November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Slaap lekker iedereen!

Gepke van harte!

Jess suc6

2. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Okey ff vanaf het begin:

@ Wenneke:
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lindy!!

@ Lynn:
    Leuk dat je komt meekletsen! Welkom hier!:D

@ Francis
    Geld natuurlijk ook voor jou! ennuh Welkom! :D

@ Bloempjuh:
    Yaikssss Mexicaanse griep...niet goed!!:$
    Jeeeeeeetje beterschap meid!! Ook voor je moeder!
    Beebje ff zitten blijven tot mama en oma beter zijn!!

@ Jess:
    Jeetje wat Spannend!! wel een beetje een mindere situatie! Gelukkig ben je nu in goede handen! En idd nu je er toch bent; waarom nog een week wachten? Heel veel suc6 meid en ben zeeeeeeeeer benieuwd!!
    Toi toi toi!

@ Zonnetje:
    jeetje wat balen zeg, gelukkig was uiteindelijk alles goed!!

@ Claire:
    meid wat een rotsituatie.. lekker dan zo van de kastje naar de muur! Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt, want zo is het ook niet leuk meer!

@ Gepke:
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luuk Ruben!!

@ bevallingslijst:
    Die wordt steeds langer!!! :D yeaaaaaah!!

Volgensmij ben ik nu wel weer redelijk bij.
    Jeetje ben ff 1 dagje weg...bep bep bep :D
    Nee gezellig hoor, heb ik wat te doen tijdens m'n nachtelijke wakker-sessie!
    Heb een lekker dagje gehad gister, overal een beetje geweest en gedaan wat ik wou doen :D Mennn wat was ik bekaf toen ik eenmaal thuis was! Mijn rug en bekken protesteerden ook behoorlijk, Gelukkig pas thuis en niet toen ik nog op pad was.
    Lag ook meteen na het eten al op bed.. tegen 19:00 ofzo.:)
    Maar ja wat krijg je dan.. precies... om 2:00 was ik klaar wakker.
    Nou dan ga je maar "ontbijten" en ZP-en :D En nu ga ik de enveloppen van adressen voorzien. Heb ze eindelijk gehaald! tsja moet toch iets te doen hebben!
    Misschien dat ik strax nog ff terug naar bedje ga om te dommelen.

Tot nu toe gaat het goed met de tempo van nieuwe baby's.. hopen dat we op dit tempo door kunnen gaan of een beetje kunnen versnellen :D:D

buhbyeeee Kuzz

3. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Oh jaaaaaaaah en ik hoor nu ook bij de:

"ik mag officieel thuis bevallen" -club!!

37 weken!! jahoeeeeeee is toch weer een soort van mijlpaal!!

4. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    #14384 Miss Moneypenny, 28 okt 2009
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
    En hoe is het nu trouwens met de nieuwe mama's?

Miracles hoe doet Roann het? Komt hij mooi aan? En hoe is het met jou?

En Puzz nog erg moe lees ik uit je berichtjes, doet Joey het verder goed qua eten, luiers en aankomen?
    En hoe is het met de genezing van de wond?

En Chasmi?? Al tijdje niks meer van jou en kleine Thijs gehoord! Alles goed daar bij jullie? Lekker aan het genieten hoop ik?!!

En mamainspe, is die hier alweer geweest? Ben benieuwd hoe het met haar en Caleb gaat!

X

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
  6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    jess sterkte

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hoj,

At first, jes, sterkte meis, ik hoop inderdaad dat ze je snel helpen of dat je nar huis mag, zo extra lang int ziekenhuis is ni een pretje he, zelfs al zijn het zo'n luxe kamers!

@wenneke, wat een dropje! Mooie meid hoor!

Iedereen beetje geslapen? Ik ga zo weer slapen, gisteren zo belachelijk moe, maar toen ik naar bed gign werd ik enorm misselijk, en kreeg ik een astma attack, ja daar zit je op te wachten natuurlijk:) Manlief naar huis gekomen, tsss, arme hubs..

