November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

de vk schqatte de beeb bij mij op 3600 gram bij 40 weken ben beneiuwd beetje zelfde als met esmay

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier zijn ze allemaal verschillend...ik reken eigenlijk op een kleintje.. maar maakt me niet zoveel uit.. wat bevallen betreft is het alleen we makkelijk..hihihi ;)

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    met hoeveel weken ben je van Esmay bevallen??

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

precies 42 weken en ze was 3800 gram

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ach het zijn allemaal schattingen wat ze doen. Ze hebben al vrij snel in het begin van mijn zwangerschap gezegd dat we geen kleintje krijgen. Maar dat wisten we al. Daarbij ben ik ook nog vrij klein met een kort bovenlichaam en heb ik een buik vol baby. Dat lijkt natuurlijk al snel heel groot. Naja we zullen zien dinsdag. Ga me er ook niet druk om maken.

6. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse

Wilde jullie even mijn buikkie showen!

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Mooi buikie hoor voor 37 weken!!!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

mooie buik!

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Veertje, mooi buikje!

10. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    mooie buik veertje,.....

Wil jij mijn buddy worden?

11. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Thanks meiden!

@minke, natuurlijk wil ik je buddy worden.
    Wat wil je hebben mijn mobiele nummer, prive email zeg het maar!

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej meiden,

@claire, lekker handig, wie weet staat er morgenvroeg een heel veassingsteam klaar met toeters en bellen...heel onhandig dat ze zo vaag zijn! Wat heb je daar aan?

@veertje, mooie buik:):)

@jes, lang leve de doktoren bij jou, vandaag dat het ziekenhuis zo luxe is, dat heft dan enigszins de slechte werkwijze op!

Gewicht, ja bij mij hadden ze het goed, zou een kleintje zijn en dat was het...nu zijn ze daar deze keer ook erg van overtuigd, dus dit zal de test worden of ze het goed hebben:)

Ik ben er niet zo gek veel, ben ziek aan t worden, echt mega onhandig, ben morgen ook alleen met hannes, trek dat momenteel even heel slecht...en dan zaterdag die begrafenis...

na ja, er zijn veul ergere dingen!!

tralalalalallala...

knoef

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    juist, romy was het, heel heel veel succes meid!!

knuffel

14. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Meiden heel veel sterkte allemaal ben benieuwd.

Ik lees wel mee maar voel me niet super echt verschrikkelijke harde buiken en ik voel me wazig kan het niet omschrijven

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik noem dat BEVALLING!!!...;)

@Flex.. oh je liep dus ook flink over.. hoop dat t je nu bespaard blijft.. hoe staat t met de klachten als buikpijn en caviasteken??

@Claire.. meid alvast succes.. (weet niet meer of ik dat al gezegd had..)..

@Jess.. en en?? mag je blijven?? mijn duimen worden moe!!!

@Lilage.. lastig he.. trek ik hier ook slecht hoor.. hele dagen alleen met kiddies.. op zich niet erg, maar met slecht weer of ziekerige ik kan ik niks hebben.. zie er dan ook altijd erg tegenop..knuff

@hier.. veeeeeel gedaan.. toch nog.. bijkeuken helemaal gesopt en opgeruimd.. beneden verdieping idem.. gekookt..was gevouwen etc etc..boven opgeruimd.. aanrecht is al schoon en preischotel staat in de oven.. Jur is nu naar zwemles en wordt zo door oma weer thuis gebracht.. dan lekker eten..kiddies in bad en dan naar bed.. ik voel me goed al ben ik erg moe nu.. nou ja.. iig voldaan...

16. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Zo weer veel gebeurd lees ik vanmiddag...

@ ichtus: lekker aan de opruim!!

@ claire: veel succes voor morgen ben erg benieuwd!!

Hier vanmiddag lekker op bed gelezen. Baby erg rustig vandaag in mijn buik maar ze reageert wel goed als ik mijn hand erop leg dus het zal nog wel goed gaan met haar denk ik.

@ zonnetje: sterkte met de buiken!

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja zonnetje..klinkt als weeen zou ik zeggen als leek...:)

Ik heb alles wel gelezen waar weet ik echt nagenoeg niets meer dus als ik iets vergeet...sorry...

O wel, Claire...succes sterkte of zoiets morgen. Tja wat moet je met zo'n meldingsplicht he...

Nou bij de vk...mijn bloeddruk was 130/90 en dus te hoog. Geen eiwitten gelukkig. Ik moet maandan extra terugkomen en mag het weekend niets doen. Nou deed ik al bijna niets maar vindt het toch wel balen dat dat toch ook nog te veel is. Dus dat wordt lezen en dvd-en dit weekend en kijken naar visite die hier een beetje komt helpen dus...
    Verder was alles goed en was mijn baarmoeder nog weer 3 centimeter gergoeid. Mijn buik zit nu echt hartstikke vol..
    De vk vertelde dat ze wel een telefoontje van me had verwacht vorige week dinsdag nacht na het verliezen van de slijmprop en bloed...maar niet dus...pffff

Zo een heel egoverhaal...

Morgen ga ik weer proberen om op anderen te reageren...

18. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@ hey meiden nou het lange wachten is beloond vanaf morgenmiddag tussen 4 en 5 is het niet meer wij
    2EN MAAR WIJ 3EN DUS IK GA NOG VOOR HET WEEKEND HET LIJSTJE AANVULLEN MET ONZE BOY KOM STRAKS NOG FF KLETSEN NU FRISSE NEUS HALEN EN DANKOMEN ME SCHOONOUDERS TOEDELS...............

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ;) blij dat je er blij mee bent, envelop heel gebleven?

manlief moet tot 7 uur werken dus zometeen met broertje even laatste boodschappen doen (gaat ie mee om te sjouwen)
    en ben helemaal op van de zenuwen
    zo raar als je niet weet wat je te wachten staat

20. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ jessica; SUCCES MORGEN!!

Deel Deze Pagina