November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    @ suusje,
    was idd schrikken gister, ik let nu nog meer op bij alles wat ik voel. Hubbie en ik denken dat de hoge bloedruk toch komt van het waggelen naar vk ( inspanning) in het zhuis lag ik al een tijdje plat voor ze gingen meten.

alleen die eiwitten die er bbij vk wel waren en in zhuis niet vind ik raar.

nu moet ik van hubbie nog meer rust houden............no problemo, net fotoalbum bij de hema afgemaakt en besteld.

2. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hallo dames,

Vannacht een behoorlijk hysterische jankbui omdat ik me over alles ongerust maakte en mijn hele kraamtijd al in duigen zag vallen en dat er dan niemand langs zou mogen komen omdat ik ziek ben. Je haalt toch meteen de ergste dingen in je hoofd en aangezien ik altijd van die rare dingen heb..

Vanochtend dus weer naar de huisarts geweest en gelukkig had ik al geen koorts meer. Het verschil tussen de 'gewone' griep en de 'mexicaanse' griep is behoorlijk klein. Het enige grote verschil is dat je bij de mexicaanse griep een droge prikkelhoest hebt en bij de gewone griep heb je ook veel slijm bij het hoesten. Ik heb dus de droge prikkelhoest. Hier ook weer de discussie over wel of niet aan de tamiflu maar omdat ik nu geen koorts meer heb en waarschijnlijk het ergste nu heb gehad hoef ik dit niet. Ik voel me vandaag gelukkig ook weer ietsje beter dan gister dus dat gaat de goeie kant op! Waarschijnlijk ben ik vrijdag of zaterdag gewoon weer beter en hoeft er dan dus ook niks extra's geregeld te worden in het ziekenhuis.

Laat de kleine dan maar komen! ;)

@ Jess -> Hoop dat er snel duidelijkheid is!

@ Chasmi -> Aaaah wat een heerlijk kereltje!

@ Zonnetje -> jeetje wat schrikken die eiwitten! Gelukkig viel het allemaal mee!

@ Princi -> Toch er even lekker uitgeweest! Beetje jammer van die harde buik maar toch wel lekker een frisse neus! Nog wat geshopt bij de hema?

@ miss -> Jij heb ook energie voor 10 he! Goed idee van de mac! Gelukkig is de dichtsbijzijnde hier een kwartier met de auto vandaan dus is het ook niet zo aantrekkelijk om elke keer heen te gaan!

@ Flex -> Nou misschien dat je het nu losgelaten hebt je beeb zich alsnog laat zien!

Over die vaccinatie -> Nou ja ik ben dus te laat met die inenting voor de M.griep. Ik heb het wel nog nagevraagd maar ze zei dat ze het de hoogzwangere dames afraadde om te halen. Je kan namelijk ook flinke bijwerkingen ervan krijgen en dan wordt je alsnog ziek. Het is net als de 'gewone' griepprik. Hier kan je ook behoorlijk ziek van worden. Ze spuiten tenslotte het virus in zodat je er antistoffen tegenmaakt. Op www.grieppandemie.nl staat meer informatie maar daar staat het dus voornamelijk in het voordeel van de vaccinatie.

Zo evengoed weer een heel verhaal!

Liefs Bloempjuh

3. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

eiwitten kunnen komen als je ook wat meer afscheiding heb dan normaal wees blij anders houden ze je net als mij ;) heel misschien kom ik naar huis nog ff afwachten op de arts

4. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Jessica ze laten je wel in spanning zitten zo lang,hopelijk mag je straks naar huis...

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hoi hoi even kort berichtje ben druk bezig met manliefs gitaar cadeau
    heb heel lang bij de gyn gezeten, nieuwe gyn in het ziekenhuis,
    mn eigen gyn had geen ruimte voor afspraak op zon korte termijn
    mn dossier weer doorgenomen
    maar t klikte wel goed met dr, en onderneemt ook direct actie waar je bijzit dus dat is eccht een fijn gevoel
    ben nu alsnog helemaal overgedragen aan de gyns
    strippen doen ze niet aan omdat het niet bewezen is dat het een bevalling zou opwekken :(
    moet ze direct bellen en komen als ik alleen al regelmatig harde buiken aan een stuk door heb :$
    al is het 10x valse start
    de neuroloog was vandaag niet aanwezig maar daar wordt morgen alles mee geregelt en volgende week terug komen
    heb ook nog een uitgebreide echo gehad en ze ligt mooi op schema qua groei

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Jesssica, hopen dat ze je zo naar huis sturen!

Claire, gelukkig doet je kleine meid het goed!

Bloempjuh, gelukkig valt het mee , veel beterschap in ieder geval nog.
    En van die bijwerkingen, die had ik ook gelezen, zit nog erg in dubio over die prik.

@ Hier, Gelukkig was alles helemaal goed aan de CTG, hartje bleef mooi tussen de 120 en 160 bpm kloppen, en ze was lekker aktief in de buik.
    Daarna nog een echo gehad, en dat zag er ook allemaal netjes uit, nog genoeg vruchtwater en klaar voor de start.
    Wel vond ze dat ik veel vocht vast houd, moet het wel in de gaten blijven houden, en dat doen we dan maar.
    Maar was wel enorm opgelucht dat het hartje het zo goed doet.

