hee een zoon voor miracles!! Wat leuk. gefeliciteerd.. Ok mijn overgeven kan een voorteken zijn..mmm wacht maar af verder (behalve brak) nergens last van..
JEeeeeeeeeej... hoe laat??? hoe zwaar en hoe lang?!!!! aaaaaaaaaaaaaah stuiter de stuiter... princiiiiiiiiiiiiii ga es achter charmed weg!! Het is zo ver!!!
*breekt opnieuw in* Ik kan wel alles gaan verklappen maar dat mag ze lekker zelf doen hahaha! *breekt weer uit*
Flauhauuuuuuuuuuuuuw Nou nog maar even geduld dan... hoop dat ze snel kan komen en dat het geen KS is geworden!!! whaha alsof ze daar nou zin in heeft... ZE MOET!!! MELDPLICHT!
Jij hebt ook een mooie buik miss. Ik wil wel even een nieuwe maken met shirt aan hihihi. Dan durf ik em hier wel neer te zetten.
Lijkt wel of mijn boobies verdwijnen met zo'n buik!!! Terwijl het toch echt een DD cup is... vind daar trouwens maar een zwangerschapsbh in... het is of D of E... grrrrrr
Dat zou je inderdaad niet zeggen DD. Ik heb C80. Ik had altijd B75. Lekken jullie borsten trouwens ook zo? Ik heb 's morgens iedere keer natte plekken in mijn t-shirt.