@fl3xie Gatver als je niks te horen krijgt! @bloempjuh mexi griep? Omg... Dus je krijgt tamiflu? @Jessica hey meid dus je gaat weer naar het z-huis? Ik zal het zo zeggen: Het is een hele onderneming maar als je je beeb hoort achter het gordijn dan valt alle spanning van je af Wat ik het ergst vond was de katheter inbrengen (had het nog niet meegemaakt terwijl ik nog niet onder zeil was) even eng dus En de ruggeprik want ik heb slechte ervaringen ermee Maar dat voelt als een bloedafname Je kan misselijk worden als je er ligt maar daar krijg je snel al meds voor in je bloed (bloedruk die omlaag schiet) Dan voel je tintels overal maar geen pijn Je voelt vingers maar geen scalpel Druk voel je ook Je ligt een beetje freaky op zon t-bank maar is te doen Dan afwachten (is het ergst) Ik had een weg werp camera meegenomen en die schieten ze vol achter het gordijn Ben erg benieuwd hoe ik eruit zie open D not) Als je je kleine hoort is het mooist! Maar tja dan mag je alleen maar hem een kusje geven... Hubbie loopt dan mee met je zoon en mag hem de navelstreng knippen Gatsie weer te moe... Ik ga straks meer typen
hey meiden wat een luxe hier in het wkz lig je aan de ctg krijg ik gewoon een superdeluxe scherm voor je neus met alles erop en der aan lekker makkelijk ze hebben net bloed afgenomen nu moet ik nog urine inleveren dus maar aan de koffie....... hoop wel dat ik naar huis mag eigenlijk maar goed afwachten bloeddruk wel weer iets gezakt...straks weer een update hoop ik... knuffel
He meiden, Eerlijk gezegd heb ik alles gelezen maar heb niks op kunnen slaan alles gaat even aan mij voorbij sorry. Bij bezoek aan vk was bloedruk stuk te hoog en er zat eiwit in urine. Moest gelijk door naar de gyn in het ziekenhuis. voor ctg, bloedruk, bloedprikken en echo. conclusie alles goed. Moet wel vrijdag weer terug voor een controle, als alles dan goed is weer terug naar vk. heb er wel een echo foto aan over gehouden dat dan weer wel Ben helemaal gesloopt op dit moment
@ zonnetje wat balen! dat verwacht je niet.. gelukkig alles goed (enne een fotootje in het ikazia is echt al heel wat) en hopen dat je na vrijdag gewoon terug kan naar vk. @jessica rustig aan daar! Sterkte!!!
Heb wel bijgelezen, maar ben echt een vergiet. sorry. Ga zo maar naar bedje toe, ben totall loss! Hopelijk morgen babynieuws!!
hooi, pff, wat een ontwikkleingen weer! Bloempjuh, probeer je niet teveel zorgen te maken meid, meld je gewoon bij alles wat je opmerkt...probeer vooral te vertrouwen in een goede afloop en te ontspannen...Heel veel sterkte en beterschap! cLAIRE, JE JEETJE ZEG, DAS ECHT WEL BALEN! Fijn dat ze zo zorgzaam zijn, maar je lijf geeft anders aan op het moment he? Zet em op meid...Knuf! Jess, jij in luxe ziekenhuis? Zoww, ik hoop ook wel dat je gewoon naar huis mag...Je beeb sneller hebben is wel verleidelijk, maar niet omdat er iets niet goed zit...succes Fl3x, daar heb je geen ruk aan inderdaad, heb je wat te melden reageert er niemand...al luistert ze maar en zegt ze dat ze denkt dat er niet veel aan de hand is, dan heb je in elk geval het idee dat je niet tegen een muur aanlult! Lianne, zo moe? Dan is vroeg naar bed gaan erg verstandig! Ichtus, jij goed volgehouden vandaag woehoe! Pfiew, ik ben na het zwemmen enorm lekker in slaap gevallen, en daarna niet heel veel meer gedaan, prenatal en boodschappen, maar ben kapot vandaag ook, heel de dag, zo sloom en moe, had het gewvoel dat ik onder de drugs zat hahahahaha... Weer twee ooievaars??? Gaaaf! Ik denk dat de eerste voor Gepke is (ben trouwens benieuwd hoe het daarmee gaat, ze is in elk geval mama!) Die andere? Tja, das weer spannend voor morgen! Hij zal niet voor mij zijn, buiten een paar ontzettend lekkere steken ramhard in tha vagina niet zo veel aant handje Knoefie
Hoi meiden, Jeetje wat een gezellige berichten allemaal zeg.... Mijn moeder heeft ook griep en die ben ik dus al een week aan het ontwijken want heb echt geen zin om ook ziek te worden. Zit gelukkig veel binnen en m`n mannetje is voorlopig ook nog thuis dus dat scheelt hoop ik. En verloskundige hou er aub over op.... wat een mutsen zijn dat zeg Ik moest laatst naar de gyn ivm mijn bloed en heb gevraagd of ik daar niet kon blijven ivm vk. Nou gelukkig mocht dat en hoef niet meer naar de vk. Ik wilde toch al in het zh bevallen dus dat scheelt ook weer. Hier nog geen nieuws, ben alleen heel erg suf. alsof me hoofd vol met watten zit heel raar en vervelend. liefs Romy
**buddynieuws** Gepke is om 15.25 mama geworden van een zoon! zn naam is Luuk Ruben en weegt bijna 6 pond! Proficiat gepke en man! geniet ervan!!!!