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Lara, pfieuw, wat een opluchting toch?

Claire, nou erg fijn dat het klikte met de gyn. Maar dat je zo snel al moet bellen dat lijkt me vervelend. Wel beter het zekere voor het onzekere natuurlijk. Maar het is vaak al zo moeilijk om te bepalen wanneer je moet bellen toch? Vind ik in elk geval.

Bloemjuh, oh gelukkig is het vandaag al heel wat beter!!! En...jij hebt de griep dadelijk gewoon al lekker gehad en hebt dan anti-stoffen. Dat is fijn!! Ja je inzinking snap ik wel zeg. Ik zou dat ook hebben. Gelukkig hoeft het nu niet meer...en je moeder is dadelijk ok griep af natuurlijk dus kan ze gewoon lekker komen...:)

Oh wie vroeg nou naar mij en de Hema...ja hoor heb nog maar een lakentje gekocht en vlees voor op brood...
    En heb net ff geslapen. Wat een dagen...pfffff.

Tja ik wilde nog meer maar weet het niet meer natuurlijk!

Tot laterrr!

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Was inderdaad helemaal opgelucht, is toch een geruststeling dat ze het gewoon goed doet.

Wel lekker er even tussenuit , ook al is het maar de hema, je bent toch even de deur uit!

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    lara gelukkig alles goed
    Tja vocht vasthouden hier nog een met hele dikke vingers,voeten en enkels maar tja..gyn reageert daar niet op..

claire hoop dat je beter gevoel hebt bij zh..meid als t even meezit is het gewoon bevallen en lekker weer naar huis (ehm dat is wat ik mezelf maar inprent)

Jessica al meer bekend?

Princi ff volhouden nog!!

Bloempjuh logisch die huilbui..zou voor mij echt een heel slecht scenario zijn als ik of een van de mensen hier in huis mex. griep zou krijgen..
    was al niet blij dat ik vorige week meereed naar verjaardag met mijn vader die ook snipverkouden was en koorts had..

Ik met zoon en vriendje van hem uitje naar de mac gemaakt. Kids helemaal blij enne ikke ook..bijna 1 1/2 uur weggeweest dus gelijk een goede woensdagmiddag invulling!
    Wilde vandaag alleen nog ramen zemen maarre dat ga ik niet meer doen..

10. Jessica26i

@ nee nog niks bekend zit al vanaf 2 uur te wachten word echt sjaggo ervan al 2x verpleging geroepen komt er nog niemand vind je het gek als zometeen die bloeddruk weer omhoog knalt:S

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    lara gelukkig dat alles goed is met de kleine. En ja vocht vasthouden doe ik hier ook enorm. Vooral in de vingers. Heb de hele dag een doof gevoel in de vingers.

Claire gelukkig dat het goed klikt met de nieuwe gyn. Hopelijk duurt het niet lang meer voor jullie.

Mac hmmm lekker. Mijn man wil vanavond de turkse Durum eten.
    Dat breekt zo lekker de week hahahaha

12. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Jess wat duurt dat lang met die gyn. Hij zal wel denken...ze ligt daar goed. Die kan toch niet weg. Wachten duurt altijd lang he....

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
  14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik lees wel steeds mee maar kiddies zijn erg bewerkelijk vandaag.. Marijn is niet fit en de rest heeft een jammer/zeur dag.. net nu ik al de hele middag om de 15 minuten harde buiken heb.. bah.. zit er een beetje doorheen vandaag.. krijg niks gedaan door het gejengel.. tis een bende hier..ik ga zo koken, eten, opruimen, kids in bed gooien en dan met de pootjes omhoog.. dan doe ik helemaal niks meer.. schijt aan t huishouden.. ben dr klaar mee..

zo dat was er uit.. weten jullie iig waarom ik ff niet reageer en niet veel aanwezig ben..

knufff

15. Jessica26i

nou maar jessica kan hier echt pissig om worden geloof me ze hebben nu al door hier dat ik geen makkelijke ben maar is belachelijk dat ik al vanaf 2 uur op die vent zit te wachten zo me mond weer opengetrokken vind het gezegend!!! kom straks weer ff online....

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Heel goed hoor jess. Je moet tegenwoordig ook wel voor jezelf opkomen want een ander doet het niet! Laat ze maar zweten....

17. Jessica26i

ja nou hoor ik weer dat ie dus inbespreking is en daarna gelijk bij ons langskomt gelukkig zei 1 van de verplegers ook belachelijk dat ze je zolang laten wachten kan echt pissig om worden......

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    #14458 Princi, 28 okt 2009
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
    Hahahaha Lautjuh...die Durum dus...

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee jess, balen!

ichthus oef dan duurt een dag wel lang he?! hopen dat kleine snel komt en jij lekker op bed kan gaan liggen en de kraamhulp ff kan zweten..
    druk huishouden!

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wat is er??? ;)

Deel Deze Pagina