Nou Jess idd dan maar hopen op teveel eiwitten. Denk alleen dat dat voor mij geen optie zou zijn om erop te hopen want ik heb natuurlijk gelukkig verder een goede zw gehad zonder gekke dingen. Denk niet dat ze mij in zouden leiden ofzo ------------- of wel?? Lara gelukkig alles goed, een hele opluchting. Koffieleutje ook opgenomen jeetje gaat lekker hier. Hier begin ik wat vocht vast te houden, ik hou het even in de gaten.
Meiden ik ben erg moe....en helemaal onrustig in mijn lijf. Constant het gevoel dat ik in beweging moet zijn...wordt gek van mezelf haha. Ik reageer morgen weer.
jeetje koffieleutje sterkte meid vraag me af hoe weet je of je teveel eiwit hebt kan je dat bij de ha laten testen? zie je ook iets aan de kleur van urine?? want heb laatste week dat het heel donker is van kleur
Moet zover ik weet echt bij de vk of gyn getest worden, je ziet niks aan je urine. verder weet ik er ook niet het fijne van. volgens mij testen ze ook alleen als je bijv hogebloedruk of andere dingen hebt waardoor het op pre ecampsie of hellp zou kunnen zijn. *bovenstaande tekst is wat ik ervan begrijp wellicht heb ik het mis
hey flex nee ze bepalen dat speciaal in het lab maar ik zou et ff laten controleren bij je vk die kunne met stripje wel zienof het in je urine zit mijn urine is ook errug donker xxx
maar de hoeveel heid en waarde word in lab bepaalt de vk kan dus alleen maar zien met stripje of je urine eiwit bevat en dit klopt doen ze alleen met hoge bloeddruk de mijne net gemeten 115/90 netjes dus!!!!
Lilage, heb ook weer terug gesmst Gaat lekker hier koffieleutje ook opgenomen. Hoop dat alles goed gaat bij dr. Jess, wist jij nou al meer? Sorry vergiet hier.
hoooooooooooooooi Sjonge Koffieleutje ook opgenomen.. STERKTE MEIS..... JESS... Bah dat je moet blijven zeg..hopelijk kun je morgen weer naar huis... LIANNE.. nou vorige week zijn Lisa en Jurian al ziek geweest.. is alleen maar logisch dat Marijn het nu ook krijgt.. is bij de anderen 2 dagen geweest.. Marijn heeft eerst gehoest en had echt van die wateroogjes vandaag.. geen koorts, maar heb m om 18u in bed gelegd.. kind was doodmoe.. Ik ben moe, maar wil niet naar bed.. benen zijn onrustig en mijn rug doet zeer....manlief zit gewoon rustig op de bank, maar ik irriteer me mateloos aan m.. geen idee waarom, maar hij moet zo nog roosters maken voor t werk en ik kan m wel naar zolder (staat pc) kijken..VRUMD.. verder gaat t goed tussen ons hoor..whahahaha...wil gewoon ff alleen zijn denk ik...heb behoefte aan complete rust.. Kan natuurlijk een een pak drinken, zak chips en de laptop mee naar boven nemen.. en heerlijk in mijn eentje in bed gaan liggen..hmmmmmm.... GEWELDIG IDEE!!!.. I loveeee myself...
Oh ja.. DOnkere URINE.. heb ik ook.. VK zegt dat dit een teken is dat ik meer moet drinken dan wordt ie lichter.. heb dit wel s vaker gehoord.. maar hier dan ook geen verdere klachten.. bloeddruk is prima en ik hou amper iets van vocht vast..
