@Ichtus: We zijn er achter wie je bent Je hebt bij mijn man in de klas gezeten op de goede herder school. Ik weet nie of je mij kent, maar je kent hem zeker! Grappig dit!
BEEBNIEUWS VAN MAMAINSPE: CALEB IS GEBOREN!!!!!!!!!! 11:39 uur, 3990 gram. Het gaat goed met ze. Ik houd jullie op de hoogte als ik meer van haar hoor. Ben dolblij voor haar want ik weet hoe moeilijk ze het heeft gehad de afgelopen weken. Dikke KUS voor jou Renate!!!! En voor je mannetje en Caleb natuurlijk!
Wauw wat goed!!! Gefeliciteerd mamainspe en papainspe hihi. Caleb mooie naam!!! Weer een jochie erbij!
Mamma en pappa (in spe) Gefeliciteerd met CALEB! Weer een knul erbij. lekker genieten nu! Loontje wat leuk uit heerde is zekr neit ver hier vandaan. In de zomer gaan we hier vaak naar heerderstrand. Was het niet zo dat de telling van wat het zou worden meer meiden aangaf dan jongens. het lijkt nu namelijk dat er veel meer jongens zijn die er geboren gaan worden. Gecondoleerd met de opa van je man! Wat een verveledn nieuws zo in de zwangerschap. ik snap heel goed dat je je man niet alleen laat gaan. Sterkte de aankomende tijd. Gr gaby
Allereerst! Mamainspe en Mamainspe-man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Caleb! Meid, geniet ervan!
Zooooooooooooooooooo HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Geweldig!!!!!! Mama en papa in spe... Gefeliciteerd met jullie zoontje CALEB!!!
Volgensmij heeft het dus wel geholpen!!!!!!! Nou meiden... nou weten we het geheim!! Op naar Christine Le Duc!!!!
mama in spe en man: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat fijn dat de kleine toch nog snel geboren is!!!