November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    positief denken! komt vast goed,... maar ik snap je gevoel, ik geloof erook nog niks van :rolleyes:

2. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo Allemaal,

Zo lekker veel gekletst hier vandaag.

Ik heb woensdag mijn eerste afspraak met mijn huisarts. Ik ben benieuwd.
    Qua klachtjes. Ik ben echt uitgeteld na een dag werken. Ik heb het vandaag dan ook aan onze manager verteld zodat ik hier en daar wat eerder naar huis kan want anders dan ga ik het niet volhouden pffff. De rest wil ik het pas later vertellen. Verder weten de ouders, schoonouders en zusjes het al en ook twee vriendinnen. Ik zou het het liefst van de daken schreeuwen maar wil toch ook wachten tot de kritieke weken voorbij zijn. Misschien als de eerste echo een mooi hartslagje laat zien dat we dan toch gaan zwichten...
    oja, ik werk als trainster met autistische normaal begaafde jongeren. Ik werk 32 uur maar heb een contract voor 28 en zo spaar ik de schoolvakantie's vrij.

Pfff ik heb vandaag zo'n wat scherp, stekend gevoel vlak boven mijn schaamlippen. Zal ook wel weer bandenpijn zijn. Verder met vlagen misselijk maar goed onder controle te houden en moe dus. O en ja vaak naar de wc en nog steeds dorst. Klachtjes genoeg dus...

Ha Puzz.....ja leuk jij schreeuwt het van de daken en msn :D

Bloempjuh en Miracles, super dat het goed zit!

Sterre en Claire, succes morgen!

En alle anderen ik vind jullie ook lief hoor maar ben zo moe dat het me niet lukt om alles te onthouden.... :)

3. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Sterre en Claire.Succes morgen.Idd wat wordt hier een boel afgekletst zeg..je bent even een paar uur weg en dan is er weer veel te lezen.Wij hebben net mijn vader het verteld.Nu weten alleen mijn ouders het.Eerst maar eens de 1e echo afwachten en wat duurt dat ontzettend lang zeg.De tijd gaat nu zo langzaam.pff.Ik vind het fijn dat mocht het misgaan ik toch bij mijn ouders terecht kan.Nou meiden ben nog te moe om te typen.Maar positief:we zijn allemaal weer een dagje verder.Fijne avond

4. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Ik heb zelf ook de buzz van 2007. Had ook problemen met voorwiel dat blokeerdde op gladde voeren en gasveer. Zijn teruggegaan naar Babydump en hebben toen een gloednieuw onderstel gekregen. Nu rijd hij echt perfect.

Hadden denk ik een verkeerde of zo.

Het is echt een fijne wagen en heel klein inklapbaar.

Hier is alles goed, moe, last borsten, opboeren maar heb alleen s'avonds zo last van mijn ogen moet mijn lenzen al vroeg uitdoen en dan mijn bril op doen grrrrrr. Maar ja voor het goede doel

5. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    nog meer mensen het zo koud?

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zit hier te rillen als eeeeen rietje

heb net vragen bij vk hier voorgelegd

hoi hoi,

ik heb 2 vraagjes,

vraag 1

ben nu 5 week en 2 dagen
    Sinds afgelopen vrijdag heb ik het idee heel weinig symptomen te hebben kan dit?
    ben 3 maart hcg wezen prikken en kreeg te horen dat dit in orde was (ivm met 2 eug's)

vraag 2

afgelopen 16 januari hebben ze mn rechtereileider gefixt
    ben 27 februari op controle geweest
    operatie was uitstekend gegaan en littekens zagen er mooi uit

alleen nu, is het rondom het litteken bij mn navel zeer gevoelig sinds een paar uur heb t idee dat t ook trekt
    dacht ook wat vocht te zien dus ik ben met wattestokje en alcohol het gaan schoonmaken en het prikte behoorlijk
    kan dit open zijn of?

liefs en vast hartstikke bedankt! Claire

en daar is het antwoord al

Hoi claire,

Je symptomen kunnen inderdaad veranderen gedurende de zwangerschap. Door je voorgeschiedenis ben je er misschein iets meer op aan het letten. Probeer er op te vertrouwen dat het deze keer wel goed gaat!

Ja de wond zou een beetje open of geirriteerd kunnen zijn, alleen schoonmaken met water een een schoon doekje is ook voldoende.

Imke

hamzzzzzzzzzzzzzzzz kaas en egggs vertrouwen

7. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @liss..ik heb vaak van die rillingen,heel koud daarna sta ik weer in de brand.Trui aan,trui uit.

8. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    klopt, heb ik al de hele dag..... ben wel blij trouwens, toch nog een zwangerschaps bevestiging!

oh, voor ons zwangeren, ik zie net dat look who's talking erop is....

9. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Je bent niet de enigste...ik heb al best veel klachten.Rugpijn(hoog en laag)Zere borsten en tepels.Buikkrampen(kort en licht)Koud en heet en vlagen van misselijk.Niet kunnen inslapen,onrustige benen,vroeg wakker.En de hele dag een brak gevoel.Al best een grote buik(krijg broek niet meer dicht)Vocht bij enkels.Pff veel nog iemand die zoveel heeft?

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Afspraken 10 Maart!

10-03-09

19.00 Sterre82
    controle of het geen bbz is

10-03-09

20.00 Claire85
    Moeders voor Moeders

succes allemaal! :)

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    slaaplekker allemaal!

12. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    slaap lekker claire en succes morgen.weer fit op samen met ukkie

13. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Claire su6 morgen !

