November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Jessica heel veel succes morgen!!! Ben benieuwd naar de beeb!

Claire kan me voorstellen dat je zo zenuwachtig bent. Hebben ze niet gezegd waarvoor je je moest melden? Ben echt benieuwd wat ze van plan zijn.

Zonnetje zet het al wat door? Spannend ook voor jou!

2. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    He meiden,heb nog niet bijgelezen doe ik straks,ben net terug uit het zh..de gyn heeft een poging gedaan om de kleine proberen te draaien maar helaas is het niet gelukt:(

De kleine ligt met het ruggetje naar beneden en wou geen kant op...
    1 voordeel, weet nu wel wanneer geboren gaat worden want het word dus een ks....

De datum is als ik geen weeen krijg van tevoren of dat mijn vliezen voortijdig breken 6 nov...

3. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Jeetje ben ff dagje weg en er zijn weer veel nieuwe ontwikkelingen!!!!

Jesss YESSSSSSSSS Jahoeeeeeeeeeeeeeee we zeiden het nog!!! Heel veel suc6 morgen en lekker gaan genieten!!! Ben benieuwd naar jullie kleine man!! Kuzzzzz

Claire.. ook spannend voor jou morgen, wie weet doen ze eindelijk wat voor je!! Ik hoop dat het koffertje ook echt nodig is!! Suc6!!!

Romy.. Jij ook veeeeel suc6!!!

Zet hem op dames!!!!!

Princi.. rustig aan, nu moet ik op jou letten! ;) Knufff

Heb verder wel bijgelezen, maar ben het een beetje kwijt.. nogal moe van vandaag :D Maar het was weer gezellig! :D

4. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Robijntje.. spannend!!! :D:D

5. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    meiden,

jess: jippie, jaloersjaloers!!

princi rustig aan dus!!

Zonnetje kijk je uit dat t wazige niet door hoge bloeddruk komt?? Geen hoofdpijn ed??

Claire VAAG dat ziekenhuis, hopen dat je niet meer naar huis gaat maar dat de kleine lekker geboren mag worden..

ichthus heerlijk alles schoon bij jou..lekker actief hoor!

6. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    geen echte weeen, weet niet wat ik heb. we blijven maar rusrig zitten.

jes veel su6 morgen en geniet er daarna van.

Robijntje, nog een paar dagen spannend!!!

Claire, ik zou helemaal kriegelig worden als ik koffer mee moet nemen maar er niet verteld word wat ze gaan doen.

Morgen weer controle in het zhuis. ben benieuwd of ze wat vinden

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    @jess, joehoe!!! Morgen komt jullie kleine ventje, succes en alvast genieten hoor!!!

@zonnetje, hoe gaat het bij jou?

@miss, lekker dagje gehad, (heb je pb gestuurd)

@princi, heel rustig aan doen! Knuf

@ichtus, poets gedaan? wow hoor, fijne avond!

Hier ga ik zo mijn bedje in, voel me nog altijd niet lekker, gelukkig komt morgen vriendinnetje voor een paar uurtjes, even om te ontlasten, manlief kon geen vrij krijgen voor morgen...

Ik ben heel erg beneiuwd wat er morgen nog meer p touw staat..

Claire, zonnetje, jessica, zijn jullie de volgenden??

Jess, ik zie nu al uit naar een foto!!

KNuffies meiden, en welterusten alvast....x

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    robijntje, spannend zeg!

De beeb van jes zou ook de 6e gehaald worden, dus wie weet komt jouw beebje ook wel eerder:)
    wel lekker idee dat je volgende week je beeb in je armen hebt!

x

9. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Jessica succes morgen,toch nog eerder als verwacht dus...

Claire sterkte morgen, dat ze je zo in spanning laten zitten...hopelijk slaap je vannacht nog een beetje...

Verder geen babynieuws nog dus zoals het er nu uitziet ben jij de eerste nu jessica:)

10. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi meiden,

Ik ben weer thuis, pfff wat een dag...
    Ben 3x getoucheerd en er is 3x een hartfilmpje gemaakt en heb 3x 4 uur moeten wachte.
    Mocht gelukkig naar huis alhoewel de voorweeen aardig bezig zijn.
    Als ik bloed verlies of sterke weeen krijg dan moet ik vannacht terug en anders morgen om 7 uur melden en weer heel de dag opnieuw.

Ik heb niet veel bij gelezen wilde alleen even laten weten hoe het is.

Dus voor jullie allemaal veel succes met alles en/of sterkte.

Zodra er meer nieuws is laat ik het horen.

Liefs Romy

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ hjessica oooh wat spannend :D:D ben erg beneiuwd naar jullie beeb :D

@ zonnetje spannend meid mssn zet het door

@ romy ook spannend voor jou!

