Ik wil heel graag t nieuwe model van Quinny, weet alleen nog niet welke kleur en dan wel met 4 wielen ipv 3!
Misschien toch verstandig om even te wachten? Maar mag ik ff vragen wat een beetje een normale prijs is voor een Quinny met bak en alle accesoires en een maxi cosi? Dan weet ik meteen of het echt een koopje is... XXX
nieuw ben je gemiddelt rond de 1000,- kwijt Wij hadden een oud model quinny Fashion (ben gastouder geweest voor een jaar) Ik wil dolgraag de quinny 4 xl freestyle (ja ik weet geen nieuw model) Maar deze wagen heeft zoveel voordelen voor ons
Het zag er erg goed uit ik ben al wezen kijken, alles bij elkaar 300,-. Wat vinden jullie? Het is een Quinny Buzz reflection Red. En de maxi cosi is een cabrio ocean als ik het goed zeg. XXX
De vorige keer begon ik met 25 en na bijna 7 weken zwangerschap was t 413... Ben super blij! Volgende week nog een keer laten controleren om te kijken of het ook goed gestegen is!
Wauw meid wat goed! En over die visolie tabletten ik neem 1 per dag want tja ik eet nooit vis dan is 1 wel genoeg haha En ik neem DA zwangerschaps tabletten Ongeveer 4 euro bij de DA En de visolie tabletten zijn 3,75 I love DA! haha
Hey Miracles Wat fijn dat je HCG goed is zeg! Waarschijnlijk heb je het al eens eerder verteld maar waarom testen ze dat nu bij jou? Ik zou het ook wel willen weten... O ja, dit is trouwens de link voor degene die met me mee denken http://link.marktplaats.nl/234813283 XXX
Hoi meiden, ik lees ff met jullie mee hoor.. Mooie buzz trouwens! ik zou alleen als ik jou was even opzoeken welk type t is (welk jaar enzo) Want heb veel gehoord over problemen met oude buzz-types.. over de 2009 soorten hoor ik alleen hele goede dingen (zeker de 4wielers) maar over de oudere ook veel over blokkerende banden op gladde vloeren en problemen met de gasveer.. ennuhm, knarboor.. ben ff nieuwsgierig.. waarom denk je dat t misschien een tweeling is?