@minkep, was zelf na 4 dagen uit ziekenhuis na kz. en begreep van puzz dat t bij haar ook de bedoeling was..maar ws moet ze toch iets langer blijven
Nou me mannentje heeft net gebelt. Wand de garage had hem weer gebelt. een auto van net 6 jaar oud 350 euro door de keuring, Nou die auto gaat dus vanavond meteen op marktplaats rot ding.
@fl3x: als het je vliezen zijn, mag je toch max 48 uur er mee doorlopen?? dan moet je toch ingeleid worden?? ik hoop voor je dat het je vliezen zijn, of het blijft nog even zitten en dan wordt het je pendeldatum... spannend hoor!!
Flex; spannend voor jou!!! Hebben ze al teruggebelt? Hier vanavond partneravond bij zwangerschapsgym. Ben benieuwd hihi.
Reageer ff kort.. Sorry.. Mamainspe, mannetje en Caleb van harte gefeliciteerd!! Geniet van hem. Flex, ik duim voor je dat je de volgende bent hoor. Duim wel in me slaap want ben echt niet lekker.. Jij dacht toch dat je een griepje kreeg? Heb ik hier ook last van. zijn dat voortekenen?
Minke tegenwoordig mag je op dag 4 al naar huis. Weet idd dat ik 10 dagen blijven moest !!! Maar das 22 jaar gelee
nou ik ben net terug gebelt ze zei dat het moeilijk te beoordelen was door de telefoon maar ze vond dat ik te weinig vocht verloor om vruchtwater te zijn maar moest wel in de gaten houden als vanaaf weer inlegkruisje drijfnat is moest ik meteen terug bellen dan komt ze toch maar even kijken. en anders weeen afw88
@ koffieleutje en minkep het is tegenwoordig tot 5dgn aangezien ik vorige week gesprek heb gehad met verpleegkundig aangezien ik ook een ks krijg over 11 dgn en het heeft ook mee te maken hoe je zelf lichamelijk eronder bent als jij je goed voelt bv met 4 dgn mag je ook naar huis...
mamainspe en hubbie van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hier zo ziek als een hond... Het komt van onder net zo hard als van boven eruit (sorry hoor). Kan niets binnenhouden. Had ik vorige week nog tegen vk gezegd. Als ik buikgriep krijg kan ik er op rekenen dat ie met een weekje geboren wordt... had ik met de vorige ook. Vond wel klein beetje grappig dat ik dat nou echt weer krijg, ben benieuwd of ik dan ook dit weekend beval hihi Alle andere dames succes he...nog eventjes
@ mamainspe... GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE!!! @ flex.. spannend he. Soms weet je even niet meer wat je lichaam nu weer heeft.. Is het vruchtwater of iets anders?? Ben benieuwd. Hier alles goed. Vanochtend naar gyn. geweest. Bloeddruk was iets verhoogd maar viel best mee en nu volgende week weer de testjes op Zwvergiftiging. Hmm balen maar ja dat doen we dan maar weer.
Even een vraagje hoor: Als de beeb aan het draaien is krijg ik zo'n maf gevoel in mijn vagina??? Moeilijk te omschrijven maar herkent iemand dit????
Yep.. voel niks anders als drukken en stekken in me...eh cavia Helemaal als ik zelf draai in bed en opsta, ook van zitten naar staan... altijd dus. En ja ook als het kindje weer druk bezig is Ichtus... vliezen van leer..whahah laughing my ass off! Flex spannend hoor!! Hou je ons op de hoogte? @ griep nu... bleghhhhhhh voel me sinds vanmiddag ook een beetje poep. Helemaal na mijn dutje... is het niet beter door geworden. Hoop dat ik niet ziek wordt, geen zin in!
Hallo, In het ziekenhuis in zwolle kan je eventueel al na 48 uur naar huis. Hahhaaha. Moet je wel aan een bepaald aantal voorwaarden voldoen. Ik voldoe dus niet dus rekenop 4 of 5 dagen. Volgens mij is de max 5 dagen net wat jessica zeg. Bij de eerste met 4 dagen naar huis. flex wat spannend. Niet te lang blijven doorlopen hoor, gewoon laten checken. trieske; steken zijn het niet echt, maar een heel aprta gevoel. inderdaad niet te beschrijven! De est wel gelezne, maar niet bijgebleven. zit namelijk een beetje in de stress. ja hier duurt het geen 24 uur meer en ben mij nog flink aan het voorbereiden. Tasssen zin ingepakt. maar aj wil nog wel even het huis lekker aan kant hebben enz. gr Gaby
Ja, dat gevoel heb ik ook. Inderdaad wat miss zegt bij omdraaien in bed, opstaan enz. Erg irritant gevoel. Heb soms ook dat de beeb dan ineens nog een duik omlaag neemt en het net is of ik een wee heb. Ichtus, had bij Giovanni ook vliezen van leer. Ze moest 3 x prikken toen ik eindelijk een vloedgolf kreeg Gepke, heb jij al ergens last van? Aangezien in je onderschrift staat 26, 27 of 28 oktober..? Of is dat van een pendel?
Ik heb het pas sinds een paar dagen. Had even stiekem de hoop dat het een voorteken was maar dat is dus niet zo. Tenzij we allebei heel snel gaan bevallen natuurlijk... Net mijn romperslinger afgemaakt. Hij is zo ontzettend leuk geworden. Vind hem eigenlijk nog gaver dan de raamsticker. Heb net een foto van Caleb via mms gekregen. Echt zo'n schattig ventje. Kan deze helaas niet op de laptop krijgen. Wie o wie is de volgende...Fl3x??? Ik hoop dat het bij mij ook snel gaat beginnen. Kan niet meer wachten nu al die mooie beebjes heb gezien...
Je kan hem er wel op krijgen hoor triekse dan moet je hem gewoon vanaf je telefoon ff door mailen naar je eigen email adres en huppakee dan staat ie in je mailbox dus dan kies je mms bericht en dan op doorsturen drukken en daar je email adres invullen