Zaterdag is de begrafenis, dus dat wordt een dagje op en neer cruisen, wil nu niet meer al te lang van huis zijn...moet er niet aan denken dak ineens in antwerpen naar een ziekenhuis moet ofzo hahahahaha, zal wel meevallen he;)

Ben benieuwd of er nog babynieuws komt strakjes, of zouden we nu overgaan naar de echte november babies? ach nee ilse, das nog 4 dagen, zolang houdt vast niet iedereen ze binnen :p

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Ik vind trouwens dat alle beebs zo mooi zijn die er hier geboren worden!
    Ik hoop dat ik er binnen niet al te lange tijd ook een mooitje aan toe mag voegen!
    Chapeau hoor dames!

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou ben het met je eens lilage, allemaal mooie baby's zeg!

@Wenneke: mooi kindje! gefeliciteerd!

@de rest die bevallen is: ook van harte gefeliciteerd!
    Het gaat zo hard hier, kan het allemaal niet bijhouden en omdat ik nog niet zo goed weet wie er allemaal schrijven, hou ik het maar een beetje algemeen...

@Bloempjuh:sterkte, hoop echt dat je niet al te ziek wordt en je snel opknapt!

Hier: gisteravond echt harde buik en pijn/druk aan/op schaambot, maar verder goed geslapen tot vanochtend 5.33 uur, klaarwakker: heb net mijn wensen t.a.v. de bevalling (in mijn geval keizersnee) maar even op papier gezet...kreeg ineens de kriebels, ik denk: ik moet het even opschrijven, dat is beter!

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en weer een dikke goede morgen ladies...

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Goedmorgen!

Gepke, GEFELICITEERD met jullie zoontje.

Jess, Succes in het ZH, hopen dat ook jij snel geholpen wordt .

Bloempjuh, Hoe is het met je?

Wenneke, Wat een mooi meisje

MIss, heerlijk zo een dagje dat je er even uit kan, , van dat thuis zitten wordt ik ook niet vrolijker hoor..

Verder weet ik het even, ben inderdaad ook echt een zeef hahaha.

Oja, nog wel een vraagje, zijn jullie ook zo buiten adem, beetje benauwd achtig? heb het gevoel dat ik soms niet genoeg lucht binnen krijg?...

12. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Goedemorgen!!!!!!!!!!!

reporting for duty.

Ik heb het ook wel eens zo benouwd maar dat is meestal na inspaning schijnt erbij te horen

13. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Goedemorgen meiden,

Hier niet zo lekker geslapen, viel om half 4 pas in slaap en ben nu dus nog erg moe....
    Nou ja vanmiddag weer verder slapen.
    Hier thuis heeft het nesteldrang virus mijn vent ook te pakken hahaha
    Hij loopt maar op te ruimen en heeft maar geen rust....

Heerlijk zo`n opgeruimd huis haha.

Er zijn zeker alleen nog maar mooie kindjes geboren, zo schattig.
    iedereen weer sterkte vandaag.

Liefs Romy

14. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@ iedereen goedemorgen dames nou hier wakker pfff wat een nacht heb elk uur wel voor bij zien komen bah bah bah ik zei al tegen manlief als ik moet blijven haalje wel ff me eigen kussen hahaaa noou vandaag maar niks anders doen dan urine verzamelen leuke bezigheid ;) ook heeft manlief hier tenminste kunnen slapen wat toch wel errug fijn was en nu lekker van ontbijtje genieten mmmmmm wat fijn kom zometeen nog wel ff spieken het is nu ook nog wachten op een arts om te bespreken van hoe of wat dus ff afwachten dikke knuff

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Jess geniet van jullie ontbijtje.. en veel plezier en succes met je nieuwe bezigheidstherapie.. piesverzamelen..hihihihihi..(sorry he..)..

@ROmy.. hier ook en kerel met nesteldrang.. alleen dat poetsen van hem duurt een eeuwigheid.. wat hij in een uur doet doe ik in 15 minuten.. pietlut is t...whahaha...

