lara dat is ook schrikken! Jess jou laten ze ook lekker in spanning zitten. Echt niet fijn. Ik duim nog wel even verder hoor. Stieftiet, o my goss wat een woord Heb hier ook een stieftiet dan. Hahaha. Ik ga de M-griep vaccinatie denk ik ook niet halen, er is zo weinig over bekend hoe en wat. Marco valt in een risico factor en die moet hem wel halen. Zou het vrijdag ook is bij de vk na vragen hoe en wat.
Goedemorgen meiden, Tijdje even niet geweest. Het is ook allemaal wat zeg, zorgen voor zo een klein hummeltje. Het is een heerlijk ventje en we zijn dan ook echt aan het genieten. Ik heb geprobeerd bij te lezen maar poeh, wat een pagina's. En dan denk je dat je een zeef bent als je zwanger bent, wacht maar als je bent bevallen... Ik zag al weer wat meiden die bevallen zijn: Wenneke, gefeliciteerd met jullie mooie meid! Gepke, een zoon van 6 pond, gefeliciteerd! Mooie namen ook! Weinig november mama's nog, allemaal in oktober Bloempjuh, mexicaanse griep..brr.. Goed uitzieken meid! Hier zitten we er ook een beetje mee, wat te doen met kraamvisite enzo.. Wil er geen onnodig risico mee lopen, Thijs heeft nog geen weerstand genoeg om hier tegen te vechten dus wil geen onnodig risico lopen. ZIjn dan ook in overweging om kraamvisite even uit te stellen. Dan zien mensen hem maar wat later, het is niet anders. Daarbij is mama ook nog niet helemaal hersteld en draaien de kraamtranen op volle toeren.... Er is hier een hoop gebeurt in een week.. Kleine heeft een hielprikje gehad, gehoortest is geslaagd en gisteren hebben ze zijn tongriempje geknipt, die zat vast waardoor zijn tong niet goed naar buiten kon. Mama vond het in alle gevallen erger dan Thijs, die gaf geen kik en sliep gewoon door...8) Mama krabbelt langzaam weer op. Wel last van de hechtingen omdat ze aardig binnenin zitten. Dus veel spoelen, daarbij de aambei die wel aan het slinken is maar gewoon onhandig.. Hier nog even wat foto's van onze kleine man! Meiden, ik hoop dat het gerommel bij iedereen een keer lekker door gaat zetten en jullie ook snel kunnen genieten van de kleintjes! Liefs en vele knuffels!
lara sterkte! iemand die mee kan?? Mex.griepprik..we zijn volgens mij (bijna) bevallen voor ze prikken hier dusse nee,denk niet dat t nut heeft. Mijn vriend hoort ook bij risicogroep, die haalt hem wel. Zoon weet niet of hij hem nu kan krijgen..vind het nog wel een beetje eng hoor met kinderen..
@chasmi geweldig, mooie fotos!!! Lekker rustig aan enne genieten van de kleine..er veranderd toch een hele hoop in korte tijd en wat betreft visite 'gewoon' doen wat goed voelt.. ik had zelf ook bedacht om iid geval de kleine lekker in eigen bedje te leggen bij visite en zeker niet van hand tot hand.. maar ja of dat dat zo'n viris tegenhoudt??
Chasmi wat een scheetje!!! Nu heb ik alleen maar meer zin dat onze kleine komt. Heerlijk knuffelen.... Lara; wat een spanning weer gatsie. Hoop dat alles goed is. Gaat er wel iemand met je mee? Jess; ook voor jou spannend meid! Ben benieuwd wanneer ze jullie kleine gaan halen.
