nou voorlopig hoef ik nog niet te eten heb net van manlief 2 warme saucijzenbroodjes naar binnen zitten werken hahaha en voor de rest eten we eigenlijk altijd op zaterdag brood of soep...en morgen word het weer eens een keer frietjes hebben we zkr al half jaar niet meer op hahhahaah en jij dan?
ik ben bij mijn eerste trouwens bevallen in de nacht nadat ik bij vrienden joods had gegeten hahaha, dat is dus mijn aanrader, falafel, veel koriander enzo
ik geloof dat andere meiden het voor ons ook al hebben uitgeprobeerd gisteren, van vibrators tot fricadellen sex had ik ook al geprobeerd, dat heeft me alleen een hele dag veel buikpijn opgeleverd
hahahha ja ik ook maar wat ik zo vreemd vind een of ander vreemd persoon zet in eens zon bericht neer zondat dat ze zelf hier is geweest...niet ff netjes van miracles is bevallen van een zoon nee alleen gefeliciteerd en meer niet :S
je beetje poep, ze wilde niks verklappen, alsof we nog niet genoieg in spanning zitten Voel jij je trouwens nog goed, of heeft de beeb al tekenen gegeven van 'ik kom eraan'?
Ja voel me nog goed nog geen teken van mama ik wil er nu uit maar mijn manneke heeft nog zoveel ruimte omdat ik zelf ook groot en lang ben hahahahha dus kan alles nog kwijt zijn benen enz....
Jaaaaaaaaaaaaa ik weet hoe de beeb heet!!! Kelly nogmaals gefeliciteerd met jullie zoontje ROWAN!!!! Mooie naam!!!
en wie zou nou de volgende zijn? Claire???? Wie weet is je lange wandeling wel net dat laatste zetje ! En Jessica, heel handig zo , alles wat hoger, en wat een schattig bedje zo! Hier net samen met mannetje de kast in de woonkamer uitgemest, wat verzameld een mens toch veel onzinnige dingen zeg, heb weer heeeeeeeeel wat weg gegooid. Nu alleen de kelderkast nog en dan ben ik er ook helemaal klaar voor.
@Jessica: ik heb echt geen idee wat ik ga eten. Me mannentje is pas om 19:00 vrij.gisteren al paptat gehad! Kelly en man van harte gefeliciteerd geniet lekker van jullie kindje mooie naam ! Verloskundigen net geweest.alles was goed gelukkig maar!ik verlies al wat stukjes slijmprop.maar zei ze je kan zo nog wel 4 weken mee rond lopen.