November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Omdat ik via de mmm zwanger ben geworden.
    Dan wil de gyn een bloedtest hebben voor te bepalen dat je ook echt zwanger bent, tenminste de mijne wel!

Na 1 week word dit herhaald, om te kijken of t goed gestegen is.

Bij de vorige 2 x was dit al iets minder en de week erop wist ik dat ik een mk zou gaan krijgen...

Dus moet eerlijk toegeven dat t ook behoorlijk zenuwslopend kan zijn!

Maar ben nu super blij met deze uitslag, daar hou ik t wel een weekje op vol hoop ik!

2. Miss Mommy

Trieske, is een errug mooie buzz!

Maar zou me wel inderdaad even t jaartype opzoeken!

3. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Miracles..fijn nieuws voor je meis.Zo hier vandaag een brakke dag en mijn buik groeit zo hard..kan het nu al niet meer verbergen.Weet niet goed hoe dit op te lossen,alleen mijn moeder weet het nog maar zelf een wijde jurk helpt niet.Pff vandaag misselijk,beroerd en kapot.Wat is het hier toch lekker druk,.hoe is het met jullie meiden

4. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee miracles wat fijn!

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
    Oef faye nu t al niet meer verbergen? Heb zelf ook een buikje hoor (had ik altijd al) en naar mijn idee is t nu s avonds ook erger maarre nog niemand heeft er naar gevraagd..en mijn vriend vindt het ook wel meevallen. Ach als t niet meer te verbergen is moet ik t grote nieuws er maar gewoon uitgooien'

Wat betreft vertellen: ik wil wachten omdat ik wil dat mijn zoon t als eerste hoort (hij is al 8jaar) enne dan wil ik eigenlijk wel voorbij de kritieke weken zijn..
    Fijne avond allemaal

5. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    Ik wacht ook nog even met het vertellen, ook al is het bij mij de 2e, zie je er nog niks van....
    buiten het feit dat ik enorme opvliegers heb dan...

6. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    Goed nieuws trouwens miracles... heb even terug gelezen, zenuwslopend hoor

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    yay miracles! wat goed!

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Miracles.. super meid.. gefeliciteerd met de mooi uitslag...

@hier.. werd ik me toch misselijk tijdens t koken..bah.. heb geen zin in vlees dus heb t bij aardappelen en bloemkool gehouden.. ook niet echt lekker zonder vlees, maar goed..heb mijn groente binnen en nu voel ik me al weer beter...

en ik ben moeeeeeeeeeeeeee

9. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    hier gelukkig nog geen last van misselijkheid, heb de slavinken en boontjes klaar, dus ga heerlijk eten.....

10. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Heb het vandaag mijn ouders + broer + oma verteld.... Allemaal tranen, heerlijk om die verbaasde gezichten te zien toe ze het gedicht en de foto van mijn positieve test in handen hadden....
    Nu nog 8 weken wachten voordat zij het weer verder mogen vertellen.

Of doen jullie dat eerder?

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    jeetje wat een nieuws weer allemaal...
    Nieuwe mama's gefeliciteerd!
    Ik voelde me vanmorgen voor het eerst misselijk en niet lekker... Komt vaak met de 6 weken zeggen ze toch? bbrr... als ik dat elke ochtend voor het werken heb, wordt het nog zwaar...

12. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Jeetje wat gaan de berichtten hier snel !

allemaal erg leuk om te lezen. Wel even een vraagje heeft een van jullie ook last gehad van een soort plopjes in je buik? heel raar gevoel

13. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Soms heb ik het gevoel dat ik een van de weinigen hier ben die een fulltime baan heeft ... ben wel nieuwsgierig naar wat voor werk iedereen doet en hoeveel uur/dagen in de week ....
    MOet wel eerlijk zeggen dat ik na een dag voor de klas met de kleinste kleuters echt uitgeteld ben ... dat vind ik nu de ergste kwaal ... voor de rest geen misselijkheid of wat dan ook ... voel me verder dus best goed! Alleen het werken valt me zwaar!

14. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    wat voor plopjes .... kabouter plopjes? :D

15. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    Ik werk 20 uur, dus 2 1/2 dag....
    heerlijk vind ik het, en goed te combineren met mijn zoontje

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

We hebben het echt iedereen al verteld!
    Wat maakt het uit of mensen het nu horen of over 8 weken?

17. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    ik vind het idee van een geheim hebben wel leuk, mijn ouders en beste vrienden weten het, voor de rest houden we het nog even voor onszelf...
    tenminste zolang het kan!

maar ieder heeft zijn eigen wensen en tijdstip toch

18. Miss Mommy

Wij houden t ook nog ff geheim, onze ouders, broer en zus weten t en 2 goede vriendinnen.
    Op t werk heb ik t verteld tegen mn manager en de planning, maar andere collega's krijgen t nieuws pas met de 12 weken echo te horen.

Dan over t werk, ik werk 24 uur per week als verpleegkundige bij de thuiszorg! Voornamelijk alleen s'morgens.

19. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ik werk 38 uur per week op kantoor.

Ik heb nu al vaak dat ik uitgeteld ben laat staan als de zwangerschapsvermoeidheid toe gaat slaan.

gelukkig kan ik op vriend lief rekenen.

over vriend lief gesproken Erg jammer dat hij vanavond niet thuis is en we het dus niet over het kers verse nieuws kunnen hebben

zodadelijk nog lekker douchen en dan weer lekker op de bank nestelen voor greys anatomy

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik zit in de zenuwe voor morgen
    morgen komt MvM eerst was ik superblij met deze mijlpaal maar sinds gister de angst dat die test negatief gaat uitslaan :confused:

Deel Deze Pagina