November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hellooooooo

GEPKE.. GEFELICITEERD MET LUUK RUBEN... super zeg...zou bijna op kraamvisite gaaan.. is natuurlijk in de buurt..hihihihi.. GENIET ERVAN.. en rustig herstellen..!!!...k nuffff

Ook hier een zeef.. s kijken wat ik heb onthouden

@Claire.. meid wat een teleurstelling.. kan ik me goed voorstellen.. digiknuffel meiss...

@Zonnetje.. ook naar het zh voor hoge bloeddruk.. gelukkig was alles goed..

@Jessica.. ook in het zh.. meid.. hoe is het nu????? mag je weer naar huis??

Ooievaars gespot.. STUUR MAAR HIER HEEN!!!..;)

HIER: Zat ik dus lekker in bad viel weeeer de stroom uit.. grrrr.. de derde keer al weer in 8 dagen.. tis elke keer wel binnen een uur weer op orde, maar goed.. ik dus weer uit bad..ed geholpen met zaklamp de kids in de pyama etc.. kaarsjes aan.. bla bla..nou ja.. toen de stroom er weer op zat maar lekker in bad gaan zitten.. nu weer helemaal fris lekker iin de stoel.. kaarsjes aan.. laptop op schoot...verder alles rustig...

nou ja.. beeb is druk, maar verder niet.. normaal heb ik savonds de boel helemaal klaar..voor het geval dat.. maar nu niet.. ik pas er voor.. ik beval toch niet vannacht.. morgen weer een dag.. dan ga ik wel weer poetsen en klaar leggen enzo....

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Das inderdaad wel heel toevallig, dat hoor je vaker, het loslaten schijnt echt wel veel te doen, maar helaas altijd makkelijker gezegd dan gedaan...

Truste all, ik ben echt kapoetski!

Tot morgen weer x

3. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Gepke, gefeliciteerd met jullie zoon geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat alles goed gegaan is en ben benieuwd ook naar jouw verhaal

4. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@ meiden he lieve dames helaas is het minder waar en mag ik niet naar huis toe ivm mijn leverwaarde die niet goed isnu weten ze nietof datvan duchenne afkomt of toch zw vergiftiging bloeddruk is wel stabiel gelukkig nu zitten wete wachten op dienstdoenende arts om te kijken wat hun plan is maar ik heb al geroepen ga hier niet 1 week voor janlul liggen en dan pas de kleine halen heb voorkeur geven ditweekend nog en dit gaan ze overleggen dus meiden ff mee duimen... hoop dat iknog online kankomen en anders horen jullie et zo snel mogelijk dikke kus

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje wat ongelooflijk kl*te jess, *duimduimduimduim*

6. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Jee, Jes, doe rustig aan maar aan de andere kant laat wel van je horen zeg wat JIJ wil.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh meid bale dat je moet blijven! hoop dat ze je snel gaan helpen! knuffie!!

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    GEpke: gefeliciteerd met de geboorte van LUUK..
    ja meiden nog een oktoberkindje erbij!!

ENne jes..sterkte meid..ik kan me niet voorstellen dat ze je een week laten wachten hoor, duim met je mee dat je heel snel je kindje mag krijgen!!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ook hier draaien de duimen overuren JESS... KNUFFF!!!

10. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Volgens de bevallingslijst idd 9 meiden en 8 jongens, maar vele hebben het volgens mij niet doorgegeven zo te zien, plus een aantal verassingen en ook veel meiden die op de lijst staan maar die hier niet meer meeschrijven. dus de lijst is helaas ( ook vanwege al het werk die jij erin hebt gestopt claire) niet meer representatief, ben benieuwd wat de uiteindelijke stand gaat worden.

11. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Gepke en Gepke-man, van harte gefeliciteerd met je zoon Luuk Ruben. Weer een beebje erbij. Echt super leuk.

Jess, ik duim ook voor je hoor! Hoop dat je ons nog op de hoogte kan houden. dikke knuf!

Verder is mijn vergiet niet meer te helpen. Morgen ben ik weer van de partij. Knuffels to all!

12. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@ meiden ja ja ik kan jullie lekker op de hoogte houden alle kamers inhet wkz zijn allemaal zo luxe hahahaha ze willen nu 24 uur mijn urine hebben ivm de eiwitten en dan morgen word er een plan gemaakt van hoe of wat and maybe kan manlief blijven ff afwachten maar wij hebben wel aangegevendat ikniet 1 week ga blijven liggen wachten en ze dus niks doen dan gaik liever thuis in me eigen bed blijven liggen met rust dus ff affwachten hoop straks nog ff te komen lezen en antwoorden...

dikke knuff

13. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Lekker joh zo een luxe ziekenhuis. Ben wel heeeel nieuwsgierig nu, maar ga toch eerst (even) slapen. Zou vannacht nog wel ff komen nachtbraken. Rustig aan Jess! Knuf.

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Jess, succes! Ik hoop dat er een goede oplossing gevonden wordt waar je blij mee bent. Zullen we maar gewoon bedenken dat je snel mamma wordt?!

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zowaar een wee'tje...21.52u.. s kijken of er meer komen..

16. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Jessica sterkte, rot dat je toch moet blijven en hopelijk laten ze je geen week wachten...misschie heb je je kleine dan toch nog eerder dan verwacht al is de rede dan niet leuk ....

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Gepke en gepke-man gefeliciteerd met jullie zoon Luuk!!! Stoere naam hoor. Ben benieuwd naar een fotootje :D

Jess sterkte meis. Ik hoop dat je kleintje eerder komt. En een week in het ziekenhuis liggen wachten zou ik ook niet willen. Of je nu thuis in bed ligt of daar....dat maakt ook geen verschil.

Nou ik ga ook mijn bedje opzoeken. Ben moe...
    Tot morgen ladies...en hopelijk met meer babynieuws.

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou voorals nog niet dus.. ik duik mijn bed in.. ben nu toch wel errug moe......tot morgen allemaal.....

19. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Tot morgen allemaal ook ik duik er in

20. TJB

TJB Niet meer actief

Gepke en Gepkeman, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON LUUK RUBEN!!!

Jes, doe rustig aan daar he ;). Hoop voor je dat ze je snel verder helpen

Deel Deze Pagina