November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

puzzz wat een lekker ventje zeg rust maar goed uit

2. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Puzz: Aah wat een lieverd zeg. Echt een knapperd hoor!! Ooh en die ienimini handjes...

Gepke: Succes voor straks.. Spannend hoor, ik zou echt geen oog dicht doen denk ik.

3. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Puzzzzzzz je bent weer thuis!!
    Nogmaals gefeliciteerd!!!
    En wat een mooi mannetje!! SUPER FOTO!
    Alleen maar knapperds hier!! :D:D:D

(K)

4. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    he miss jij ook (nog) wakker? Ik was om 8 uur naar bed gegaan, om 12 uur werd ik wakker om te plassen en ja hoor. klaar wakker. grrr

5. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Jah ook WEER wakker.. :D

Had vanavond een instort moment... jankennn, tranen met tuiten. Echt zo'n ik-heb-er-genoeg-van moment! En dan zie ik al die mooie beebs, dat helpt dan bepaald niet mee!!
    Begrijp me niet verkeerd vind het echt super dat ze er al zijn!! Maar word dan een beetje jaloers, zal ik maar zeggen... erg hè?!?
    Ben toen tegen 10 uur in slaap gevallen om vervolgens 2 uur later weer wakker naast bed te staan.. maagzuur ;) heerlijk.. nah jah en kon m'n draai totaal niet vinden. Waardoor ik mijn mannetje ook wakker hield.. tsjah dan er maar uit.

Ga zo weer richting bedje, heb 2 rennies weg zitten kauwen met een beker warme melk erachteraan... nou voel ik me wel okey.. en mijn ogen zijn nu ook luciferstokjes nodig, dus het wordt wel tijd.

Goede nacht.. en hoop dat ik hier vanacht niet weer zit :D
    (hoe gezellig het hier ook is.. wil toch wel ff wat slapen!!!)

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en toen was ik weer wakker..

Marijn huilde.. ligt dus nu bij ons bed, maar blijft maar draaien..ik voelde me wat onrustig dus en maar even naar beneden gegaan.. volgens mij heeft hubbie m net weer in zijn eigen bed gelegd...hoor wat gestommel boven..

Buik is rustig, maar ik ben onrustig.. stom gedoe..

7. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Hier ook onrustig. Niet zozeer mijn buik maar ikzelf. Word gek van mezelf. Kan niet stilliggen. Nu maar even wat warme melk en dan maar weer proberen...

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    raar he Yihaa..ik twijfel of ik er zo weer in ga of er maar uit blijf.. als ik er weer in ga moet ik er over 2 uurtjes weer uit.. denk dat als ik dan in slaap val straks helemaal brak ben.. misschien kan ik dan beter vanmiddag nog even gaan slapen.. hubbie is vrij vandaag dus dat scheelt...hmmm dilemma

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    helemaal niemand aan t nachtbraken????.. wat ongezellig zeg..whahaha...ik twijfel nog steeds.. naar bed.. opblijven.. naar bed.. opblijven.. naar bed.. opblijven...zucht...

zolang ik twijfel zemel ik maar door..hebben jullie iig iets te lezen morgen vroeg..hihihi

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben maar opgebleven en ga er nu ook niet meer in.. ben klaar wakker.. 6 minuten geleden een heeeeeeeeeele harde buik. kwam heeeel snel opzettenen bleef maar doorgaan.. moest er echt bij zuchten.. zomaar ineeens.. nou ja.. zo beginnen ze altijd natuurlijk.. zegt helemaal niks.. .. ik ga ff thee pakken...

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    tis bij die ene geblevem...ik ga zo ff lekker douchen en aankleden etc...

12. linde90

linde90 Niet meer actief

Puzz, wat een mooi mannetje, nogmaals gefeliciteerd! geniet maar lekker van je kraamtijd, laat je maar goed verwennen hahaha.!

Ichtus,........ helaas heeft het niet doorgezet. En hopenlijk kanje straks nog even lekker je bedje opzoeken.

Schrok me hier net wezeloos, ben in 1 week 3 kilo :$aangekomen, dat is wel heel erg veel. Hoop gewoon dat mijn weegschaal kapot is.
    Het is niet zo dat ik enorm veel gegeten heb ofzo, hooudt wel heel veel vocht vast in mijn handen en voeten, kan niet eens meer mijn enige paar schoenen aan die ik nog paste.....:(
    Zo naar de VK , kijken wat ze er van zegt.

Oja, gelukkig waren de suikerwaardes gisteren allemaal wel gewoon goed, ben tussen de 5 en 7 gebleven. over de hele dag.

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goeiemorgen..

Hier nog 1 vroeg wakker (normaal lig ik nu nog lekker te pitten).
    Ben ook onrustig in mijn lijf en toch nog moe. Apart he...kan niet stil zitten. Constant het gevoel dat ik in beweging moet zijn.

