ik had r met wieg en al eruit gegooid mijn schoonmoeder was in het begin dat we getrouwd waren ook nog van overtuigt dat manlief naar haar moest luisteren heb dat varkentje ter plekke gewassen ze heeft t nooit meer geprobeerd
Schoenen krijg ik hier gelukkig nog redelijk aan. Hou ook niet echt vocht vast. Bij Giovanni had ik dat wel heeeel erg dus snap jullie helemaal! @ lautjuh, goed je grenzen aangeven hoor. Heb ik toen niet gedaan en nog steeds spijt van! zonnetje, met me eigen moeder kan ik juist weer wel goed. Gelukkig. Maar als die zo bemoeierig deed had ik er ook wel de deur gewezen.. Schoonmaken, pff.. dat jullie dat nog kunnen, ik kan echt niet eens meer stofzuigen ofzo. Doet zo pijn aan me bekken. Kan eigenlijk alleen maar zitten. Van de vk moet ik eigenlijk liggen, maar ja dat gaat niet echt met nog een peuter om je heen.
Even wat anders welke instatnties moet je nog meer informeren over de geboorte behalve de gemeente die het doorgeeft aan de belastingdienst en het ziektenkostenverzekeraar?????????
iedereen loopt geloof ik op t eind van zn latijd onderhand hier wachten tot ik na de vk mag, pas om half 3 vanacht wat weeen gehad en roze verlies maar t zet maar niet goed door manlief die een nachtmerrie had dat ik beviel van 11 baby's in een keer (dacht dat ik dat soort dromen zou moeten hebben) dus weinig geslapen
je gewone verzekeringen (wij hebben dat allemaal in 1 pakket) geloof ook begrafenis/overlijdensverzekering hoe ontoepasselijk ook geloof dat je het binnen 2 dagen ook bij je werk moet melden dat was t geloof ik
@lianne; ja doe ik ook hoor. Maar mijn schoonmoeder is nogal overheersend. En dan sta ik altijd een beetje met mijn bek vol tanden om het maar even zo te zeggen. Maar ik durf te wedden dat als de kleine er is dat ik een tiran ben hahahah. Niet spotten met vrouwen met hormonen!!!!
@ zonnetje.... o ja en kinderbijslag gaat via de gemeente maar kindertoeslag moet jezelf aanvragen bij de belastin (net als zorgtoeslag)
Oke nou dan zijn wij snel klaar werken allebei bij verzekeraars waar we dus alles hebben lopen. Dus das snel geregeld en dan kindertoeslag?! ben benieuwd verdienen we vast ook weer teveel voor, niet geschoten is altijd mis. Thanx Claire
Zo atwt weer gezien even snel wc schoonmaken en dan op naar de pfaffs. ( hoe bedoel je een heel schema)
Goedemorgen meiden. Gepke veel succes meis ! (beetje laat maar wel goed bedoeld) Flex wat jammer dat het niet heeft doorgezet. Puzz wat een mooi mannetje en Caleb ook al zo`n schatje. Weet wat jullie bedoelen meiden, als je al die foto`s van beebjes zien wil je zelf ook zo graag. Vannacht ook weer een stunt, ik hoor de baby huilen, stap mijn bed uit en richting de babykamer tot ik ineens wakker wordt en denk "huh ze is er toch nog helemaal niet" blijkt het een krolse kat te zijn. Ik zweer je het geluid leek echt op het gehuil van een pasgeboren baby. Vanmiddag weer aan het CTG echo en controle hebben we weer wat te doen.
Mogge....gaaaaaaap Zo ik had ook zo'n onrust vannacht. Niet in mijn buik maar in de hele rest van mijn lijf. Lekker dan. Ik was verdorie al zo moe. Sliep om half 3 en kon toen om half 7 niet meer liggen door mijn bekken. Pfff. Wat een gedoe. IK wil nu toch wel gewoon bevallen geloof ik. Zo ik loop al weken op birckenstocks. Niet omdat ik geen andere schoenen meer pas maar omdat ik die nog zelf aan kan doen. Nou heb ik wel van die dicht zijn aan de voorkant. Zijn normaal mijn sloffen zeg maar. Maar elegant...neuh....niet echt. Nee het voch blijft bij mij in mijn benen. Maf hoor van die huge benen en dan smalle enkeltjes en voetjes (nou ja voeten...toch maat 40...). Ja hier ook een bemoeial schoonmoeder. Maar gelukkig zijn manlief en ik het altijd eens en gaat hij er flink tegenin. Dan voelt ze zich weer heel schuldig en roept ze dat ze het toch alleen maar goed bedoelt. Dat is ook zo en dan vind ik het weer zo jammer dat ze het zich zo aantrekt. Maar ja mijn grenzen zijn toch wel erg belangrijk.... Ja dat wordt hier ook geheid een keer ruzie als de baby er is. Ik reageer nu ook al feller...haha. Oh Gepke...wat spannend...en ja beetje jaloers ben ik dus idd ook wel. Lianne, echt hoe die dames hier poetsen ik heb geen idee. Veel verder dan een wasje kom ik net als jij niet... Oh Lilage....een nachtje zoals jij.....eentje maar....wat zou dat lekker zijn.... Handig Claire dat jij dat soort dingen altijd weet...van instanties enzo! Zo ik ga nu maar eens ontbijten...
gister na bevalling van 9half uur is onze dochter lindy geboren 3730 gram meer als niels woog. het wou net als by bevalling van niels niet verder als 6cm dus ruggeprik gehad,en binnen uur volledige ontsluiting,maar geen persweeen omdat 1kant verdoofd bleef dus heb haar zo ter wereld moeten brengen in 3persweeen. we gaan nu lekker genieten ben net thuis.
november 2009 beebs lijst Bevallingslijst: 17 september __ Amy__ 1425 gr - 41 cm - 30+6 wk - Dochter van Mischienmama 14 oktober __ Aimy __ 3120 gr - 49 cm - 37+2 wk - Dochter van Geluk2009 21 oktober __ Thijs __ 3200 gr - 48 cm - 38+5 wk - Zoon van Chasmi 22 oktober __ Joey Jayson __3395 gr - 50 cm - 39 wk - Zoon van PuzzCatt 24 oktober __ Roann __ 3065 gr - 46 cm - 37+2 wk - Zoon van Miracles 26 oktober __ Caleb __ 3990 gr - __ cm - 39+1 wk - Zoon van Jongemamainspe 26 oktober __ Lindy __ 3730 gr - 50 cm - 38+2 wk - Dochter van Wenneke De Buddylijst van de november-mama's: PuzzCatt - Fl3xGirl - Lautjuh - Claire85 - Jessica26i - Bloempjuh - Claire85 - Princi - Ichtus - Suus - Princi - Ichtus - Miss Moneypenny - Trieske - Jongemamainspe - lilage - lianne Er zijn al 3meiden geboren ! Er zijn al 4 knullen geboren! ----------------------------------------------------------------- Lijst niet zelf wijzigen! werk het zelf elke keer bij na alles gelezen te hebben Proficiat wenneke, geniet ervan!