November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hallo dames,

Hier ook zo waar een redelijke nacht gehad. Ik heb een zeer vervelende hoest en gister bij de huisarts kreeg ik hoestdrank. Dat helpt gelukkig prima! Op de plaspauze's na heb ik van 12 tot 9 geslapen dus kan er weer even tegenaan! Heb wel het idee dat ik een marathon gelopen heb ofzo. Mijn nek/schouders/ribben zitten helemaal vast. Komt denk ik door het hoesten..

Gisteravond weer flink aan het spoken met harde buiken en krampen. Uiteindelijk toch maar onder de warme douche gaan staan en toen zakte het helaas weer af. Dat kan je echt helemaal gek maken! Ik wordt er ook zo ontzettend onzeker van. Dat herkennen jullie vast wel?

Puzz -> Wat een prachtig mannetje hebben jullie op de wereld gezet! Echt een lieve foto!

@ Wenneke -> Gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam!

@ Miss -> Geniet lekker van je dagje!

@ ichtus -> Ik wou dat ik die energie kon opbrengen die jij uitstraalt! Ik vind het maar knap hoor de laatste loodjes, 3 kinderen en dan nog zo actief!

@ gepke -> Heel veel succes vandaag!

Sorry de rest is me even ontschoten..

Liefs Bloempjuh

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Wenneke, gefeliciteerd meis met jullie dochter LINDY!!!! Mooie naam,en vast ook een wolk van een dochter!!!

Hihi, dat was dus die tweede ooievaar romy!! Die landde bij Wenneke!

Lianne, ik zou als juf misschien verstand moeten hebben van kabouters, maar het ontbreekt me even aan inspiratie:)

Ik heb vooral even kostelijk gelachen bij het teruglezen en stel me ook steeds visueel voor hoe iemand er bij zit, ligt of hangt hahahahaha..

Ik krijg mijn eigen schoenen nog aan (wel wat puffend en steunend), maak nog eigenlijk vrijwel alles schoon en heb nog wel wat knutselklusjes liggen:) ajajajaj...maar hahaha, aan het einde van een dag lever ik hard in hoor, dan ben ik bekaf:D

Straksjes even naar de prenatal, even checken of alles er is, en boodschappen doen, altijd gezellig:)

Zwemmen was heerlijk, er was geen les, maar lekker vrij zwemmen...manlief ontfermt zich grotendeels over de kleine, maar die is ook gewend met paps te gaan zwemmen...ik met mijn belly in het warme bad, tussen de oma's...fantastisch, allerlei verhalen over kleinkinderen hihihihi..:)

Nu benk wel moe, dat doet water he:)

Lianne, ehm..ja poep, ik weet het niet meer!

Claire, nog altijd lekker aan de rommel??

Princi! Haai:)

Fl3x, misschien is de volgende ooievaar voor jou!!!

alle meiden met buikpijn, succes!

ik ben vast een en ander vergeten, seurry daarveur!

Tot later, probeer even mijn ogen dicht te knallen:)

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    o ja, miss! Heeel veel plezier vandaag, lekker genieten van zo'n mobiel dagje hahahahahaha!

4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Ik zie steeds vaker een puk2009 online, wil u zich es melden:)?
    We noemen onze beeb zolang ie in de buik zit namelijk Puk, ben benieuwd waar jouw puk vandaan komt!!!

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Meiden, is er ook al een lijstje (bevallingslijstje) gemaakt? Omdat ik nieuw ben zou ik het wel handig vinden om te zien wie er allemaal in dit topic lezen/bevallen zijn/uitgerekent zijn

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Claire houdt een bevallingslijst bij.

7. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hey meiden,

Even een dilemma.. Mijn moeder belde net dat ze de mexicaanse griep heeft.. Maar ja als de kleine wordt geboren dan komt ze er dus echt niet in.. Maar ja ben zelf ook niet lekker. Vind het een beetje eng! Wat zouden jullie doen? Ik haal me meteen van alles in me hoofd..

Symptomen van de mexicaanse griep ->
    koorts
    koude rillingen
    hoofdpijn
    spierpijn
    moeheid
    droge hoest

8. Mjannie

Mjannie Lid

19 okt 2009
    21
    0
    0
    NULL
    Breda
    Kun je niet voor alle zekerheid gewoon je arts bellen?

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Bloempjuh; heb jij die symptomen ook? Je moet sowieso bij je moeder uit de buurt blijven. En al helemaal wanneer de kleine geboren is.

10. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Ja mijn moeder ligt ook ziek in bed dus daar ga ik sowieso niet heen. Maar ja die heb ik wel t hele weekend gezien en toen was ze dus al aan het hoesten en voelde ze zich niet lekker. In principe komen alle symptomen overheen behalve dat ik geen koorts heb. In ieder geval voor zover ik weet.. Ik heb vanaf zaterdagnacht last van het hoesten en spierpijn enzo..

Ik ben gister naar de huisarts geweest en toen kreeg ik dus gewoon hoestdrank. Maar ja toen wist ik dat nog niet van me moeder..

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Mexicaanse griep heeft een incubatietijd van 7 dagen. Dus als jij je moeder het weekend hebt gezien, zou je deze week ongeveer (als je besmet bent) klachten moeten krijgen. Ik zou de vk even voor advies bellen en anders de GGD

12. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi bloempuh

het schijnt dat als je geen koorts hebt (hoge koorts) je geen mexicaanse griep hebt dus dat moet je wel goed in de gaten houden
    en als je je echt ongerust maakt nu gewoon je huisarts bellen
    en ja erg vervelend maar je moet echt bij je moeder uit de buurt blijven tot ze beter is en dat geldt dan ook voor jou gezin
    veel sterkte ermee en hoop dat het snel beter gaat met je moeder

groetjes sapje

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Jeetje Bloempjuh, ik zou even je arts bellen,misschien dat je al een enting kan krijgen?
    En wat voor symptomen heb je ?

In ieder geval beterschap met je moeder...

Wenneke, gefeliciteerd met je dochter, en inderdaad mooie naam!

Het klinkt afgezaagd, maar kom net bij de VK naar buiten en zie een ooievaar rondcirkelen, kreeg gelijk de kriebels hahaha, ik bel mijn mannetje op, en vertel van die ooievaar, ziet hij er ook gewoon 1 vliegen, hoe toevallig.
    Dus............ ik heb 2 ooievaars in de aanbieding. Flex??? Die andere reserveer ik even zelf hahaha.

Verder ben ik 40 minuten binnen geweest bij de VK, had een invalster, en het was een hele leuke meid.
    Die kilo's die er aan gevlogen zijn, ( in 5 weken tijd totaal 8 kilo:):)) zijn waarschijnlijk meerendeel vocht, laten we het hopen....
    Moet het wel even in de gaten houden,mijn bloeddruk was wel hoger en heb van de week 2 dagen hoofdpijn gehad, en 1 dag sterretjes gezien, maar urine was helemaal schoon gelukkig.
    Was wel even schrikken met hartje horen, kon ze eerst niet gelijk vinden, schrok me helemaal rot, maar even duwen en hoppa daar was het, wel zakte de hartslag af en toe naar beneden, wel eng om te horen, maar kwam omdat ik op mijn rug lag, dan knelt het af waardoor hartslagje minder werdt, kon gelukkig geen kwaad......

Wordt bij jullie de bpm al lager dan tijdens de gehele zwangerschap?
    Eerst was het rond de 150, en nu 130???

Sorry voor mijn lange verhaal:)

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Vervelend Bloempjuh!Idd even je arts/vk bellen!
    Mijn vriend was ook ziek vorige week, toen kreeg ik het ook wel even benauwd, maar gelukkig heeft ie geen koorts ofzo gehad.

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
  16. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Bedankt voor het mee denken meiden!

Was ook al die site wezen kijken en werd er toch wel door gerust gesteld. Ik heb gewoon 1 of ander virusje te pakken dat ik gewoon moet uitzieken. Ik blijf gewoon ver bij mijn moeder uit de buurt en nooit gedacht dat ik dat nu zou zeggen maar dan mag de kleine toch nog wel even blijven zitten tot mijn moeder weer is opgeknapt. Zou het echt heel erg vinden als ze daarom niet op kraamvisite zou kunnen komen!

17. linde90

linde90 Niet meer actief

dat geloof ik bloempjuh, veel beterschap in ieder geval voor jou en je moeder!

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje bloempjuh, dat is schrikken!
    hopelijk knapt je moeder snel op en jij ook! *knuffs*

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ja whahaha en nu mag ze.... en denkt ze bekijk t maar ;)
    t zit in de gene ;)

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik moet me diep schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamen
    echt

ik ging alleen een ochtendjas kopen :)
    en toen zag ik zon snoezig boxpakje.....
    gevolgt door een enorm schattig jurkje
    en als klapper op de vuurpijl nog een pakje *rent weg*:)

ik al die weken op crocs gelopen
    loop ik tegen laarzen aan die overheerlijk zitten, meteen meegenomen

Deel Deze Pagina