Lilage...13 kilo dat is toch echt niet veel... Dat is toch gemiddeld. Ik ben nu ook zoiets aangekomen. Had niet gehoeven want ik heb al genoeg vetreserves van mezelf.... Haha ik ben met zwangere buik ook goed in balans met die brede heupen van mij...hahaha. Jezus heb weer opvliegers hier... Oh Fl3x, ik hoop het niet zeg...een griepje!
Ach Lilage, soms heb ik ook wel eens van die depri momenten hoor, dat ik zoiets heb van gatverdamme, moet er ook allemaal nog weer af!!! Maar gelukkig meeste van tijd heb ik zoiets van.. nou en?? ik heb de mooiste excuus van de wereld!!! Leukste is om mensen te shockeren die vragen hoeveel je bent aangekomen. Mensen geloven niet dat ik nu gewoon 100 kg weeg (en inmiddels misschien er wel wat bij...). Vooral vrouwen/meiden die het vragen en nog geen kinderen hebben. hehehe die schrikken gewoon.. en dan altijd ff schepje er boven op doen.. ja weet waar je aan begint!!!!! En ik eet alleeeeeeeeeeeen maar gezond!! (krijg je ervan als je vraagt ) En idd strax supporten we elkaar weer met onze diëten!! Ben ik wel nodig, ben niet zo'n held in diëten. Hoop dat je niet over die datum heen gaat.. is dat dan de datum die gependeld is? Ben benieuwd.. of wil je niet zeggen? @ hier.. zet de Wii maar eens aan.. ff kijken wat voor spelletje we er in proppen. Heb geen zin in huishouden vandaag... er is ook niks meer.. ja de vaatwasser uitpakken en inpakken.. maar dat doe ik later wel, heb er nu nog geen "last" van. Ciaoo meiden, fijne dag ook al is het weer k*t!
@ robijntje mag mijn vriend tijdens werk niet meer bellen op mobiel alleen als er ECHT iets is enne dan neemt ie op wat ie ook aan t doen is.. Verder smsjes..ach das mijn hobby dus we smssen gezellig wat af Hoor net dat morgen 2 vriendinnen komen koffie drinken. gezellig! vanavond mijn ouders en zo blijf ik wel lekker bezig (beetje afleiding is toch wel lekker) @princi opvliegers had ik gister op verjaardag en vanmorgen in supermarkt. Wordt snachts ook soms zwetend wakker//hoort erbij denk ik..
hier staat alleen ramen zemen nog op huishoudklus maarre daar is t geen weer voor.. zo wasje ophangen/in droger mikken enne verder ook weinig huishouden doen vandaag
Hier staat de badkamer op het programma. en een beetje administratie maar ik denk dat ik dat doorschuif naar morgen. vanavond gaat mannetje de zolder een beetje aan kant maken zodat de kraamverzorgster niet zo schrikt van de troep die daar staat
Goedemorgen meiden, @ lilage : Veel sterkte voor jullie gewenst met dit verlies. @ kilo's.... nu 10 kilo aangekomen maar voor die tijd was ik ook al een aantal kilo's aangekomen vanwege het stoppen met roken.. Helaas zal na de bevalling Sonja weer te voorschijn komen... maar ja wat er aan komt kan er ook weer af toch!!!! Hebben jullie ook zo'n last van een spierpijn gevoel in je buik? Kan mijn soms niet eens meer omdraaien of opstaan.. @ suusje: zou idd ook allen maar het wasje doen. Hier ook al zo'n rot weer en moet zo op de fiets naar het VU. hmmm
Hoi Allemaal, Ik heb niet alles bijgelezen maar hier even een update mbt Mamainspe: Gisterenmiddag heeft ze weer heel de middag weeen gehad. 's Avonds de vk gebeld en die vertelde dat ze 1 cm ontsluiting had en alles volledig verweekt was. Na weer een hele avond weeen te hebben gehad die ondraagelijk waren geworden is ze toch naar het ziekehuis vervoerd. Daar heeft ze pijnbestrijding gekregen waardoor ze nog heel even heeft kunnen slapen. Vanmoregn had ze 3 cm ontsluiting en gingen ze bespreken hoe nu verder. Vanmorgen om half 9 stond het al wel vast dat ze vandaag Papa en Mama zouden worden. Heb nu al eventjes niets meer gehoord dus wie weer is het al zover. Ik houd jullie op de hoogte... XXX
Hey meiden, Er is weer heel wat afgekletst en ben het nu al weer kwijt haha. Mamainspe; spannend hoor. Succes met de bevalling!! Puzz zou vandaag thuis komen? Ben benieuwd naar kleine Joey. Ik las dat de oma van iemand was overleden. Gecondoleerd. En kilo's.....ben tot nu toe 15 kilo aangekomen. Durf niet meer op de weegschaal te staan haha. Hier heb ik vanmorgen een kennis op bezoek gehad die een demonstratie gaf met draagdoeken. Hoe je die om doet enz. Echt heel leuk. Zit er wel over te denken om ook een draagdoek te nemen.