@DAGELIJKSE KRAMPENMETER:... op wat menstruatiekramp (komt net opzetten) en een spier in mijn rug die niet helemaal lekker zit ..(verkeerde beweging gemaakt denk ik) helemaal niets... dus op naar een lange dag..moet nog wat bestellingen verwerken vandaag.. wil nog even naar de stad..in huis is nog genoeg te doen...(dat krijg je als je een dag helemaal niks doet) dus ik kan mezelf wel bezig houden..

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    FLEX.. hoe heb je geslapenmeid???

17. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    gepke gefeliciteerd met jullie zoon.
    jessica ik hoop voor je dat ze snel weten wat ze gaan doen.

De rest weet k ff niet meer ben zow moe kan ff niet meer denken wat er allemaal gezegd is.

Maandag weer naar verlk. geweest ons kereltje is nu meer ingedaald nog niet helemaal volledig. hoef me daar geen zorgen meer om te maken.

Gisteren rare dag gehad. heb alvast beschuit met muisjes gekocht (beetje idioot eigenlijk om dat nu al te doen??) Ik had bijna peuken voor me vriend gekocht mocht er iets gebeuren heeft ie in ieder geval peuken.(ook zoiets idioots hahahah) gisteravond op de bank gelegen krijg ik ineens behoorlijke buikpijn later zakte t wat af ga naar bed en weer zoon behoorlijke buikpijn.

Hebben jullie ook weleens van dit soort dingen??

18. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik kan het nog niet allemaal bijhouden hier, neem het me maar niet kwalijk...:)
    Voor iedereen die het nodig heeft: Sterkte met weer een nieuwe verwachtingsvolle en waarschijnlijk lange dag!

Hier veel krampen vannacht, kindje sinds gisteren veeeel rustiger als normaal... Zou het een teken zijn?? *duim,duim*

Ga maar weer eens een beetje nestelen vandaag, je weet maar nooit! Zo mijn buuf nog even lastig vallen voor een bakje koffie..:D
    Tot later!

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    goedemorgen!

Zeker allemaal mooie kids..en natuurlijk worden ze van ons allemaal supermooi!

Jess wat fijn dat je mannetje bij je kon blijven. Echt een lux ziekenhuis volgens mij! Hoop dat je snel meer weet enne op je strepen staan he maar dat zal vast lukken!!

Bloempjuh hoe is t nu?Nog erge koorts?

Zonnetje bijgekomen van schrik gister?

Ichthus herkenbaar hier doet vriend er ook altijd langggggggggg over maarre het is dan wel ECHT schoon (vind ie zelf)

Koffieleutje hoe was t bij jou in zh?

Mooie foto wenneke!!

Zoon wilt graag dat baby op woensdags geboren wordt, donderdags is zijn juf niet zo leuk en hij heeft bedacht dat hij me donderdag op komt halen uit t ziekenhuis..keek me dus hoopvol aan vanmorgen.. haha heb gezegd dat we op volgende week woensdag gokken. Vind het toch ook erg leuk hoe zo'n al iets ouder kind met zijn moeder aan t meeleven is!

20. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Mogge allen,

Zo te zien hebben de meeste vannacht beter geslapen. Ik ook. Behalve dan dat ik de hele avond en nacht flinke harde buiken heb gehad. Toch wel geslapen maar ik vole nu wel gespannen buik en omliggende spieren zeg....pfff...het zal wel ergens goed voor zijn.

Ja dat benauwd zijn. Ik heb dat nu niet meer zo, nu ons meisje is ingedaald. Het schijnt zo te zijn dat ook je ademhalingscentrum anders werkt als je zwanger bent waardoor je het ook sneller benauwd kan hebben. Flauw is dat hè!

Miss, wat rot dat je alweer hebt lopen stuiteren vannacht! En hoeraaaaaa voor 37 weken :D

Lindy is een mooierdje!

Enneh lilage we krijgen natuurlijk allemaal het mooiste kindje ter wereld ;).

Jess, succes vandaag ja met plassen....haha

Suus, hoe is het met jou??

zo ga maar eens even ontbijten en een rustig saai iets voor mezelf bedenken :$.....

Deel Deze Pagina