@ claire jeetje meid dat is echt balen zeg! je had je er zo op verheugd! hoop dat de gyn wat voor je kan betekenen @vk ben nog steeds boos maar goed geweest is geweest inmiddels heb ik mezelf er van overtuigd dat de beeb voorlopig niet komt en elk pijntje of krampje tussen me oren zit! en moet zeggen dat voelt goed!!! wel heb ik een zere plek op de buik lijkt wel of ik blauw geschopt ben van binnen kan iig niet bukken @ ooievaar WAAR BLIJF JE!!! @ jessica sterkte meid hoop dat alles goed is! @ gepke ben beneiuwd naar je kleintje iemand vergeten??? zoja geef me dan ff een schop onder me kont
november 2009 beebs lijst Bevallingslijst: 17 september __ Amy__ 1425 gr - 41 cm - 30+6 wk - Dochter van Mischienmama 14 oktober __ Aimy __ 3120 gr - 49 cm - 37+2 wk - Dochter van Geluk2009 21 oktober __ Thijs __ 3200 gr - 48 cm - 38+5 wk - Zoon van Chasmi 22 oktober __ Joey Jayson __3395 gr - 50 cm - 39 wk - Zoon van PuzzCatt 24 oktober __ Roann __ 3065 gr - 46 cm - 37+2 wk - Zoon van Miracles 26 oktober __ Caleb __ 3990 gr - __ cm - 39+1 wk - Zoon van Jongemamainspe 26 oktober __ Lindy __ 3730 gr - 50 cm - 38+2 wk - Dochter van Wenneke 27 oktober __ Luuk Ruben __ ......... gr - ..... cm 37+4 wk - Zoon van Gepke1979 De Buddylijst van de november-mama's: PuzzCatt - Fl3xGirl - Lautjuh - Claire85 - Jessica26i - Bloempjuh - Claire85 - Princi - Ichtus - Suus - Princi - Ichtus - Miss Moneypenny - Trieske - Jongemamainspe - lilage - lianne Er zijn al 3meiden geboren ! Er zijn al 5 knullen geboren! ----------------------------------------------------------------- Lijst niet zelf wijzigen! werk het zelf elke keer bij na alles gelezen te hebben
Hoeraaaaaaaa Gepke! Gefeliciteerd met Luuk Ruben. Ook alweer een mooie naam. Geniet er van gepke en man!
Gepke, gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!! Geniet ervan en nieuwsgierig naar een foto!!!!! Is het jullie trouwens ook zo mooi opgevallen dat er al 8 beebs geboren zijn en dat er nog niet een echte november beeb is? hahahaha, allemaal nog oktober kindjes..en er zullen er vast nog meer volgen voordat het november is Leuk, leuk
Fl3x, kan me voorstellen dat die instelling helpt...je wordt snel geobsedeerd aan het eindje he? Je wilt zo graag je beeb in je armen hebben dat je bij alle kwaaltjes denkt, zou het, ou het? En dan wordt je hartstikke gek! Ken dat wel hoor! Ik vond het de vorige keer eiegnlijk bijna prettig dat ik de uitgerekende datum voorbij was, dan heb je niets meer om je aan vast te klampen ofzo...de nacht na die datum is mijn bevalling toen begonnen, misschien wel omdat ik het losgelaten had.. Ik hoop dat het je lukt, verlangen doen we allemaal! Succes meisie
thnx lilage had zelfde met esmay ook teveel mee bezig en toen de datum bekent gemaakt werdt dat ik ingeleid zou worden 25 juni 2008 kreeg ik in de nacht van 24 juni weeen en ze is op 25 juni geboren precies met 42 weken hihi hoe krijgt ze het voor elkaar