Hoi meiden, moet even me ei kwijt en jullie mening horen. mijn zus is 30 jr en heeft een zoontje van 6. ze is 3 jr geleden bij haar ex weggegaan stond op straat en al die ellende die erbij komt kijken.Ik ben toen gaan samenwonen en heb mijn huis(huur) ter beschikking gegeven voor haar zodat ze op gemak naar iets anders kan zoeken. alles was koek en ei tot ze haar vriend ontmoeten. familie was niet belangrijk meer voor haar(terwijl vooral me ouders heel veel geld aan haar en dr kindje hebben uitgegeven zodat ze weer op orde zou komen) rekeningen(op mijn naam) werden niet betaald zodat op gegeven moment mijn auto in beslag werd genomen en nog meer van dat soort onzin. Ze woont nog steeds in mijn huis(kan niks voor haarzelf vinden) heeft geen rooie rot cent haar vriend (40 gescheiden met 2 kids, 18 en 15) zit in schuldsanering voor meer dan een ton. dit is kort het verhaal van haar. nu kreeg ik vanmiddag een sms van me moeder dat mijn zus al 20 weken zwanger is!!!!!!!!! Leuk voor haar maar vind zo zielig voor het kindje, samenwonen kunnen ze niet want dat mag niet zolang hij in sanering zit dus gaat ze straks naar opvang voor vrouwen met kids. een groot gedeelte van mijn leven trekt mijn zus altijd alle aandacht naar haar toe, geen aandacht om jaloers op te zijn maar vind het ook niet leuk. Nu ga ik bijna bevallen en is zij ook ineens zwanger.... ook van een meisje. mijn situatie is gelukkig 100x beter dan die van haar en heb ook niks om jaloers op te zijn maar toch.... ze haalt weer alle aandacht van mij en mijn kindje. nu kan heel de familie zich weer zorgen om haar gaan maken en alle aandacht weer opeisen. sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt.
@lianne en ichtus ik hoop juist dat ik niet morgen naar huis mag want dan gaan ze ons manneke vrijdag halen namelijk ipv 1 week later hihihih
Jeetje Romy.. Wat een heftig verhaal. Lucht hier maar lekker je hart. Dikke knuffel van mij!! Jess! Oke, dan ga ik nog ff duimen dat je NIET naar huis mag! hahaha.
Goede morgen allemaal Allemaal een beetje kunnen slapen? En de mensen die in het ziekenhuis liggen ook? Nou morgen moet ik me urine langs komen brengen.Voor een controle.Nou ik las van die fabeltjes dat je bitter lime moet drinken dan krijg je weeen.dus ik naar de AH gister avond hele fles naar achter gewerkt maar het helpt dus niet.Wel werd mevrouw heel druk.Nou en veder was mijn kleine man al om half 6 wakker Ik ga nu maar even strijken word een lange dag zo. Mijn man ging om 06:00 de deur uit en gaf me al een knuffel en had het met me te doen dat onze kleine man al weer zo vroeg wakker was.Maar dat zijn kinderen he... Nou meiden tot straks. veel liefs en dikke knuf.
Goede morgen! Wat een rust nog hier Iedereen lekker geslapen? Ik als een roosje Mamsie.. balen he als die "fabeltjes" niet blijken te werken Volgensmij moet je ook minimaal 17 liter van dat supl opdrinken.. dacht ik ergens gelezen te hebben. Nou zie je het voor je? 17 Liter van die meuk? Ik vind dat drinken echt vies!!! ieuwwwww. Romy.. wow wat een verhaal! Ik snap je reactie volkomen, dat zou ik ook hebben hoor! Zou het zelfs hardop uitspreken tegen mijn eigen zus. Misschien lucht dat op! Ook al hou je van je zus... 't is net idd of ze "jouw moment" pikt. Ik ga ff knutselen Ben helemaal geïnspireerd geraakt door die romperslinger en ga nu ook 1 maken!! Vind je toch niet erg Trieske En daarna ff beetje opruimen, want vanmiddag komt mijn dinnetje voor het eerst weer na haar bevalling, met haar 10 wk oude zoontje Heb er zin in!! Ben benieuwd hoe mijn katten er op gaan reageren! Die hebben nog nooit van hun leven een baby gezien, laat staan gehoord. Nou ik ga er vandoor en bezig!!
Jessica.. en wat zijn de berichten?? Word morgen je baby boy gehaald?? Trouwens een beetje kunnen slapen daar in het ziekenhuis??
miss money penny Het is inderdaad zo vies spul.. Dan maak met me dikke buik met me man vrijen.heb het al tijden niet gedaan hhahaha.
Goedemorgen meiden, Hier vanmorgenroeg wakker en 2 uur wakker blijven liggen, gelukkig net nog 2 uurtjes kunnen dommelen tot dat de heimachine weer begon. Jes en koffieleutje al nieuws ?? Romy, lijkt me zo lastig zo'n situatie. sterkte ermee, maak je zelf niet te veel zorgen om je zus en concentreer je lekker op jezelf. Waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had 3 weken geleden ook een hele rot situati met mijn broertje, ik heb duidelijk gezegd tegen mijn ouders dat ik er niks over wilde horen, hoe lastig ook want toen ze al begonnen werd ik al weer helemaal hieperdepie en gespannen en dat kan je nu niet hebben. Mijn ouders hebben het er dan ook niet met mij over gehad.