@Bloempjuh: Fijn meid dat het goed zit bij jou, ik mag morgen voor de eerste echo om te kijken of het geen bbz is, spannend! Ik las een hoop meiden die niks voelen, hier nog eentje. Alleen zijn mijn darmen het er helemaal niet mee eens en protesteren die nogal. Best vervelend. @Trieske: Je hebt helemaal gelijk, als je eenmaal zwanger bent dan lijken de zorgen pas echt te beginnen...Heb ook best vaak een rotgevoel en het gevoel dat ik wel kan janken, ik weet niet eens waarom, ik zou blij moeten zijn...De spanning is nog te veel denk ik...
Hoi allemaal, Ik wil mij hier ook graag aansluiten. Afgelopen vrijdag positief getest en volgens de planning ben ik 14 november uitgerekend. Donderdag mijn eerste afspraak met de HA, dus ben benieuwd wat die allemaal gaat vertellen en doen. Voor de rest natuurlijk ook VAN HARTE GEFELICITEERD! Greetz Nathalie
Gefeliciteerd Nathalie en welkom Dames even een vraagje want ik twijfel: Ik zit er namelijk aan te denken om dadelijk mijn manager in te lichten om de simpele reden dat ik daardoor makkelijker kan zeggen dat ik een bewoner niet help (we hebben b.v een bewoner die nogal eens wil slaan / schoppen als ze ergens geen zin in heeft) + dat zij rekening kan houden met mijn diensten en geen nachtdiensten enz in plant... Maar zal dat wel zo verstandig zijn om het nu al te vertellen? En als ik het haar heb verteld denk ik dat ik het ook aan mijn andere collega's moet vertellen of niet? Omdat zij dan er ook wat rekening mee kunnen houden... Wat denken jullie?
Poeh meiden, ik wou dat ik me zo goed voelde al begrijp ik ook dat dat wel eens beangstigend kan zijn. Ik ben al dagen de hele dag door misselijk en veel last van hoofdpijn.. Geen pretje, maar heb het er natuurlijk voor over. Alle nieuwe zwangeren welkom!
zoooof ik ben thuis! o o ahhh nog meer die zo onzeker zijn voel me al 4 dagen aardig goed en dat beangstigd me zo erg! Wel beginnen mn borsten ontzettend beurs te voelen
@ bloempjuh.... wat fijn dat de echo goed was! @ miracles.... t is 14.00 geweest, heb je al de uitslag? @ alle anderen... hoe gaat het met jullie?
Hallo Ik mag me ook aanmelden.... zaterdag positief getest, en zondag (natuurlijk) weer.... iedereen die hetzelfde meemaakt... gefeliciteerd!
Alle Nieuwe Zwangeren Welkom & Proficiat!! zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Pb mij je gegevens en ik zet je erop! 8)
Nou denk dat het zoiezo belangrijker is dat je kindje gezond blijft Het zou mij geen enemalle moer schelen of ik het zou moeten vertellen en aan wie Ik schreeuw het van de daken Vind het zoiezo een vreemd iets,niet vertellen aan mensen tot de "grens" van 12 weken Snap dat niet echt Waarom vinden mensen het zo belangrijk wat anderen denken? Want als het fout zou gaan,is het toch lekker dat mensen je kunnen steunen? En qua werk vind ik het onlogisch het niet te vertellen tot een bepaalde moment,want uiteindelijk zal je buik toch te zien zijn Waarom zijn mensen zo bang hun werk te verliezen om iets zo natuurlijks?
@Nathalie.. welkom..en GEFELICITEERD en LISS ook... @Puzz.. ik vertelde het ook altijd meteen.. kon t toch niet voor me houden, maar sinds de mk voelt dat toch anders... heb gewoon geen zin om (als het mis zou gaan) weer te moeten vertellen dat t mis is.. maar dat is natuurlijk persoonlijk.. een beste vriendin weet t.. verder niet..dus als t mis gaat.. heb ik een goede uitlaatklep...das wel prettig...
en als de echo goed is dan vertellen we het weekend van de 29e.. dan vieren we onze verjaardagen.. het goede nieuws wel.. veel langer kan ik t toch niet geheimhouden ivm buik
@Bloempjuh, gefeliciteerd met je mooie echo, hoop dat je de volgende keer lekker t hartje mag zien kloppen! @Bruisje, fijn dat de operatie uitgesteld is tot na de bevalling! Stress kunnen we niet gebruiken nu we een beebje in onze buik hebben zitten he! @Kleintje, fijn dat je vk je even heeft terug gebeld, hoop dat ze je een beetje gerust heeft kunnen stellen!? Ik las t stukje over evt je manager inlichten, ik heb precies t zelfde probleem. Werk als verpleegkundige in de thuiszorg en heb mn manager ook al in moeten lichten, had morgen namelijk een client opstaan die chemo krijgt. Daar mag ik dus absoluut niet naartoe. Ook erg zware clienten qua lichamelijke belasting moet je vermijden, dus als ik jou was, zou ik t wel aangeven. De rest van mijn collega's weten trouwens niks, manager mag dit toch niet doorvertellen! Alle nieuwe november mama's welkom en gefeliciteerd! Ik ben nog aan t wachten op de uitslag van mn HCG waarde, had om 14 uur gebeld, maar was nog niet binnen! Ben nu aan t aftellen, kan om 15.15 uur weer terug bellen!
@ bruisje leuk dat jet dan op je verjaardag verteld! ik ken iemand die verteld het ook op hun verjaardagen en toen had ze een spruit tussen de hapjes gedaan met vlaggentje erop Wij verwachten onze spruit rond .... erg leuke reacties gehad @zo heerlijk geslapen hoofpijn is minder alleen beetje licht in hoofd en misselijk bleh en er komt niks uit mn handen
Bruisje, jij hebt ook al een aardig buikje zeg! Kan me voorstellen dat je dat inderdaad niet lang geheim kan houden zo!
@ werk...... ik heb het vrijwel direct gemeld bij mn chefin En ik krijg alle begrip en steun van haar! (zelf is ze ook via de MMM zwanger moeten worden)
Mijn manager is ook heel goed van begrip en weet ook van de 2 eerdere miskramen af... Nou, ga NU bellen, tot zo!