@Wenneke Awww Mooie meid hoor! Ze zijn zo teer nog Joh heb gelijk weer last van tranen... Heb jij dat ook zo erg? @miss moneypenny Alles is goed met joey Hij is vandaag 55 gram aangekomen En zal nog veel meer worden gelukkig na bijna 10% afvallen... Er waren wat probs in het begin,hij spuugde veel en moest een maag spoeling krijgen Om te kijken of er wat mis was met zijn maag Maar nu drinkt hij zelfs 80ML! Kennen jullie die youtube filmpje van een panda moeder die schrikt van haar jong die gilt? Nou ik lag dus met joey in de arm te dutten en hij had veel schrik momentjes in zijn slaap Wat gebeurde er dus hij schrok zo erg in zijn slaap dat ik hetzelfde deed! Ik noem het "het panda momentje" moet het echt opschrijven in mijn baby boek! En gister zocht hij steeds naar zijn vader en kreeg dus een rimpel hoofdje ervan hihi Kleine hummel! Meiden echt hou vol! Als je kleine er is dan gaat een wereld voor je open! En alle zwangerschaps kwalen verdwijnen als sneeuw voor de zon
Chasmi, wat een mopje zeg!! Heeerlijk! Puzz, Fijn te horen dat je zo intens geniet!! Fantastisch... He lara, verdorie, wat een naar nieuws zo voor het einde, ik hoop echt dat het niks is, lat je straks nog even weten? Jess, mmm, hoop dat ze vandaag nog met een uitspraak komen voor je! Lautjuh, hihi, hier zelf last van 2 stieftieten hahahaha, er komt niks uit als kijk je er de hele dag naar Maarrrrrr, als die kleine er is gan ze aan de maak hoor hahahaha, ik spreek ze elke dag even goede moed in Miss....Joepie 37 weken!!! Wat een mijlpaal he daar leef je toch naar toe die laatste weken, en nou maar hopen dat je snel aan de leg mag hihihi Lianne, heeeerlijk dat je zo goed geslapen hebt! Heb je gesmst, wacht vol spanning op antwoord Fl3x! Wat goed een pijnloze, relaxte nacht! Misschien niet wat je het allerliefste wil, maar toch alleszins fijner dan gestresste dagen, nietwaar? Was jij dat Lara, over die benauwdheid? Ik heb dus gisterenavond een astma aanvalletje gehad, kreeg mezelf niet rustig, ook niet met medicijnen, gelukkig was maarten snel thuis...Geeen idee waar het vandaan kwam.. Heb sowieso het idee dat ik me niet helemaal goed voel (hahaha, ja ik kan dat altijd moeilijk inschatten) Was gisteren absurd moe, en dan ben ik nog steeds, terwijl ik niet voor half 11 mijn bedje uit was...Gisteren misselijk, vanmorgen rommelende darmen en de gevolgen daarvan (blegh hahahahah) en zo enorm lusteloos dat ik nog te moe ben o van de tafel naar de bank te lopen... Nou nou, dat klinkt gezellig hahaha... Ik enk dat ik es ga eten, misschien helpt dat ook wel...Hier in dit gat Elst heb je geen mac, dus die verleiding kan ik wel weerstaan.....maar heb wel zin in iets lekkers Snacktime!!! Meiden, ik vind jullie lief
Ah Chamsi wat een plaatje! Die blik in jouw ogen....heerlijk Oh Lara dat is schrikken. Natuurlijk beter het zekere voor het onzekere maar toch... Ja dat van die stieftiet...het stond in veilig door de kraamtijd van Beatrijs Smulders . Ik dacht eerst echt dat ik het niet goed las...zo van dat kan er gewoon niet staan. hahaha. En ja ik heb er dus ook een... Jessica, zet em op! Oh Puzz, wat leuk dat je lekker over Joey komt vertellen! Zo ik heb gefietst met een lange harde buik en in de Hema liep ik met pijnlijke rug en bekken...meer he..ik was er ff uit. Ben benieuwd of ik dat straks ook nog leuk vindt als ik niet meer weet hoe ik moet zitten...nah...misschien valt het mee. De inenting doen ze hier op 18 november en dan een week later nog een keer. Alleen maar als ik nog niet bevallen ben....nou ik hoop dat dus niet te halen... Met kraamvisite...in eerste instantie alleen onze familie (gezin dus) en dan als ze niet ziek zijn... Verder vraag ik me af of ik zin heb in visite die eerste week... Ach we zullen wel zien...
Mijn mannetje is in de buurt aan het werk, ik ga in eerste instantie alleen, mocht het nodig zijn, waar ik niet van uit ga natuurlijk , bel ik hem op en dan is hij er met een half uurtje. Is wel ff schrikken , maar inderdaad beter het zekere voor het onzekere. Ik laat straks wel even weten hoe of wat en dan reageer ik wel op de rest. tot straks dames..
@ chasmi wauw wat een mooie foto's zeg!! heb hier voor mezelf besloten nog even te genieten van ge zwschap mssn is dit wel de laatste x (hoop ut nie haha)
ja, waar is claire? zo haha, het snackmoment werd hier een cracker en een boterham..... Das een tegenvaller;P
claire moest vanmorge om 9 uur bij de gyn zijn omdat de vk's niet durven te strippen mssn moet zed wel blijven
@ lilage idd even een relaxte nacht is erg fijn als alle ellende toch nie doorzet dan liever geen pijntjes hihi ben ik tenminste overdag meer te genieten haha
ik ga mijn bed weer in...ben er nog niet veel uitgeweest vandaag...maar ik voel me echt niet lekker...bummer! Fl3x, fijn dat je je beter voelt vandaag... Ben benieuwd wat ze met claire doen... tot later x
@lara en jes, sterke meiden zet hem op!!! hier rommelt het als een gek. @ Chasmi mooie pic erg leuk om te zien. Heb gister een folder over inenting en mex griep meegepakt bij vk. een evt prik bij ons zorgt voor een tijdelijke bescherming vsn de beeb de antistoffen verdwijnen na een paar maanden. Ik ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal overuit. zal het er dus nog een keer over hebben