Goodmorning Ladiezzz... Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Wieeeeeeeee ohhhhhh wieeeeeeee? Hier gaat week 4 alweer van start van verlof, merk dat ik de maandagen wel het moeilijkste vind, omdat mannetje weer aan het werk gaat en ik alleen thuis achterblijf na een weekend samen geweest te zijn... En dan helpt het weer nu ook niet mee.. hier donker en regen, rege, regen.. en het weerbericht voorspelt ook niet veel beter. Idd romy, wat je zegt.. die laatste loodjes hè.. Ken het gevoel wel wat je beschrijft! Denk iedereen hier Lilage.. gecondoleerd met het overlijden van de oma van je man! En zo blijft het doorgaan hier met de overlijdensberichten... zijn al veel de revue gepasseerd... NIET LEUK! Ichtus... toppertje.. Die Hard Mom!!! Dat van je ijzer zal wel komen omdat je zo'n bezige bij bent! Suc6 bij de VK!
whahahaha.. DIE HARD mom.. ... dat hb prikken extra vind ik zo'n onzin.. pfff.. maar ja.. laat t morgen wel doen.. Las net dat Lisa1983.. (schreef in het begin ook veel mee) gister is begonnen met bevallen.. (topic.. bevalling.. Tis begonnen).. ook een nov mama..hoop dat ze hier nog wel ff komt melden hoe of wat.... Ik moet zo op de fiets, maar heb net een harde buik.. niet handig.. nou ja.. tot straks..
hihihi .. suc6 op de fiets, hoop dat het weer bij jou meevalt! Spannend... ik ga ff zoeken naar d'r!! Volgensmij lees ik nu bijna op elke site bevallingsverhalen, kan er geen genoeg van krijgen! Zit zo'n beetje overal @ the moment! Maar vind het hier het leukste *slijmmmmmmmmmmm* Bij sommige verhalen zit ik gewoon te janken.. of als ik fotootjes zie.. *hormonennnnnn*
Lilage gecondoleerd meis ! Ook je hubby natuurlijk. Hier veel menstruatiepijn... Nieuwe week is weer begonnen.
Ik kreeg net een berichtje van mijn ma, mijn nicht is bevallen van een zoon vanacht, ruim 8 pond en gezond! leuk leuk leuk!!
oooooow wat jammer nog geen nieuwe beebs... sterkte maar weer vandaag voor iedereen en ik hoop dat jullie je vrachtje snel kwijt kunnen... mssn vandaag al wel! Fl3x: hoe is het meis? Niet alleen thuis in ieder geval vandaag he? dat scheelt! we hebben trouwens al een bod op de fiets haha 10 euro. zo grappig!
Nou lekker dan.. ga ik weg. is het droog.. rij ik de straat uit.. begint t te regenen.. nu ben ik thuis en is het net weer droog.. je kunt je voorstellen.. IK BEN ZEIKNAT!!!... heul fijn... Nou ja.. de warme thee smaakt dan wel extra lekker..
Bleghhhhhhhhhhh vind ik altijd zo vies voelen, zo'n nat pak! Hier klaart 't weer een beetje op, de vraag is voor hoe lang? Nah ja hoef nog nergens te wezen, winkels zijn toch nog dicht. Ben ff aan het rondneuzen op deze site en filmpjes aan het bekijken.. is best wel leuk. (voor 1ste keer mama's en 2e,3e,4e,5e enz) Link: Zwangerschap - zij gezond - dé gezondheidssite voor vrouwen edit: Had beter niks kunnen zeggen.. het regent weer!
lilage, gecondoleerd!! (enne hier ook in twee weken opeens twee kilo erbij,grrr) minkep jij uit barendrecht zie ik, heb za. in oude centrum lekker ff geshopt! mama in spe..al nieuws?? Puzz vandaag naar huis?? Ik hoop t enne op een foto van de kleine joey Vannacht 2 uur lang behoorlijke weeen gehad en toen waren ze opeens weer weg.. @princi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 38!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weken!!
Ik krijg net een aanbieding om de kleine 1 dag naar nicht van hubbie te brengen ipv de creche, zou wel ideaal zijn scheelt een hoop geld en ze kan later als ze wat ouder is altijd nog naar de creche. Denk dat we dat aanbod wel gaan accepteren. Ik ga nu effe lekker douche zit al een uur te meuren op de bank hahahaha
hier is het ook maar somber weer, nu wel droog maar grijs.... Zou Puzz vandaag naar huis komen als alles goed was? ben inderdaad ook heel benieuwd naar foto's! Suusje, jammer dat het niet doorgezet heeft
oh sorry lilage voor ego bericht . Sterkte voor jouw en hubbie. dus drie uit Rhoon en Barendrecht, gezellie
@ zonnetje heb je een goede band met nicht enne heb je ook iemand achter de hand als ze ziek is/op vakantie gaat ed??
*ff inbreken* Hee dames, Lees hier ook af en toe mee. Helemaal de laatste tijd. Zit normaal bij de late nov mama's. Maar vind het toch wel heel erg spannend worden hier hoor!! Ik wil dus ff zeggen dat ik heel erg mee begin te leven met iedereen en dat ik iedereen heel erg succes wens met de laatste loodjes!! @Ichtus en Gepke: Hier nog 1 die aardig dichtbij woont. Ik woon in Heerde en schrok ook aardig van dat bericht uit Hattem. @Lilage: Gecondoleerd meid en sterkte!!
ja hoor de band is goed, ze heeft zelf al 2 kinderen van 11 en 8 en ze is als een zus voor hubbie. en vervanging, komt wel goed rest van familie kan evt ook inspringen zeggen ze als het nodig is. vanavond nog even met hubbie erover hebben. Ik vind alleen wel dat ze later wel naar de creche moet ivp wennen aan andere kinderen en leren delen etc maar voor nu zou het goed zijn. onze meid zou de enige zijn die ooit( behalve ik) naar de creche gaat. Ik wil niet zeggen dat er wat mis mee is absoluut niet maar opvang door familie is ook wel lekker. dus als het doorgaat 2 dagen mijn moeder en 1 dag nicht van hubbie
Heej loontje.. Heerde wat leuk.. ik kom oorspronkelijk uit Wveld..misschien kennen we elkaar...whahaha