Wat een verschil in buiken he. Vind wel leuk om van iedereen wat te zien En een eind wandelen gaat hier echt niet lukken. Ik heb heel snel pijn in mijn onderrug. Moet dan onderweg heel vaak gaan zitten.
missy, ze staan erin Ja inderdaad een laaghangertje, ik ben moeder van hangjongeren, al voordat ze de buik hebben verlaten hahahaha
Ik ga er weer vandoor. Ga even met mijn mams naar tuinland. Ben de hele dag alleen thuis. Mannetje moet volleyballen. Niks aan haha. Dan de tuinland maar leegkopen. Zwangere vrouwen met verlof is slecht voor de portemonnee.
Lautjuh, jij trouwens ook een hele mooie beebkamer!! Mooi thema; Tigger Heb ik ook het een en ander van!
Hmmmmm hmmmm verlof idd slecht voor de knip!! Hier bankroet @ the moment... en smachtend naar mijn salaris a.s maandag!!!!
Dankje Ikke a.s. dinsdag. Maar heb nog wel een beetje centjes. Hihi. Doeidoei tot vanavond maar weer.
Wie moet zijn uitgave patroon ook drastisch aanpakken?!?!! Ik sowieso... met geen werk meer enz... 75% ww.. dan is die 25% toch wel een hele hap ineens!!
Ja gelukkig maar anders had het ook niet veel zin om naar de tuinland te gaan Veel plezier en tot laterrrrr
miss en lau, ja dat uitgavepatroon moet je altijd even aanpassen op 'veel vrije tijd stand' hihi, ja en miss, ik vind het nog steeds te belachelijk om over te praten die lui van je werk....tssss
ja echt zo.. des te meer dagen ik er nu over na heb kunnen denken, des te pissiger ik er van word. Maarjah wat kan ik er verder nog aan doen?, helemaal geen *bibs*! Toch fijn dat er mensen zijn die net zo denken!! Ligt bij sommigen wel anders.. krijg echt verschillende reacties. Zelfs mensen die zeggen; ik snap hun wel... WTF ik snap hun wel... ben dan ook gauw uitgepraat met de mensen die dat durven te zeggen. En bedankt voor het schepje er boven op! Idd vrije tijd stand.. heb het knopje ervan nog niet kunnen vinden
Ennnnnnn het is weer weekend en rustig... moet ik dan nu echt wat gaan doen??? Ik heb geen zin in huishoudennnn
@ allemaal lekker rustig weer hier miss heb jij weer de overhand met je berichtjes hahhahahah zo me schoonpa heeft me box en bedje ff ergonomisch gemaakt zodat ik overal bij kan en zelf me kleintje kan oppakken enz ivm mijn spierziekte nu maar hopen dat we geen dwerg krijgen als kraamhulp want dan heeft ze een krukje nodig hahhahah aangezien wij alle 2 vrij lang zijn hier ff 2 fotootjes... en zelfs kunnen de platen van de box en bedje ook nog een stand hoger nog makkelijker......
Wauw handig !!!!!! Wij zijn nog al vrij lang en de commode heeft me man al van die wieltjes onder gemaakt handig voor de schoonmaak maar hij staat ook meteen wat hoger.top meid!
dadelijk komt me verloskundigen nog voor een controllen.Ze had van de week geen tijd voor me. En ze woont bij me in de straat ook heel toevallig toen we hier kwamen wonen zo'n maand geleden. Dus nu komt ze na 14:00. gisteren zou ze eerst komen maar had ze en bevalling.