November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Miss; ik klets alleen maar hier mee. Omdat ik hier al eerder was. Later werd dat andere topic geopend en had geen zin om in 2 topics te kletsen :)

Lilage je hebt pb

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier effe snel een berichtje

hier ook niet bevallen HELAAS!!!!

ik ga me aankleden en was doen enzo weet nie wanneer ik weer online kom;)

3. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    :D

Nou ga ik echt de laptop dichtklappen, andes komt er weer niks van het huishouden terecht. Gisteren weer van alles lopen uitstellen, met als resultaat dat vandaag alles er nog net zo bij ligt als gister..
    Kom nog wel ff buurten zodra ik mijn klusje af heb, ben natuurlijk veelste nieuwsgierig naar kleine Miracle baby Roann!!

oooooooooh jah sowwy nog van de spellingsfout!! Had de naam klakkeloos over genomen van een krabbeltje op haar hyves.
    Maar goed kwam bijna op hetzelfde neer als je het tenminste hetzelfde uitspreekt ;)

4. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Hallo allemaal,

Eeuwigheid geleden maar lees zo heel af en toe es mee,...
    Is er ook een lijst met wie er al bevallen zijn? Of kijk ik wellicht niet goed op die everyone site? Ik was wel benieuwd naar jullie babynamen en zo,..
    Hie rgaat het goed! Voel me kiplekker en heb er nog steeds zin in ( moet ook wel want onze dochter kwam 15 dagen te laaten, dus wellicht nog een hele ruk te gaan)

Groetjes
    Liesbeth

5. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

geen babynieuws deze ochtend jammer
    wel goed geslapen hier bij sommige van jullie wat minder
    voor mij vandaag precies nog 1 maand tot de uitgerekende datum maar goed ook ik hoop het niet te halen en iets eerder te mogen bevallen hoor :D

6. linde90

linde90 Niet meer actief

ben ook heel benieuwd naar de namen van de kindjes die allemaal geboren gaan worden, er zijn er heel wat voor mij, en ik hoop zo dat onze naam er niet tussen zit hahaha.

Hier echt enorme last van mijn rug, voel me echt een bejaarde:x

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden, weer bijgelezen, das altijd een heel boekwerk maar goed dat we verlof hebben :D

Miracles mooie naam Roann, lekker genieten nu.

Ik heb al de hele nacht last gehad van een pijnlijk trekkerig gevoel in mijn vagina, echt branderig komt in een golfje en trekt weer weg. herkenbaar ??

8. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo meiden,

Hier weer terug na 2 dagen afwezigheid.

@ miracles van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    @ koffieleutje, ik heb ook last van die stekende pijn in mijn d**s geen idee wat het is!

Vrijdag mijn mijlpaal gehaald, 37 weken en wat een drukke dag.
    Mijn man was jarig en ik vierde ook gelijk mijn eigen verjaardag, ik was kapot aan het einde van de dag.

Gisteren weer een lekkere lompe actie uitgehaald, ik had 's ochtends de voordeur opengedaan met een losse sleutel, toen ik later die ochtend wegging heb ik die er dus per ongeluk in laten zitten met het gevolg dat ik van de buitenkant de deur dus niet meer open kon krijgen.
    We hebben van alles geprobeerd om binnen te komen, maar uiteindelijk een ruit moeten inslaan:$.
    Zit nu dus met een houten plank in mijn achterdeur, zo dom!

Dikke knuff voor iedereen die het net als ik nu wel zat begint te worden , ik word nu toch wel ongeduldig!

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zo princi heb je goede voorbeeld gevolgd...alle papierwerk,rekeningen ed zijn weg!
    Traktatie af!
    Deuren (hoe bizar maar die MOESTEN schoon)schoon..
    Deze dag door (3de verjaardag in fam op rij) enne daarna mag de kleine echt komen!!

10. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Wat fijn zeg! Hier loop je gewoon door tot 42 wkn endan gaan ze eens kijken. Ik heb al duidelijk aangegeven dat ik dat echt niet wil en na lang aandringen mag ik nu met 40+3 voor een plan van aanpak. Als dat dan nog nodig is tenminste...

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ja ben er ook blij mee!!

gyn wist me te vertellen dat het wetenschappelijk bewezen is dat tot 42 weken door laten lopen zelden het gewenste resultaat heeft..
    maar goed beleid is gewoon overal anders..
    in dit ziekenhuis leiden ze dus wel in na eerdere keizersnede terwijl er ook veel ziekenhuizen zijn die dat niet doen.
    Toen ik daar een opmerking over maakte kwam de gyn weer met een artikel op de proppen waarin stond..
    haha kan na deze zwangerschap bijna in het ziekenhuis gaan werken..

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

he ben ik weer eventjes:)

vanmorge wat slijm verloren (propje) maar was niet roze of met sliertjes bloed) gewoon wittig moet toch maar es opzoeken hoe een slijmprop eruit ziet haha heb nl geen id wel he;e ochtend een onprettig gevoel in me buik kan het niet helemaal plaatsen.

ik ben ook erg benieuwd naar de namen die jullie hebben gekozen:D

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

hmmm foto gevonden lijkt er wel op :)

14. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee flx3 het is lekker aan t rommelen??

15. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Veertje: gefeliciteerd met jullie verjaardagen en lekker lullig van die deur, heb ik hier ook wel eens gehad maar uiteindelijk wel via een ander raam binnen kunnen komen. Denk je net alle drukte gehad te hebben, kan je opzoek naar een ruitenzetter (of hoe zo iemand ook heet)...

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

het voelt heeeeeeeeeeeel vreemd mssn voortekenen maarja het is even afwachten kan ook zomaar niks zijn;)
    zoals altijd de afgelopen weken haha bij elk dingetje dnek ik van oooh zou het

me buik voelt erg gespannen en af en toe een steek en beetje ongi gevoel maar niet echt kramp

heh bij esmay had ik zo ineens pats boem om de 10 min heftige weeen toen wist ik meteen dat het begonnen was haha

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen allemaal

we houden lekker een hele luie dag dus zal niet veel te vinden zijn hier, even genieten, manlief begint morgen zn nieuwe baan dus:)
    heb eng goed geslapen
    t rommelt nog steeds :(

veel plezier vandaag allemaal

18. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Hier even wat dingetjes aangepakt die ik door de weeks niet zelf kan, lampen stoffen en lampen vervangen.

verder lekker rustig aan. Hubbie die me lekker verwend heerlijk je weet maar nooit zegt hij kan zomaar onze laatse zondag met z;n 2 zijn

19. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Zo heb tig pagina s bijgelezen maar ben alles zo n beetje kwijt al...

@ Miracles en man gefeliciteerd met jullie zoon Roann mooie naam
    lekker genieten nu...

Hier alles ook nog steeds rustig en heb ook niet het gevoel dat binnen korte tijd gaat beginnen maar dat had ik bij de vorige zwangerschappen ook niet dus we wachten maar weer af...

20. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Weet iemand of je weeen kunt krijgen door de baby vanuit dwarsligigging proberen te draaien???
    Moet donderdag naar het zkh omdat ze dat gaan proberen dus ben wel benieuwd...

Deel Deze Pagina