oh die strijk ik echt niet hoor.. dekbedovertrek.. ik strijk uberhaupt weinig.. vind ik zonde van mijn tijd....alleen kleding van de als het nodig is.. en blouses van ed..soms kom ik er niet onderuit, maar meestal laat ik het gewoon liggen tot schoonmama komt oppassen.. die doet niets liever..
effe kijke hoe deze banner me staat @ hier pendelen nog niet aan toegekomen me meisje vraagt veel aandacht en slaapt slecht overdag (tandjes)
mijn schoonmama is nie zon schoonmaker en ik ben een te grote m**ren**** vul maar in 1 kreukje en het moet overnieuw, als je het dan doe wel goed dan heh blegh zit een beetje met dillemma in mn maag betreft werk manlief wilt dat ik stop ik wil deels wel stoppen maar aan de andere kant niet heb een vast onbeperkt contract en ben daarmee echt door t oog van de naald gkropen door ale veranderingen in de thuiszorg. en tja waar ga je de komende tijd (toekomst) nog zon contract krijgen en omdat ik en mn schoonmoeder niet echt over weg kunnen (geen catfight ofzo) maar we wel willen dat de kleine de familie goed kent zonder dat we continue op de koffie moeten dachten we als zij nou 1 dag oppast... als ze dat wilt uiteraard scheelt ons koffiebezoekjes en al en maakt ze de kleine toch goed mee en andersom en de andere dag kan ze met me mee naar het werk (gaat om 12 uur totaal) pffff en emoties helpen niet echt bepaald om de keus goed te maken
@Claire.. deze keuze moet je nu ook niet maken.. ga eerst bevallen.. dan genieten.. en zie aan het einde van je verlof. of ddesnoods na een maand of 2 weer werken hoe het gaat en beslis dan waar je je het beste bij voelt.. oeh.. weer 1.. maar tis niet pijnlijk dus ik zeg niksssss
Nee dat is lastig Claire... Belangrijkste vraag is denk ik of je je werk leuk vindt en het zou missen als het er niet meer is toch?
Maar wat Ichtus zegt is natuurlijk ook zo...beter niet zo'n beslissing als je zwanger bent en ook nog vlak voor je bevalling....
tja lijkt me fijn voor mn chefin dat ze optijd weet waar ze aan toe is (gelukkig heb ik verder een hele fijne chefin) na mn verlof is een maand vakantie eraan geplakt en dan heb ik echt nog krankzinnig veel vakantie daarna nog staan. of ik mn werk zou missen...Ja absoluut... vind het heerlijk die oude mensen te kunnen helpen zodat ze nog lekker in hun huis kunnen blijven en je hebt toch al een hele band met ze opgebouwt je komt als nieuweling toch inbreuk maken op hun priveleven en je groeit als het ware helemaal met ze mee
claire zou ook zeker niet beslissen kan altijd nog..tijd zat enne als je je werk leuk vind en vast contract..waarom zou je t opgeven?? MEt je man is t allemaal al onzeker genoeg toch?!
Claire, in principe gewoon lekker eerst je verlof en vakantie. Dat is echt je goed recht. Zoals je over je werk praat...ik zou het niet zomaar opgeven! Ichtus, Suus...trusten...
Claire, ik zou ook inderdaad wachten met die beslissing. Ik dacht in me zwangerschap bij giovanni ook dat ik wel even zou stoppen. Heb er heel erg spijt van gehad. Doe het nooit meer op die manier. iedereen die naar bed gaat, slaap lekker. Ik hang hier nog wel ff rond, ben ineens klaar wakker
Even een korte update, de rest volgt morgen! Vanmorgen om 7.40 uur ben ik bevallen van ons zoontje Roann! Hij is 46 cm lang en 3065 gram zwaar! Papa, mama & Roann maken t goed... al was t vanavond wel ff spannend of we niet weer naar t ziekenhuis konden vertrekken, aangzien zn temperatuur te laag was. Nu is deze gelukkig weer op goed! Ik duik nu mn bedje in, ben inmiddels al 41 uur wakker! De rest van t verhaal en foto's volgen morgen! Meiden, hou jullie taai, t is t echt allemaal dubbel en dwars waard!
Oh Miracles, Gefeliciteerd met Roann. En dat is een mooi gewicht voor precies 37 weken. En jullie zijn ook al thuis...wat heerlijk! Geniet van elkaar en rust lekker uit! Doe rustig aan en kom dan meer eens je verhaal doen! Ik ben zooooo blij voor jullie dat alles goed gegaan is!
Van harte Miracles!!!!!! Gelukkig dat we wat van je horen leuk. Slaap lekker. Volgens mij liggen de anderen meiden al te slapen. tot snel meid
Gefeliciteerd Miracles met roann. Stoere naam! Pff.. 41 uur, ga maar snel uitrusten dan. Eindelijk is ie er dan!! Dikke knuf voor jou uhh.. jullie!