Gefeliciteerd wenneke met je dochtertje.. Princi, ik ben blij dat ik niet de enige ben die niet meer kan poetsen. Ik ga nu ff het dorp in, heb ineens de kriebels om leuke dingen te maken. Alleen is Giovanni nog op zoek naar zn schoenen, hij kijkt nu in de wasmachine? Daar heb ik ze toch echt niet neergelegd hoor. hahaha.
Schoonmaken.... oh heerlijk kan er momenteel geen genoeg van krijgen. Heb gister alleen m`n hand verbrand aan de strijkijzer...au au Verder is hier alles nog rustig, alleen heeft m`n mannetje nu nesteldrang want die is alle laatste klusjes aan het doen en is ook echt niet te stoppen haha. Romy
Lees veel onrustige dames hier,hier wel goed geslapen verder en alles rustig...dacht gister eerst dat het wel zou beginnen maar voel niks meer nu.... Wenneke Gefeliciteerd met jullie dochter Lindy en geniet ervan...
haha zou het zo doen.... maar erg prettig is het ook niet hoor want heb totaal geen rust en dat is ook niet alles. Ben veels te perfectionistisch....alles moet tot in de puntjes geregeld zijn voor als die kleine komt. Dus weet niet wat beter is......haha
Thanx voor het meedenken maar was al van plan om digitaal een collage te gaan maken en dan af te laten drukken. Wilde er eigenlijk net mee beginnen maar heb geen idee hoe ik dat het beste kan doen... Iemand tips???? Ik heb geen speciaal programma ofzo.
Hoi meiden Ik kom me hier even melden, hoop wel dat ik het lezen bij kan houden, want die bevallingslijsten gaan altijd zo snel. Maar denk dat het wel fijn is hier mee te lezen straks als de kleine er is, want vaak kun je als net mama zijnde, wel steun vinden aan de andere net mama's omdat de kindjes toch allemaal een beetje indezelfde fase zitten. Maar goed ik ben nu dus 38+2, en ons kindje ligt in een stuit, als kindje zo blijft liggen, dan heb ik volgende week dinsdag een keizersnee. Vind het allemaal wel spannend, merk nog nul komma nul actie in mijn lijf (beter ook dat kleine gewoon blijft zitten tot volgende week natuurlijk). @Diddlemouse: ik woon ook bij je in de buurt... waar heb jij je paard staan eigenlijk?
@ trieske je zou met Welcome to Scrapblog! - Online Scrapbooks een kunnen maken het eindresultaat een print screen maken en die in je tekenprogramma plakken en vandaar uit opslaan laten/zelf afdrukken
Ohh meiden wat zijn er al veel beebs geboren! Miracles,mamainspe en wenneke Ik kan jullie pica's niet vinden... Zo mooi dit alles!
Hey Claire Bij jou ook nog wachtend...wel beter want begin 30 weken was het toch ook wel even spannend he? Gelukkig dat ze toch nog is blijven zitten!
Ha Lynn, leuk dat je mee komt kletsen! En ja succes met volgen want het gaat razendsnel soms...maar....het is wel gezellig hier! Hey Puzz...welkom terug
pffffffffffff heb z,n buikpijn opeens hebben jullie daar ook wel eens last van, lijkt ook niet af te zwakken
Hey Dames! Zal ook eens even een berichtje achterlaten! Lees al een poosje mee en heb dus ook al wat baby's voorbij zien komen! Gefeliciteerd alle nieuwe mama's! En wat wordt er hier veel gekletst zeg! Gezellig! Ik ben nu 38,5 weken zwanger van nr 2 en bij mij rommelt het regelmatig. harde buiken, rugpijn, slijmverlies enzo.. Ga er maar vanuit dat ik er nog wel even loop, maar wat is dat moeilijk!! zoooo vreselijk nieuwsgierig! Ik zal mijn best doen het bij te houden hier! Groetjes Francis
Ik heb al een paar dagen vreselijke buikpijn, geen idee wat het is. Zal het eens vragen vanmiddag aan de gyn.
Alle nieuwe mama's: van harte gefeliciteerd! Alle nieuwe meiden die mee kletsen: gezellig! Hier merk ik dat ik erg onzeker ben over de ligging van beebke. Lag steeds netjes met hoofdje naar beneden en was ook goed te voelen aan het kontje onder mn ribben maar nu is hij/zij zo onrustig al een paar dagen dat ik geen kontje meer voel en aan alle kanten armen/benen... lastig. Heb ik t ziekenhuis ook steeds arts-assistenten die de ene keer zeggen dat de kleine wel is ingedaald en de andere keer weer niet. Moet donderdag weer naar de gyn. Hoop dat ik dan de gyn zelf krijg, die vertrouw ik het meeste...