ohhhhh spannend mammainspe we wachten ongeduldig af. Mocht er nog iemand zijn die een sticker wil bestellen bij geboorte raam sticker ik heb een kortingscode voor 5 euro. durf het niet zo goed zo op het forum te zetten weet namelijk niet of dat zomaar mag
Yessssss toch iemand in actie!!!!!!!! Superrrrrrr!! Trieske fijn dat je een berichtje post, was al benieuwd naar mamainspe! Joehoeeeeeeeeeeee ... Nou is het wachten op de 10 cm!!! Wens haar maar veel succes!!! En idd puzz!!!... ben benieuwd of ze zich hier zal laten zien vandaag. Ben langzamerhand ook wel nieuwsgierig naar Joey! (bedenk net.. die heeft heeeeeeeeeel wat terug te lezen strax...) Ik ga weer verder met de Wii!! Kom zo af en toe weer koekeloeren toedelssssssss
Die zat toch in de blije doos?? Ik heb namelijk ook één.. Volgensmij kan dat gewoon hoor.. had ik laatst ook gedaan met een kortingscode van H&M.. had 'm hier gewoon neergezet.. berichtje wordt vanzelf verwijderd
Spannend, weer baby nieuws vandaag, altijd leuk!!! Ik ga zo een sticker bestellen, bij geboorteraamsticker.nl. zou ik die code van jou kunnen krijgen zonnetje??
Lautjuh ben zelf ook weg van die draagdoeken!! Lijkt me echt ideaal. Maar goed, weet niet of ik die wel vaak zal gebruiken.. denk meer binnenshuis dan buitenshuis.. waarom ik dat denk weet ik niet.. vind het anders zo zonde van de kinderwagen en maxicosi + al die adapters...
Kortingscode:wij2 scheelt toch weer 5 euro. Heb al die tijd al mijn kortingsbonnen en codes in 1 mapje bewaart die iknu aan het uitzoeken ben.
@miss; ja dat ook wel. Maar wij hebben een hond. En het lijkt me ideaal om die draagdoek te gebruiken als ik de hond uitlaat. Ik woon in zo'n woonwijk waar hij niet los mag. En 1 hand de hond en de andere hand de kinderwagen is niet handig. En sowieso lijkt het me heerlijk om mijn kindje nog lekker dicht bij me te dragen in zo'n doek.
@ hey meiden nou die ooievaar was zkr niet voor mij bedoelt hoor grrrr waarom zet het nou niet gewoon door dan kan ik lekker naar het zkhuis pfff dat wachten word je zo moe van bleghhh maar blijf wel last houden van harde buiken en hij is wel rustiger dan normaal dus misschien dat het vanavond aan de gang gaat haahha maar ik geloof nergens meer in.... en flex ook jij niet wat hadden we nou afgesproken hahahahhaha
zooo weer terug van vk.. alles goed...beebje was weer verder gezakt en lag heeeeeeul laag.. GOED ZO!!! LOONTJE.. ik is 29 jaartjes goddelijk jong!!.. hwhahaaha... INSPE.. succes meid.. go go go... JESS.. ik dacht nog.. ze is niet online vanmorgen dus zou t?? Balen meid.. weet precies hoe je je voelt... PRINCI..ik zit dan ook idd helemaal rechtop.. op de fiets met een harde buik.. niet handig..maar ja.. t zet toch nooit door.. Heb wat rugkrampjes...das nieuw voor mij.. nou ja.. ik ga ff marijn in bed leggen.. andere 2 eten bij opa enoma.. dus ik ben er zo weer.. lekker ff mamaforumtijd..