November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    dat hoop ik ook Suusje.. maar euh.. ik heb besloten dat ik vandaag NIET ga bevallen.. ben dr klaar mee...whahaha..

@Jess. meis..you go girl..zou willen dat ik wat vandat pit zouhebben..

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Lara.. gelukkig is alles goed zeg.. was wel ff schrikken..pfjuw..

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Haha Lautjuh, ik dacht dat ik meteen reageerde op dat breekt zo lekker de week maar toen zaten er ineens allemaal anderen tussen...tja...het gaat hard hier....:D

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @princi; hahah ik had het wel door. Maar dat is ja ook van die reclame hihi. Nou dat gaan wij vanavond even uitproberen. :)

5. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hey meiden,

Even een stukje weer bijgelezen.

@ jessica: wat irritant zeg!!! ben benieuwd wat ze te zeggen hebben wel spannend..

@ claire: lekker dat je het goed met de Gyn kon vinden.

@ lara: blij dat alles goed is....

@ andere meiden... heb niet alles gelezen dus wie ik vergeet sorry...

@ Chasmi: wat een poppetje!!!!!

Hier alles rustig nu.. Vannacht weer bijna niet kunnen slapen vanwege krampjes en pijntjes blabla jullie weten wat het is..

Vanochtend even mijn zus geholpen want die voelde zich niet zo lekker heb de grote van 3,5 naar peuterspeelzaal gebracht en de kleine 5 weken in bad gedaan en lekker mee geknuffeld zo lief!!!!

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey meiden
    Ik heb een vraag:
    Als al onze kleine hummels geboren zijn praten we hier toch ook verder?:(
    Want er staat zoiets als geboren enz bij andere topics maar daar heb je geen clubjes

Hoe zit dat?

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee puzz volgens mij kan je bij 'de mamas' een topic openen met november 2009 mamas en kan daar dan verder gekletst worden maarre voorlopig nog maar ff hier toch..anders wordt het erg saai straks voor de mamas die overtijd gaan lopen (zie me hier al reageren op mezelf de hele dag..)

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Suusje, volgens mij wordt dit topic verplaatst naar de mama's De mama's - Zwangerschapspagina zodra de maand november dus voorbij is en iedereen uit het topic bevallen.

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    blehh meiden ff klagen, voel me zo onrustig op dit moment..
    ben alleen thuis en kan echt mijn draai niet vinden..
    dacht vanmiddag als iedereen weg is straks ga ik lekker..en nu..waggel doelloos door huis, hang een beetje achter de comp. en niks kan me boeien..BLEHHHHHHHHHHHHHHH

10. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ben ik weer :D

@ Bloempjuh..
    Dat is wel goed nieuws dan! Gelukkig dan dat je het "ergste" gehad hebt :D... nog een beetje aansterken voor dat de kleine komt! Beterschap!

@ Lara..
    Fijn dat alles gewoon goed wat in het ziekenhuis!!! Toch ff zenuwslopend, omdat het toch om het hartje ging.. haal je je meteen van alles in je hoofd!! Ook weer goed nieuws uiteindelijk! Gelukkig :D

@ Ichtus..
    Knuffel!!!! Jammer van zo'n baaldag!! doe maar lekker rustig aan, hoop dat je het vanavond wat ontspannender hebt!

@ Jess..
    1,2,3,4 we wachten al zo lang!! Jemig ze houden je wel in spanning daar. Tot half 9 vanavond urine verzamelen toch? hoop dat je voor die tijd nog hoort van hoe en wat!!! Kuzzz

@ Puzz..
    En anders maken we gewoon een nieuwe topic!!!
    We moeten toch ervaringen kunnen blijven delen!! :D Geen ZP meer??? Jemig... dat is als de methadon afpakken van een junk...
    whaha hoezo ik ben verslaafd aan ZP?!
    Fijn trouwens dat het zo goed gaat met Joey! Heb je een fijne kraamhulp??

@ wenneke..
    Lieve foto's van je meisje!

@ Hier..
    Leuke middag gehad, lekker de boodschapjes gedaan in duitsland en andere hebbedingetjes gekocht.
    Ik was al redelijk op tijd er weer, tegen half 4, maar ben gelijk ff plat gaan liggen en tot bijna 6 heb ik geslapen. Da's een rare gewaarwording... toen ik ging pitten was het licht, word ik wakker is het vet donker.. schrok er van.. Had echt zoiets van WTF hoe laat is het? hihi
    oh mijn eten is klaar :D mannetje heeft gekookt.
    buh bye!!!

11. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

zo ben ik weer met een update grrr mag niet naar huis omdat ze eerst willen afwachten hoeveel eiwit er in mijn urine zzit mocht dit teveel zijn morgen dan zullen wij hoogst waarschijnlijk vrijdag papa en mama worden dus van mij mag het wel hhhaha die teveel eiwitten ;) en anders komt er een plan van aanpak dus tot morgen nog ff geduld meiden ;) straks kom iknog wel ff kijken dikke kus

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @PUzz.. idd bij De Mamma's.. kun je als je wilt nu al een topic openen.. November 2009 Mama's..

Zo klets ik ook mee bij de Feb. 2008 Mama's.. maar je kunt ook wachten tot iedereen geboren is... (mij is het om het even)

zo kiddies gaan zo naar bed.. Ed komt zo thuis.. dan ga ik lekker aan de vlaaaaaaaaaaaaaa.......met slagroom..en dan chips en tucs..hihihiihi....

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kom vanavond wel weer ff spieken..

knuf knuf

14. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ohhh lekker Ichtus!! :D Heb nu ook een bak vla.. seizoensvla met stoofpeertjes, jummieeee.
    En er na een kop hot choco met een dikke plak Milka caramel :D

En Jess! Spannend, misschien dit weekend al papa en mama... hoef je ook geen week meer te wachten!!! :D :D Suc6 met afwachten!

15. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej!

Weer een hele boel om te reageren, woehoe! Maar ben ebetje kort van stof, want ben alweer moe, hahahaha, ben er tenslotte ook al een paar uurtjes uitgeweest vandaag:)

Jess, hihi, ja ik snap het, dan maar even teveel eiwitten he:)

Miss, lekker zo'n dagje, en wat dat licht betreft, ja om 4 uur is t licht en een uur later niet meer, altijd effe wennen...wij dachten gisteren ook dat we super laat boodschappen hadden gedaan, winkle in was licht, winkle uit donker!

Ichtus, he bah zo'n dag, alles dadelijk lekker naar bed en dan hoppa op de bank!

Suusje, als jestraks als laatste bent (lijkt me niet) zal ik wel lekker tegen je terugkletsen hahaha

Lau, lekker gedurumt?:)

Ik ga effe een voetenzak scoren op internet, had er een op marktplaats gevonden, maar die vrouw reageert me te traag, hahaha, wil nu wel graag mijn spullen in huis hebben! WEl weer even een uitgave, maar bon, we gaan enorm de winter tegemoet he?

Alles bij vk trouwens in orde, bloeddruk nog altijd oke (100/60)
    hartje regelmatig, en jawel meneer is ingedaald! Na heul lang eigenwijs zijn! hihihihi, wie weet wordt het nog wat :)

knuffie

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    oooooooh, miss, mag ik niet naast je komen zitten op de bank:):):):)

17. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Tuurlijk!! Jij altijd Lilage :D:D hihihi

Is een erg lekker stuk chocola btw!!! :p

18. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    meiden lees net bij de late nov. dat koffieleutje opgenomen is in het ziekenhuis vanwege eiwitten in haar urine..

19. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Hoi hoi, sorry niet zo goed bijgelezen.

Jess, hopen op teveel eiwitten. Hahah, dat is wel gek! Maar dan wel al voor het weekend je beebje in je armen. Wauw! I hope it for you.

Ichtus, worden de kids ziek?

Lilage, stuur je nooit iets terug? ;) Ik maar wachten en wachten op jou smsje!!

Hier Giovanni vandaag al 2 x overgegeven.. Grrr.. Hoop niet dat hij ziek word. Morgen is me mannetje jarig. Moet nog een cadeautje halen :) Hij weet ook niet wat die wil dus dat is een goed excuus.
    Hihi. Ook morgenvroeg naar de fysio toe. We zullen zien wat ze nog kunnen met me bekken. Hoorde ook dat het heel kut bevallen is met bekkeninstabiliteit? Klopt dat? Iemand ervaring er mee?

20. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Lianne, sorry, nu aan de plicht voldaan:)

Oh, miss, echt zin in chocolade.....:D
    Ik ga maar verantwoord aan de meusli denk ik:)

Even mijn programma kijken!!!

Deel Deze Pagina