@ robijntje spannend 6 nov :D:D

@ hier net in bad geweest met badedas (de groene) ooooh wat ben ik nu ontspannen!!!

12. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Jeetje, er is echt veel gepraat. Hoop dat ik alles een beetje heb kunnen onthouden.

Zowiezo Jess! Yesss!! Morgen je beebje in armen. Geweldig.

Claire, vage dokters heb jij, ik hoop voor je dat ook jij morgen je beebje in je armen mag sluiten.

Princi, rustig aan. Nog rustiger. Soms denk ik ook wel is nog rustiger kan toch niet? maar mensen blijven maar zeggen doe nou is rustig.

Romy, jeetje wat een dag heb jij doorgemaakt zeg...

Hier gaat het niet zo goed, dus als ik hier weinig te vinden ben, sorry. Maar Giovanni is echt heel erg ziek. Hoge koorts en alles, maar omdat ze bij kleine kinderen niks doen aan M-griep moeten we hem dus maar gewoon een paracetamolletje geven. Bij alarm symptomen wel gelijk de huisarts bellen. Zelf moest ik zorgen dat ik geen koorts kreeg, ja lekker makkelijk gezegd. Hoe doe je dat? Maar goed, heb nu geen koorts maar als ik dat wel krijg word ik gelijk opgenomen in het ziekenhuis. :( De dokter deed ook heel raar (me eigen was jammer genoeg op vakantie dus moest een ander bellen) toen ik vroeg wat ik zelf moest doen, zij zei ja je hebt toch geen koorts, dus maak je maar niet druk. Ja, maak je maar niet druk! Gaat hier wel om een ienimini beeb in de buik. Ze maken mensen zelf ongerust met die onzekerheid, ze weten zelf niet wat het beste is. Grr.. Voel me ook echt niet goed hierdoor. Onzekerheid :(

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    sjonge wat een spanning allemaal...hier was WEEEER de stroom uitgevallen.... is nu al de 4e x in 9 dagen tijd.. pffff.. tis steeds wel weer binnen t uur in orde, maar leuk is anders.. schijnt iets met de kabel te zijn die is moeilijk door te meten.. ja prachtig.. maar doe er wat aan..!!!!..

ik zie mezelf al persen.. ja het hoofdje staat.. POEF.. licht uit.. lekker dan..we hebben maar 2 grote zaklampen en extra batterijen klaargelegd voor het geval dat.!!!..whahhaa... je moet wat..

Ed is laat thuis.. maar neemt wel lekker mac broodje voor me mee.. hiihihihi.. tis een lieverd..

Iedereeen lijkt morgen wel in het zh te liggen..zal t wel rustig worden hier.. maar dan wel weer lekker veel babynieuws.. heb er nu al zin in.. GO GIRLS!!!

14. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    lekker dan als het stroom steeds uitvalt.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ lianne wat vervelend van je zoontje zeg beterschap hoop dat jij niet ziek wordt! rare ha was dat zeg

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ ichtus daar ben je mooi klaar mee dat stroom steeds uitvalt

17. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Zo meiden.
    Me ouders zijn de deur uit....
    Ik wil iedereen sterkte wensen die het nodig heeft.
    En ik las weer over een broodje bij de mac aaaaaaaaah heerlijk doe ik wel een moord voor.

Veder hoop ik dat onze kleine meid na 12 uur geboren word dan krijgt ze ook de naam van mijn tante die overleden is aan kanker.
    Mijn tante was jarig op de 30 oktober.

Nou me mannentje is naar zijn ouders wand zijn moeder is jarig.

veder iedereen slaap lekker en tot morgen.

18. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Ja, vond het ook echt een stom mens. Gelukkig niet me eigen ha.
    Die is echt zo fijn, die wil altijd het zekere voor het onzekere nemen.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    manlief is er nog steeds niet met mijn broodje.. ik heb trek..whahaha

@Minkep... meid wat mooi (in de goede zin van t woord) om de naam van je tante aan je spruit te geven.....

Morgen is het exact 3 maanden geleden dat mijn moeder is overleden.. ben soms best bang voor de kraamdagen...of het gemis weer zo naar de voorgrond komt e.d. ik laat t maar heel bewust over mee heen komen, en probeer er niet teveel aan te denken..

oke genoeg weer....

Ik heb trouwens weer voorweeen om de 5 a 6 minuten, maar stelt niet heul veul voor.. dus echt spannend is t niet...

20. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Dat lijkt me ook vreselijk dat je moeder er dan niet bij kan zijn.
    Hoop dat jou weeen nu ook is doorzetten, zo is ook niks telkens die voorweeen.

Deel Deze Pagina