November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    pfff net ff een potje zitten janken. Ze zeggen dat je moet genieten van je zwangerschapsverlof, heb het id dat ik alleen maar in me eentje bezig ben met poetsen (wat al bijna niet meer wil lukken). Ben nu met de afwas bezig die ik in 3x doe.

sorry hoor moest t ff kwijt.

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @mamsie nog heel even...ken het baalgevoel wel hoor. maarre vandaag doe ik lekker helemaal niets..

3. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Mamsie ken het...
    Helemaal als je alleen thuis bent enz. Je hebt niks te doen dus wat doe je dan..idd poetsen.
    Voel me soms best eenzaampjes op sommige dagen als iedereen weg of aan het werk is. Ben het gewoon niet gewend, dat thuiszitten. Iedereen kan wel zeggen geniet er van nu het nog kan.. maar ga liever genieten van mijn kindje!
    Mamsie lekker erover bitchen hoor, dat helpt! :D

4. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hier ook geen sex... alleen als het een resultaat oplevert, maar daar ben ik nog niet van overtuigd. Wil eerst meer bewijs..whahahaa

5. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    ik wil ook heel erg graag genieten straks van de kleine maar weet dat k t nog veel drukker ga krijgen met 2 kinderen huishouden en 20 uur werken. (me vriend doet namelijk niets in huis) van hem baal k zo. met kraamtijd is ie wel een week vrij maar ben bang dat ie dan hele tijd achter de pc zit of met auto's bezig is. dus denk dat k maar met een paar dagen dat ie thuis is al moet zeggen ga aub naar je werk toe.

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    WHAHAHAHAHAHAHHAHAHA....

Wat dacht jij, 17 liter dat haalt ie noooooooooit! ;)

Zo hier een oke nacht gehad. En meteen als ik beter geslapen heb, heb ik weer meer vertrouwen in de bevalling. Hij mag ook best beginnen nu...en het rommelt best n beetje maar ja...dat doet het nu al ruim een week. Hebben jullie ook het gevoel dat jullie baby-tje maar lager en lager blijft zakken?

Hoe ist verder met iedereen?

En Miracles....o ik hoop zo dat het goed aan het gaan is!

7. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Whahaha princi... dat is een beste..euuuuh ejaculatie om het maar netjes te formuleren :D
    whahahah rol van m'n stoel!

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mamsie.. heel herkenbaar hoor.. hier zit ik ook vaak alleen thuis, maar dan met 3 kids, huishouden, school, zwemles.. en niet te vergeten DIE DIKKE BUIK...soms vliegt t me allemaal een beetje aan.. gelukkig heb ik een vent die wel van aanpakken weet als ie thuis is.. gaaat eigenlijk nooit weg als er thuis nog wat te doen is en dat is er altijd wel.. soms schop ik m naar vrienden.. ook hij moet ontspanning hebben..en hij kan me met zijn "er moet nog zoveel" behoorlijk op de zenuwen werken..

Lastig hoor soms.. ik kan m niet hele dagen om meheen hebben.. veel te druk.. maar altijd maar werken vind ikook niet leuk.. ik ben een lastig mens..whahaha...

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Suusje.. bij de febmama's 2008...(dus ook septmama 2009 nu) is een mama bevallen.. zij moest smorgens ook ineens overgeven.. en savonds is de kleine meid geboren.. SPANNEND!!!

10. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Mamsie... vervelend dat je dat zo voelt. Kan me voorstellen dat je er dan inderdaad tegen aan kijkt.
    Gelukkig is er kraamhulp eerst.

Was jij trouwens niet degene waarvan de man afspraakjes had?Of in ieder geval loog hij over bepaalde dingen? Ja toch?
    Hoe gaat dat nu? Is dat wel verbeterd?

11. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    miss money - jah dat was/is hij ook. Heb verder niet weer iets ontdekt weet natuurlijk niet wat ie op de computer doet als ik op bed lig of dat ie 'aan t werk is'

12. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    vervelend zeg... dat je aldoor achterdochtig moet zijn... heb je niet veel stress dan?
    Knap van je dat je het nog steeds probeert. Ik had al lang stappen ondernomen. Maar goed dat is voor mij makkelijk praten natuurlijk.

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

goede morgen meiden

ben weer wakker geworden met een dikke buik;)
    ook nergens last van

dus patat met mayo kan ook van het lijstje ohja die massage ook

wat blijft er dan nog over?? ananas lust ik niet

14. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hey meiden,

We zijn weer een dagje verder...

@ miracles: hoop dat het allemaal goed gaat en dat het nu iets sneller gaat..

Hier alles rustig geweest vannacht heb 2 uur achter elkaar geslapen... een wonder!!!

Verder zijn mijn 2 katjes de flat aan het verbouwen nu.. ga eens even kijken wat ze aan het doen zijn de doerakies.....

Straks even lekker boodschapjes doen en wat spulletjes ruilen bij de hema en een lekker visje kopen voor vanavond.... hmmmm heb er nu al trek in..

Ben benieuwd of we nog weekend baby's erbij gaan krijgen.

15. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    *nou jaaaa zeg wat een vieze sexpraat weer op de vroege ochtend :p:D... eerst princi al met haar 17 liter specimen... hahaha

16. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Er is wel stress maar wil er niet al te veel aan denken. t is dat we kinderen hebben en straks krijgen als die er niet waren was het wat makkelijker allemaal geweest denk k.
    Maar goed we gaan gewoon verder he. Ik ga maar ff rommelen in de babykamer.

@suusje dat kan idd een voorteken zijn hoor dat t gaat beginnen.

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    En anders heb je toch ff genoten :p

Goedemorgen meiden

18. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    *breekt in*

Miracles van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Ik hoop je straks echt even over de telefoon te spreken!

*breekt uit*

19. linde90

linde90 Niet meer actief

Ahhhhh miracles, het is zover, gefeliciteerd met jullie zoontje, ben benieuwd !!!!!

20. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    GEFELICITEERD!!!!! Ben benieuwd hoe het met jullie gaat....... geniet ervan....

Deel Deze Pagina