November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ja dat heb ik zeker ook.. moet ook wel zeggen dat vooral Jurian (de oudste van 6) heel gevoelig is en dat zijn "soms moeilijke" karakter (mijn karakter dus ;) ) wel opspeelt.. tis bij hem vooral een wisselwerking.. ik kan weinig hebben, hij wil veel meer van mij qua spelen etc dan ik m nu kan geven.. daar stoort hij zich erg aan ook al begrijpt hij het wel..Vooral voor hem vind ik het heel vervelend en heb ik vaak het gevoel dat ik hem te kort doe...Ik weet dat het straks wel weer goed komt, maar nu vind ik het erg sneu voor m..Lisa die vind het ook heerlijk om gewoon gezellig bij me te zitten en te kroelen.. Marijn die hobbelt overal doorheen.. is een makkelijk jochie..

2. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Nou idd respect voor diegene die al 1 of meerdere kinderen hebben rond lopen das nog een extra factor die het je niet makkelijk zal maken.

Het zou idd het beste zijn om niet zo gefixeerd te zijn op het willen bevallen. omdat de tijd dan wellicht wat sneller gaat maar ja hoe krijg je dat voor elkaar???

ben bang dat ik toch elke dag blijf hopen...............

film bijna afgelopen dus ga zo naar bed.

weltrusten en tot morgen met hopelijk baby nieuws

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    idd ZONNETJE.. hier net zo.. ik zal ook wel blijven hopen.. buikie is iig errug rustig vandaag dus ik zal wel heerlijk slapen vermoed ik.. ben er bijna rouwig om..whahha...nou ja.....ik ga ook naar bed...

Oeh zie net op Hart van Nederland dat er een grafsteen is gestolen van een meisje op begraafplaats in Hattem.. ik woon daar tegenover.. heftig zeg.. heb er niets van meegekregen..

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    In spe succes meis !

miracles wat een droppie.......

Meiden slaap lekker ;)

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben weg.. misschien tot vannacht.. je weet maar noooit..whahahah...waarschijnlijk tot morgen.. hopelijk babynieuws....!!!! kuzzz

6. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

whaahaha weet ik in ieder geval waari k het voor doe he :p ik zit nog stukje van feardot.com te kijken met een lekkere warme kop chocomelk van mannetje want heb toch weer aardig last van weeen zal het dan toch doorzetten???denk het zelf van niet maar ja je weet maar nooit.....

7. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

jongemamainspe toch nog ff online??? nog niet doorgezet?/

8. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Nou we hebben een dagtaak aan het bijlezen van onze pagina op zwangerschapspagina.hahahahaahahhahahaa mailbox uitgezet, was niet meer te behappen!

Miracles: wat een droppie! En jij ziet er stralend uit ook na 41 uur wakker. Van harte gefeliciteerd met Roann. Een prachtige naam!

las dat sommieg al flink last hadden van harde buiken. hoop dat het doorzet. En dat de ooievaar inderdaad weer twee prachtige baby's gefet hahaah vannacht. Mogen er ook meer zijn hoor. Elke keer met spanning lezen of er weer iemadn aan het bevallen gaat of bevallen is!

Sterkte meiden, ga mijn bed opzoeken.

Gr gaby

9. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    jessica: ik hoop dat het doorzet, dan kirjg je je baby eerder dan verwacht.

ichtus: lees nu dat je uit Hattem komt. Ik kom uit kampen. Ligt volgens mij niet zo ver van elkaar vandaan.

ik ga mijn bed nu echt opzoeken Trusten!

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier mijn bed al weer uit, kan mijn draai niet vinden hahaha.
    Dacht ga een lekkere kop warme melk pakken, maar
    moet morgen ochtend nuchter suiker prikken, mag dus vanaf 20.00 niets meer, BALEN !!!!
    Dus maar ff ZP checken of er al meer bevallingen zich aangekondigd hadden, maar nee, helaas!
    Ben zeeer benieuwd wie de volgende is.......

11. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Pfff, nou normaal slaap ik dus echt wel prima..ik was tegen hub aan in slaap gevallen, belt zijn moeder...Ik voelde hem al aankomen..Zijn oma is overleden...
    Hubs verdrietig natuurlijk, en dan ben je toch meteen klaarwakker...HIj moet er alleen heel vroeg uit morgen dus hij slaapt nu gelukkig wel...
    Hannes lag er heel vroeg in vandaag na een drukke dag, en die dacht net ook ineens dat het er wel weer op zat..Die heb ik dan maar even een flinke fles melk gegeven, want hij had volgens mij nogal dorst.
    NU zit ik dus hier, warme melk gedronken en dan waag ik het er dadelijk weer op...

OP een moment als dit merk ik hoe lastig het is als je schoonfamilie over de grens woont...Deze week dus een begrafenis in antwerpen, en ik wil hub echt niet alleen laten gaan...Dat wordt even een dagje op en neer gaan...

Nog nieuws hier?
    IK hoorde dat inspe er nog even was...betekend dat nieuws of geen nieuws?

Na ja, ik waag het er maar weer op, hoppa richting bed..
    TRuste lieve dames
    Ben het er ook mee eens, we zijn een fijne groep:) X

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Geen berichten vannacht?
    Is of iedereen aan het bevallen, of iedereen heeft goed geslapen...:):)
    Of geen zin gehad natuurlijk..Ik hoop dat een ieder die niet bevallen is god gelspaen heeft dan maar:p

Ik ga zo weer even mijn ogen dichtdoen, ben opgetsaan om hubs te helpen met hannes enzo, die zijn nu de deur uit..Gelukkig is hannes na de melk weer in slaap gevallen en hubbie heeft ook goed geslapen...

Ik lees straks meer, ga nunog even tukken....

Inspe, nog nieuws??
    Ichtus, was het jouw nacht vannacht?
    Miracles, jij beetje nacht goed doorgekomen?
    Lara, nog bedankt voor je lieve reactie! En succes weer vanmorgen..
    Jessica, jouw beeb al aanstalten gemaakt ? Misschien was die tweede ooievaar voor jou...
    Flex, of toch voor jou??

Kussie

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    sorry trouwens voor mijn kromme typwerk, ik typ te snel en dan controleer ik het niet!!!! Bummer:)

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Lilage.. ooowwh. meis Gecondoleerd met het overlijden van de Oma van hubbie...snap heel goed dat je m niet alleen wil laten gaan naar de begrafenis meiis.. sterkte..

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Gepke.. ja wist ik dat je in Kampen woont.. is idd dichtbij..ik werk in ijsselmuiden...nog dichterbij..hihihi...

@HIER: Prima nacht gehad..goed geslapen..geen voorweeen.. tis mooi rustig.. ik ben al inde veren.. ga zo de kids wakker maken en klaar maken voor school...straks naar vk..om 10.30 moet ik er zijn.. ik moest vorige week extra bloedprikken in het zh voor HB.. die was vorige week bij de vk 6,4 en dat moet 6,5 zijn minimaal maar ik ben t helemaal vergeten.. oh oh...dussss

@Jess.. en en ..heeft t doorgezet???

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej ichtus,

hebben jouw kids nog geen vakantie?
    Fijn dat je lekker geslapen hebt!

17. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    In het noorden hebben wij al vakantie gehad ;)

goede morgen trouwens

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ah ja joh moet wat he ;) in me weekend haha!!! Ben zo nieuwschierig naar wat er hier allemaal staat te gebeuren :p . Nog geen babynieuws op deze vroege ochtend..

Oh ik voel me goed :D .. Niet veel misselijk (geweest), wel heel moe maar verder mag ik in me handjes knijpen ;) ....

Zoo Veel BEVAL plezier vandaag, en vanavond wil ik minstens 1 beebje zien hoor..

Knuff

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Lilage.. idd de vakantie hier zit er al weer op... GELUKKIG!!!! vond t veel te druk...

20. linde90

linde90 Niet meer actief

Lilage, gecondoleerd met het overlijden van de oma van je man.
    Is altijd rotnieuws om te krijgen. Sterkte

Deel Deze Pagina