Dat meen je niet... over een uur weer opnieuw proberen, storing in het systeem, AAAAAHHHHH Zit helemaal in de zenuwen en nu weet ik nog niks...
Met een peer steek je mij helaas niet de ogen uit hoor! yak... Is trouwens de poli gyn die ik al de hele tijd aan t bellen ben, hadden vanmorgen al een storing toen ik bloed ging prikken, kreeg ik een post-it mee, met gegevens en wat ik moest laten prikken! Was helemaal een goeie, waren ze ook niet zo blij mee op de bloedprikpoli moet ik eerlijk zeggen!
goeie god miracles wat een ellende! jou gyn is zeker bij de mijne in de leer geweest? heeft zowat een week geduurd om hm te overtuigen van de zwangerschap arggg net een dubele krentenboterham met suiker weggewerkt en nog honger
Joh...Ik heb ook zon erge honger... Ik heb een pasta recept uit een boekje gehaald en dat eten we vanaaf maar wil het nu eten! ARRGGHH... haha
Ik ben vandaag heel trillerig op mn benen... En heb eigenlijk helemaal geen honger! Nog ff een vraagje, gebruiken jullie ook visolie capsules? Ik wel namelijk, omdat ik helemaal geen vis eet...
Ik gebruik gewoon zwangershaps vitamines. Dan krijg je toch nog van alles een aanvulling. Ik mocht niet meer gewoon vitamines slikken.
Geen gewone vitamine tabletten? Waarom is dat dan als ik vragen mag, heb van die multivitamine tabletten, is dat niet goed dan? Wil ook van die zwangerschapsvitamines halen, maar wist niet dat de gewone niet goed voor je zijn...
Ik wilde Mij ook gezellig hier aanmelden. Ik ben 27 en net zwanger van onze eerste het is nog steeds een beetje onwerkelijk. Wel wat vaag gerommel in mijn buik is dat normaal? Ik wil denk ik in het ziekenhuis bevallen en borstvoeding gaan geven Ik ben als het goed is uitgereken op 11 november 2009
Hey allemaal, Zijn jullie rond dit tijdstip ook zo ontzettend MOE? PFFF! Ik moet eigenlijk gaan koken maar heb zo geen zin. We gaan ijsbergslastampot eten, heerlijk met spekjes, ui etc Nu al zin in. O ja, ik heb ff advies nodig. ik heb op marktplaats een hele mooie Quinny wagen, helemaal compleet, gezien. Maar vinden jullie het nog te vroeg om nu al zulke uitgaven te doen? Ook ivm of het er wel een is? Het is wel een koopje en ziet er goed uit, ik weet het echt niet hoor. XXX
En natuurlijk voor alle nieuwe mama's: GEFELICITEERD! Wordt een babyboom in november... Gezellig! XXX
Dames zo druk met mezelf bezig dat ik ook jullie helemaal vergeet te feliciteren GEFELICITEERD ! Zonnetje E
@ trieske als het er meer zijn verkoop je hem toch weer via mp hiihhi, ik wacht er wel nog mee heb wel een super bikini gekocht, gaan vd zomer 3 weken naar sint maarten dus wil wel een leuke hebben!