal bij en nu ga ik koffie maken....
Joehoe! Ik wil me hier ook graag melden Afgelopen donderdag positief getest! Nog heel pril zoals jullie natuurlijk, en ozo spannend allemaal. Het is voor ons de eerste spruit... Verder voel ik me heel goed... wel spierpijn in mijn onderlichaam, het lijkt alsof al mijn onderbroeken in mijn liezen schuren en mijn borsten doen pijn... maar ik ben zo blij dit allemaal te mogen voelen! Zaterdag avond en nacht had ik nl nergens last meer van... ik was zondag dus weer in de 7e hemel toen ik weer vanalles voelde Heerlijk! Mijn vriend heb ik het boekje van Kluun cadeau gedaan! En nu jeuken mijn handen om spulletjes te kopen Via MP een bod gedaan op een maxi cosi wandelwagen set Groetjes Cynthia
vanmorgen dus bij de anesthesist geweest.. de operatie wordt uitgesteld tot na de bevalling.. mocht ik eerder last krijgen en paracetamol helpt niet dan mag ik bellen en dan doen ze t onder plaatselijke verdoving.. voor nu willen ze mevoor die stress voor dit angsthaasje behoeden.. nou oke dan.. voor nu hoop ik er maar t beste van... ik ga iig geen risico's lopen en ook de arts vond dat geen goed plan... uiteraard zou ik bijna zeggen..
Cyntje: Gefeliciteerd @ degene die naar de echo is geweest: leuk zeg en wat goed dat het er goed uit zag tot nu toe @ bruisje: gelukkig dat ze het dan toch even uitstellen, zal zeker wel een hele geruststelling zijn? Hier heelllll veel onzekerheid, ik voel me totaal niet zwanger, ik heb verschillende testen gedaan allemaal positief maar verder voel ik niks helemaal niks! Alleen s'avonds een wat opgeblazen gevoel, maar dat had ik voor mijn zwangerschap ook regelmatig dus voor mij eigenlijk niks bijzonders... De krampen in mijn buik zijn weg... de rugpijn is er nog wel maar ik heb meer het idee dat het komt door mijn werk... En bluugghhh ik weet het gewoon niet hoor :S Heb net even naar de verloskundige gebeld om te vragen of het normaal is, degene die ik aan de lijn had zei dat het kan maar heeft mijn nummer opgeschreven zodat de verloskundige mij zelf terug kan bellen... grrr dit is gewoon zo frustrerend!
Meiden hier ook een die niks voelt! Ik heb sochtends honger (ja echt honger) maar verder niks meer Nou soms een trekkerige gevoel in de onderbuik als ik teveel doe,voor de rest helemaal niks... Ik heb zon gevoel nu ik het zo lees hier dat het 100% normaal is Je lijf begint eraan te wennen dat je zwanger bent
Hey kleintje, Ik herken je gevoel wel hoor. Ik heb vandaag ook zo'n dag dat ik me helemaal niet zwanger voel. Nergens last van, alleen een beetje van mijn (.)(.) maar dan moet ik goed drukken hoor, hihi. Ik heb gelezen dat je lichaam dan in een soort rust is ofzo. Waarschijnlijk komt het morgen of overmorgen weer dubbel en dwars terug... Ik heb mijn vk ook al gebeld hierover. Zij zei dat het heel normaal is dat je kwaaltjes zomaar ineens weg zijn. Tja, daar doen we het dan maar mee. XXX
Dat zei de gyn assistent ook al tegen mij Dan moeten we toch gaan aannemen dat het normaal is? YEAH meiden we zijn zwangerrrrrrrrrrrrrr \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|=
Eigenlijk is het ook zo stom he?! Maanden zitten we te hopen op een pos test. Eindelijk hebben we die en dan kunnen we nog niet blij zijn... Nou ja, we zijn wel blij maar die onzekerheid overschaduwd de blijdschap af en toe. stiekem ben ik ook best jaloers op de mensen die al druk zijn met wandelwagens kopen etc. Zouden wij eigenlijk ook gewoon moeten doen al is het maar voor het psychische plaatje. XXX
Verloskundige heeft gebeld en ik moet me geen zorgen maken.... Ze zegt dat het normaal is dat niet iedereen zo snel misselijk wordt, sommige zelfs helemaal niet, ook pijnlijke borsten is niet direct nodig en dat ik vorige week krampen had en nu niet is ook normaal omdat vorige week mijn lichaam er nog helemaal aan moest wennen enz en het nu al wat meer gewend is waardoor de klachten minder kunnen worden... Ik moest nu vooral gaan genieten en dat ga ik dan ook maar proberen ze zegt: ja voor je het weet wordt je toch erg misselijk!
@ bloempjuh fijn dat je echo goed was meid! @ tante mars juppie eindelijk je ongi! wil je strax hier zien zwanger!