November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    goedemorgen..

tja romy lastig..ze zal haar eigen problemen op moeten lossen enne ik denk dat jij trots mag zijn op jezelf en straks op je eigen kindje..denk dat opa en oma (en rest vsan de fam)ook zullen waarderen hoe jij alles aanpakt..

hier is er van kant oudste zus veel jaloerzie enne dat vind ik moeilijk om mee om te gaan. Mijn zus is al jaloers als mijn moeder zegt dat ze in nov. lekker vrij heeft om veel van de baby te kunnen genieten en me te helpen..zus (met 2 kids woont 3 kwartier rijden van mijn moeder vandaan) begint dan gelijk met dat heb je bij mij ook nooit gedaan en waarom doe je dat bij haar dan wel...pffff
    toen ik pas met moeder afsprak dat ik haar snachts zou bellen als bevalling begon kreeg ik mijn zus aan tel. waarom ik mijn moeder moest informeren als bevalling begon..tja zei ik kan moeilijk tim (mijn zoon) alleen thuis laten toch?! Oja zei ze daar had ik nog niet aan gedacht..
    maar goed erg vermoeiend ook hiero af en toe..
    haha heb ik t ook ff van me afgeschreven..

maarre meiden wat is dat nou? Geen babys?????
    Gaan we nu wachten tot nov.? Behalve jessica natuulijk..gewoon morgen je babytje in handen hoop ik!

@ zonnetje als het duidt op zw.vergiftiging (eiwitten/hogebloeddruk) dan halen ze je kindje wel hoor/leiden ze je in. Dan nemen ze geen enkel risico. MAarre lekker ervan uit gaan dat alles goed is morgen en dat je terug mag naar VK.

@miss knutselse!!

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier dik.....

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goeiemorgen...

Ik heb niet zo lekker geslapen. Tig keer naar de wc en dat maagzuur he....Het lijkt wel of ik om en om doe. Na een nacht lekker slapen heb ik weer een rotnacht haha.

Jess hoe gaat het met je??

Jeetje koffieleutje ook al opgenomen? Wat is dat toch met die eiwitten....

Suus vreselijk zo'n jaloerse zus. Ik kan me daar zo makkelijk aan irriteren.

Romy probeer je niet te druk te maken meis. Ik snap dat dat lastig is. Maar jij hebt alles mooi op orde en een wolk van een baby waar jullie straks van gaan genieten.

ichtus knuff voor jou...volgens mij heb je het wel gehad.

4. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    He ichtus, hier......ook dik.:D

5. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    sorry ben in nmelige bui, in mijn uppie????!!!!!!!!!!!!!

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    haha dikkie dik hier ook en ik waggel inmiddels echt!!
    Zoon boos wakker vanmorgen..nog geen baby..

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    wie kan vannacht nog bevallen zijn meiden??
    princi nog niet gezien, flx3 nog niet gezien..zou t??

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zo weer ff uitgelaptopt..ff opruimen, wassen enzo..niet echt zin in maarre mijn moeder heeft 30/10 als geboortdag voorspeld dus laat ik maar zorgen dat t een beetje aantoonbaar is hiero..
    fijne dag meiden, kom zo nog wel even spieken..

9. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hallo goedemorgen nee nog geen nieuws dat gaat niet zo snel hoor ;) als we geluk hebben kkomt de arts tussen 9 en 11 en weet ook niet of ze dan al uitslag binnen hebben van eiwitten kan ook zomaar eind van de middag zijn maar goed manneke heeft nog nergens last van lig alweer aan ctg en de bloeddruk blijft ook lkkr laag zonder medicijnen..... straks weer lekker luchtje scheppen in de rolstoel ahhahahah

EN SLAPEN ALS DE BESTE ALLE DEUREN DICHT TOTALE RUST ;)

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik heb t idd helemaal gehad..kan bijna niks meer.. (ene dag gaat beter dan andere hoor) ben moe, kleren zitten voor geen meter...

Gister avond lag ik te slapen en toen kreeg ik een maagzuuraanval.. ik begon te hoesten, vervolgens te kotsen.. kon nog net mijn hoofd uit t bed slingeren.. daarna weer goed geslapen...nu ben ik aan de racekak...(lekker op devroege morgen..whahaha, maar we delen alles dus ook dit..puh..;) )

sja.. ik moet gewoon nog wat doen...dus ik ga mijn best maar weer doen vandaag....

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Jess. .oke.. dan hoop ikdat je moet blijven..(da voelt wel raar, maar als jij dat wilt dan doe ik dat uiteraard..mijn duimen draaien dus nu de andere kant op..)

@Suusje.. hier ook teleurgestelde kids.. wanneer komt de baby nou s mama??...succes met poetsen...hoop dat je moeders voorspelling uitkomt..

12. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Hier ook nog dik. Vandaag is marco jarig, dus nu moet die ff blijven zitten. Ik zei het net tegen marco aan de telefoon en kreeg spontaan weeen. Een echte eigenwijs in me buik dus. Inmiddels de weeen al wel weer gestopt hoor.

Suusje en ichtus, aah dat is wel zielig teleurgestelde kids!

Jess, ben benieuwd. Hoop voor je dat ze je niet te lang laten wachten...

Hoe is het met flex??

Giovanni ook nog ziek. Hoop dat hij snel beter is, want zo is het niks. Wil alleen op schoot zitten, maar me buik zit een beetje in de weg. :)

13. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hey meiden,

@ jessica; Ben benieuwd wat de uitslag is....

Hier vandaag ook weer 24 uur in mijn kannetje plassen voor de eiwitten morgen inleveren en dan ook meteen bloedprikken en dan maandag nog even ctg en afspraak arts en dan weten wij ook weer meer.

Hier ben ik vandaag de hele dag aan wachten tot de kinderwagen geleverd wordt tussen 08.30 en 12.30 en de bedklossen tussen 12.00 en 15.00 jammer dat ze niet beide vanochtend komen durf niet te stofzuigen want dan hoor ik de bel niet!!

Verder heb ik de box vol met balonnen gelegd want de katjes hebben besloten om de box als dolle uurtje springplank te gebruiken... ben benieuwd welke kat( siepie of takkie) als eerste een hartaanval krijgt als ze erin springt....

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Lianne.. GEFELICITEER met hubbie..

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha,

Nou hier ook nog dik. Gisteren was mijn lijf de hele dag erg onrustig (en babytje ook) maar nu is de rust er weer redelijk lijkt het. En dat is dan toch ook wel weer fijn. Hoewel ik natuurlijk liever heb dat het doorzet.

Ichtus, jouw lijf lijkt zich ook aan het voorbereiden toch?

Miss, hier was kat meets baby pas erg geinig...onze kat is nogal bangig en heeft wel een half uur vanaf de grond naar box zitten staren om te bepalen wat voor geluid er uit de box kwam...met zo'n geërgerde blik die alleen katten kunnen...geinig!

Nina, ja ik kan me je verhaal helemaal voorstellen. Ik heb ook zo'n jaloerse zus. Niet zo erg als jij en ze is verder heel lief maar ze moet wel altijd vergelijken. Vervelend is dat. Kom er hier af en toe maar over spuien zou ik zeggen. Want...je kan er niets aan veranderen hè!

Zo straks naar de vk en mij vader gaat mee. Vind ik geinig :D.

Vanmiddag twee collegaatjes op bezoek en dan ben ik daarna misschien weer een beetje vrolijker...ik hoop het!

16. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    soppen gaat t niet worden vandaag..na toilet en doekje over kasten heb ik t al he-le-maal gehad..dan maar ff dvdtje kijken zo..

Princi chagie??Erg zat??
    gezellig dat collegas komen..ik heb vandaag 10 minuut gesprek van school zoon en verder weinig..wordt ook weinig dus als ik mijn lichaam zo voel..

17. linde90

linde90 Niet meer actief

Lianne , gefeliciteerd met je mannetje.

Princi, succes bij de VK, en leuk je pa die mee gaat.

Ninja, jij succes met je kannetjes........en w88...

En idd, flex nog niet gezien.

Ik ga vandaag maar eens op het dooie gemakje mijn sinterklaasinkopen doen, was gisteren mijn plan, maar dat liep even anders.
    Heb alleen niet zo veel zin hahaha, maar ja.....

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ga er even van tussen. Moet me nog aankleden en moet om 11 uur bij de vk zijn. Tot straks....

19. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ Princi: jaloerse zus was not me...die van mij is meestal heel ( op de zussen dingen na) lief!! Wat gezellig met je pap naar de VK!!

@ lara: ik hebben mazzel de klossen zijn net bezorg ze hadden de verkeerde info gegeven... Succes met de Sint inkopen

@ lautjuh succes bij VK..

Nu alleen nog wachten op kinderwagen BEN zo benieuwd!!!!

20. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hoi meiden,

Hier vanaf gisteren avond erg veel last van rug en buikkrampen, maar helaas nog niets doorgezet en de krampen nog wel aanwezig, maar ook nog steeds DIK!

Kreeg net een telefoontje dat een vriend van ons vannacht met gierende sirenes naar het ziekenhuis is gebracht.
    Hij heeft een dubbele longontsteking en een klaplong en ligt nu in kritieke toestand in het ziekenhuis.

Heb alles wel gelezen maar er is niet zoveel blijven hangen:)

@Lianne, gefeliciteerd met je mannetje
    @lautjuh, succes bij de VK
    @meiden in het ziekenhuis, veel sterkte
    @suusje, ben benieuwd of je moeder gelijk krijgt.
    @iedereen een dikke knuff!

Deel Deze Pagina