Faye24

wij lopen gelijk !

voor de rest weltrusten alvast.

morgen weer een dagje verder en dus dichterbij.

14. liss

liss Actief lid

3 nov 2007
    229
    0
    0
    iedereen welterusten....

15. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @zonnetje idd..heb jij al veel klachten?Wanneer mag jij naar de vk?Ik mag pas in week 7 terug bellen en dan in week 8 komen.Ze zei je hebt nog even..pff

16. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

We kletsen wat af. Zo'n 12 badijden moeten lezen. ja maak aantekeing op d ehoop dat ik niemand oversla.

@ Miracles wat fijn dat de uitslag zo positeif was. Super!
    @Bloempje Leuk dat je al een echo hebben gehad.

@NIkki F Hier ook bijna uit de broeken gegroeid. Kan van drie broeken de knoop niet meer dicht. Ik heb tijdlijk mijn grote maten broeken weer aan, maar ja bij mijn benen is ie te groot en mijn buik past. Geen gezicht dus, maar ja meot wat.

@kleintje
    Ja hier weten ene paar mensen het al wel, waaronder mijn directrie. o kan ze mooi rekening met mij houden. De andere collega;s nog niet. Een paar collega's wel maar dat zijn meer vriendinnen dan.

Ja moeilijk hoor om al een kinderwagen te gaan kopen, maar ja eeen koopje zou ik ook niet zo snel laten schieten. Hier veel bewaard van de eerste zwangerschap dus hoeven we bijna niets te kopen.

@juf Mariska
    Ik werk ma en di hele dag en woensdag tot half drie. Sta voor de kleuters in het basisonderwijs.

@bruisjs. Je ozu wel opgelucht zijn dat de operatie is uitgesteld. Hopen dat je het zo lang kan volhouden.

Ik heb een afspraak staan voor de echo op 19 maart 2009 om 8.40 uur

En ben op 7 maart begonnen met moeders voor moeders. En gelukkig sloeg de test positief uit. Ik was ook behoorlijk bang dat de uitslag negeatief zou zijn. En omdat ik zo nerveuws was hefet ze er een achter gelaten zodta ik donderdagochtend nog ene kan doen en dan is ie donkerder. Heb vanmiddag een test gedaan in de middag net als op de woensdag 4 maart en veel donkerder. Is dat nu ene goed teken?

Hier erg druk weekend gehad. We zijn uit eten geweest, bowlen, op visite en ja dan is het zo weer op maandagavond

EN ALLE NIEUWE ZWANGERE WELKOM

groetjes Gaby

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dag dames!

Even een teken van leven...

Vandaag de vk gebeld en mag 25 maart komen voor intake en echo. Ik wilde graag eerder maar dat wimpelde de assisitente af. Ik baal enorm! Ze zei dat je dan te grote kans loopt dat ze niks kunnen zien. Is er een lijstje met afspraken? Dan kan die van mij e dus tussen, 25 maart om 10.20 uur.

@Gaby, Nu zie ik dat jij een afspraak hebt voor 19 maart? Ga jij ook gewoon naar de verloskundigepraktijk hier in Kampen? Is er een speciale reden dat je eerder een echo krijgt?

@Miracles Ik zag een goed bericht over HCG waarden die top waren! Helemaal goed!

Hier weten ook al een aantal mensen het, mijn ouders, de moeder van mijn man, mijn zus en man en broertje en vriendin, dan enkele goede vrienden. O ja, en mijn opa en oma. Dus eigenlijk al best veel mensen. Ik kan het best wel slecht voor me houden.... :oops:

Ik heb besloten deze keer niet mee te doen met mvm, ik was er de vorige keer elke keer zo misselijk van! En omdat ik nu ook weer zoveel last heb van misselijkheid denk ik er goed aan te doen om maar niet me te doen.

En nog even een vraagje, ik heb last van een beetje bruinige afscheiding. Meer die daar last van hebben? Word er wat onzeker van....

En weet niet meer wie het zei, maar een programma over tweelingen, op welke zender? Hoe heette het programma? Vind ik wel interressant.

18. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hier ook heel koud..al dagen!
    Verder vanav. een cursus en veel krampen (en oeps winden laten) zijn dus mijn darmen dat is dan wel weer een prettig idee!

Vandaag ook gekeken op site moeder vr moeders..dacht ook eerst zelf nog maar eens positief testen..stom he terwijl ik echt zwanger ben..
    Ja jippie morgen weer een dagje verder!

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    @ Degene met het schaapje als Avater :p (miracle?): Wat goed dat je HCG zo is gestegen :) Top meid!

@ Marian: spannend die afspraak :)

@ gepke: het lijkt me wel goed dat hij nog donkerder wordt die test want je krijgt natuurlijk nog meer HCG in je urine....

@ de zieke: beterschap en hopelijk voelen jullie je snel beter...

@ degene die de vraag stelde over werken: ik werk 32 uur in een verzorgingstehuis op de verpleegafdeling...

Ik heb het verteld aan de manager en ze vond het ook wel verstandig om het tegen mijn andere collega's te zeggen zodat zij rekening met mij kunnen houden en zij weten waarom ik een aantal bewoners niet meer zal doen...
    Ze reageerde allemaal erg positief gelukkig :)

EN nu ga ik gauw naar bed want ik ben dood moe..
    Ow en de lichte krampen zijn er weer dus idd zorgen om niks ;)

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Claire ik heb trouwens 6 april een afspraak met de verloskundige om 9.30 Intake maar nog geen echo geloof ik :(

Deel Deze Pagina