Lekker knulletje hoor miracles Inspe ik zou ook niet meer wachten met bellen. spannend !!! Hoop dat het goed doorzet maar dat zal wel lukken zoals ik het nu lees, dus veel suc6. Ik gok op babynieuws morgen. groetjes Evelien
OOOOOH miracles, wat een schatje, en een stralende mama! Heel veel geluk met je mannetje. Inspe, spannend, ben benieuwd, hoop voor je dat het doorzet, En Flex, Wie weet.......zal ook voor jou duimen! En Lilage, kan me wel voorstellen hoe je je voelt, maar je doet het super !
@ miracles: Wat een mooi kindje heb je!! gefeliciteerd. @ inspe... spannend... en veel succes... Hier gisternacht echt niet kunnen slapen en zo onrustig dat toen ik eindelijk in slaap viel ik droomde dat ik naar ziekenhuis ging en zei dat ze nu de baby eruit moesten halen omdat ik niet kon slapen... haha ze gingen ermee akkoord... Ik ga even eten maken.. Morgen weet naar ziekenhuis ben benieuwd hoe het nu met de bloeddruk gaat.
@ Miracles wat een schatje zeg en een trotse mama.... @ Jongemamainspe hopelijk zet het door voor je en heb je binnen niet al telange tijd ook jou kleine in je armen,sterkte...
hey meiden, Daar was ik weer. Ik krijg veel aanvragen voor een pendel. Ik ga ze morgen proberen te beantwoorden. Ben nu moe en dat kan een verkeerde uitslag geven. Miracles wat een prachtig ventje!!! Mamainspe hoe is het nu? Heb je de vk al gebeld? Verder veel gelezen, maar weet niet meer op wie ik moet reageren haha. Hoofd als een zeef.
@lautjuh, erg bedankt voor je snelle pendel! Ben nog heel erg op zoek naar iemand anders die kan pendelen, gewoon om te zien of de data overeenkomen...Weet dat dat bij anderen wel zo is uitgekomen, dus ben ook heel benieuwd of het bij mij ook klopt... Lau, ik zeg niks over de datum, maar ik heb het idee dat het best kan kloppen!
lilage; waar staat de lijst met pendelaars dan? Want daar heb ik ook naar gezocht. Heb ook voor mezelf gependeld, maar ben eigenlijk wel benieuwd wat een ander pendeld
moemsels, Ik ga denk ik zo naar bedje, ben moeiig! Inspe, heel veel succes voor allen, dikke knuf, weltrusten en tot morgen! x
Zo net een geboortesticker besteld van knorretje op een bromtol en dan de naam eronder. hoop hem snel op te kunnen plakken, althans hubbie dan !!!
@ hier lekker chinees gehad al kreeg ik bijna geen hap door me keel @ mamainspe ben beneiuwd hoe gaat het nu met je heb je de vk al gebelt??
zoooo jammer he de meiden die komen kijken en meelezen maar nog niet eens de moeite nemen om een berichtje te plaatsen whhahahaha gluurders!!!
mamsa in spe! sterkte komende uren..hoop dat je snel de kleine in je armen hebt.. ehm ichthus ook al ff niet gezien toch?? Zonnetje leuk zo'n sticker..toch wel makkelijk he al weten wat t wordt.. Heb hier bij traktatie zoon ook een kaartje gedaan met lief, klein broertje geboren en de naam..toch handig om dat allemaal al te kunnen maken.. miracels wat een poepie!!! rust lekker uit meid goed aan jezelf denken!!
Betrapt... hihi Ik lees af en toe even mee,ik wil graag weten hoe het met puzz gaat,en met Fl3x. Liefs claudia.. P.s vond het nu ook wel eerlijk om een berichtje te plaatsen