Puzz; wat een prachtig mannetje heb je op de wereld gezet! Geniet maar lekker van je kraamtijd en van je gezinnetje!

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo... al weer helemaal fris enfruitig gedouched.. aangekleed.. koffie gehad.. ontbeten... tassen van de kids zijn klaar.. zij zijn nu aan het ontbijten.. dan hun ff aankleden en dan kunnen we naar school... ga straks met mijn paps ff shoppen..en bloedprikken... de rest van de dag lekker rustig rommelen...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    En ondanks dat ik al vanaf 4u op ben ben ik echt superfit nu.. heerlijk.. heeft t toch een voordeel gehad..whahaha..

Nou ik ga wat doen.. tot later ladies.. hopelijk straks echt beebnieuws...

16. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    @Trieske prachtig die slinger geweldig idee!

@baby's die voorbij kwamen wat prachtig ik hoop dat ik ook snel mag bevallen.Ik wil ons wondertje nu ook wel een live zien.

@ichtus Hebben jou kids last van dat we de klok hebben verzet.
    hier is meneertje dus elke dag al om 5 uur wakker (nieuwe tijd)Ik heb hem vanacht al wat drinken geven in de hoop dat hij wat langer zou slapen maar helaas een half uurtje langer mocht ik blijven liggen.
    Ik ben elke avond meteen na goede tijden bek af en ga naar bed.
    Maar vind het zo sneu voor me man.Die begint al heel vroeg en heeft tussen de middag 2 uurtjes vrij (11:00 tot 13:00) en dan moet hij tot 7 uur in de avond.Heb jij misschien tips?

Lianne wauw hoe heb jij die letters zo mooi op die romper gekregen?

@gepke veel suc6 meid jij kan lekker moederen vandaag.

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Zooo hier ook lekker fris en fruitig gedouched.
    Zo even in huis aan de gang.

18. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    goeiesmorges!!

@ichtus, drukke baas:) Ik werd alleeen al moe van het lezen van je dilemma hahaha, m,eer ben blij dat je zo fit bent nu...kan me ook wel voorstellen, zo nog even een uurtje slapen kan vaak vermoeiender zijn dan gewoon maar in de weer gaan...Vanmiddag nog even lekker tukken dan!

@Lara, ja ik ken dat gevoel dus dat je denk, what the f***? Waar komt dit vandaan? Maar volgens mij is het wel degelijk vocht wat iemand zo snel doet aankomen..Ik heb 's morgens wat vaker van die rauwe, pijnlijke handen en 's avonds mijn voeten, volgens mij is dat vocht...Toch meiden?

@fl3x, hoe is jouw nacht gegaan??

@miss, hoe is jouw nacht verder gegaan? Nog wel pietsefriemeltje geslapen? Kan me je 'ik heb er genoeg van gevoel' voorstellen hoor...Ik krijg ook steeds meer kriebels als ik al die foto's zie...je verlangt er dan echt naar om je eigen foto ook te kunnen spammen he?? Maar missy, nog heel even en dan zijn ook wij aan de beurt!!

Ik zou willen dat ik jullie wat van mijn nachtrust kon geven, ik slaap zo ongeveer al de hele zwangerschap zonder problemen..ik slaap gemiddeld van 10 in de avond tot 8 in de ochtend als het erin zit...
    Aan de andere kant denk ik wel eens, ajajaj, dadelijk geeft mijn lijf me nu de rust omdat ik straks helemaal niet meer slaap hahahaha, ach ja...

Ik ga me ook maar eens een beetje fatsoeneren..Heb besloten mee te gaan peuterzwemmen...Dat doet hub normaal altijd op dinsdag, maar ik dacht, ach, ik ga es mee...leuk voor die kindjes, een walrus in bikini hahahahahahahha...

Tot strakjes en gepke heel veel succes nogmaals, ik hoop dat we ook gauw iets van jouw uk zien!!!

19. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    ichtus nachtbraker....

minkep ik heb die rompers niet gemaakt. Hihi:p Trieske was het geloof ik. Komen ook zoveel namen hier voorbij. Maar ik ga dus niet stiekem de eer op me nemen:D

miss heb je nog kunnen slapen? soms is dat echt even lekker he alles er uit huilen wat je tegen zit.

Flex, hoe is het??

Gepke, beetje kunnen slapen?

Hier, vannacht echt beroerd geslapen. harde buiken en weeen, maar die k*t dingen zetten niet door.. vanochtend om 6 uur was ik wakker en ja hoor het begon weer.. harde buiken en weeen. Grr.. heb er nu gewoon buikpijn van. Ga zometeen even knutselen met Giovanni. Heb er wel zin in. En kom dan zo af en toe wel even voorbij vliegen hier..

20. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Lianne, jij nog kunnen slapen???

Deel Deze Pagina