November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    @
    ichtus

Wat erg dat je moeder jou kleine dan niet mee maakt.
    wens je toch even stertke

ichtus ik ga naar me bedje.
    tot morgen.

2. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

AAN ALLE LIEVE MEIDEN........zo dar kom ik nog ff met een berichtje hahahaha zo heb er zin in morgen pff wel spannend allemaal hoor ben ook wel zenuwachtig hahahahah mijn ouders komen al lekker om 1 uur naar et ziekenhuis zodat we wat afleiding hebben mijn schoonouders zijn vanavond geweest manlief gaat morgen ff snel naar huis de laatste spulletjes halen en dan zijnwe er klaar voor tussen 4 en 5 zal het gebeuren poeh poeh maar smiddags voor alles gebeurt kom ik nog wel ff neuzen hoor de rest ook allemaal veel sterkte en hoopdat er meer worden geboren morgen..... dikke kus

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden

hier ontzettend slecht geslapen had last van me buik en wa sonrustig.
    elkekeer als ik opstond om te plassen kreeg ik zo'n raar ongi gevoel en vanmorgen om kwart voor 5 enorme steken en zeur gevoel wat niet weg wilde gaan eindelijk rond ha;lf 6 was het weg om 5:37 kreeg een een lichte wee en net op dat moment wordt esmay ook nog es wakker tis tot nu toe nog bij die ene gebleven maar verwacht ook nie dat er meer komt...

Esmay heeft der fles leeg nu dus we duiken ons bed weer in;)
    hoop dat ik nog effe kanj slapen heb enorme koppijn:(

4. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    @Jessica heel veel suc6!

@fl3xgirl :wij ook een hele onrustige nacht gehad,Me buik ging toch te keer en het leek wel of ze steeds een duik me geboorte kanaal nam.
    Mijn zoontje is wel 6x wakker geworden vanacht zucht.

@all veel suc6 vandaag dikke knuf
    Ik ben om half 9 bij de verloskundigen.
    En vanavond slaapt onze jongen een nachtje bij opa en oma.
    zo dat ik even lekker kan slapen vanavond.
    doei doei

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ho meiden
    Hier ook zeer onrustige nacht, ben blijkbaar toch zenuwachtige voor dinsdag (ks) dan ik dacht want ik werd steeds wakker met allerlei onrustige gedachtes erover.

@jessica: succes!!!

6. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Hier ook een onrustige nacht. gisteren voor het eerst het bed met bedzeil opgemaakt, geen last van kraken maar jee wat een hitte terhoogte van ..he noemde we het ook al weer oh ja cavia, paar keer zo geschrokken dat ik gewoon dacht dat m'n vliezen gebroken waren maar was niks aan de hand gewoon zweten door het zeil. uiteindelijk tegen 6 uur herinnerde ik me een tip van jullie en heb ik er ook nog een badlaken opgeleg, wat wel scheelde maar echt slapen dat lukte niet meer.

Jes nogmaals veel su6 vandaag.

Ik ga voor de controle vandaag, ga ervanuit dat alles goed is en dat ik dat vanmiddag dus ook aan jullie kan doorgeven

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee meiden, hier gisteravond om de 10 minuten harde buiken..niet heel pijnlijk beetje zeurderig..werd er vannacht ook mee wakker maar nu weer weg..zet nog niet door dus..
    moet straks naar ziekenhuis,controle maar weer hopen dat we een weekje door mogen (offe moet ik dat juist niet meer hopen??)

Jessica; pffff spannende dag hoopdat t snel 17oo uur is!
    Claire jij ook spannend, hou ons op de hoogte!
    Meiden naar vk/gyn succes!
    Flx3 slaap lekker nog even..

8. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    He suus, hoe laat moet jij er zijn?? je gaat toch ook naar Ikazia?

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    geen tijd.. krijg zo bezoek, maar wilde wel even Claire en Jessica en misschien zijn er nog meer die vandaag naar t zh moesten.. HEUL VEEL SUCCES WENSEN..

De rest natuurlijk ook als het begint..

Ik ben er vanmiddag weer..

KOES KOES

10. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Hier net terug van VK.
    Ze zei dat het niet meer zo lang duurde voordat de baby kwam.
    Alleen me ijzer was weer eens te laag :(
    Dus moet eigelijk naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken.
    Maar voel me zo ziekjes vandaag en zo'n rotte nacht achter de rug dat me man zei van je gaat er maandag maar achter aan.
    Vanmiddag moet ik maar eerst even bij slapen vond hij.

dus nu maar weer aan de staal tablette

iedereen heel veel suc6 vandaag

11. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    minke- das ook makkelijk zeggen van de verlk. ´dat het niet zo heel lang duurt voordat de baby komt´. met 1 week en 1 dag ben je ook al uitgeteld. Maar hoop voor je dat t nog sneller gaat dan 1 week en 1 dag.

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ jessica en claire succes vandaag!!

@ andere meiden met een rot nacht hoop dat jullie vandaag overdag beetje kunnen uitrusten!

@ hier vanmorge om 6 uur en om 6:12 nog wee-tjes gehad maar daarna niet meer wel elkekeer als ik nara wc ga ofzo ongi gevoel:(
    vanmorge ook niet echt kunnen slapen esmay was om 8 uur alweer wakker *zucht* ben nu doodop maar goed nog 2 dagen dan is vriendlief weer vrij kan hij me weer beetje helpen

13. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    fl3x - jammer dat t dan nog niet doorzet he. Rust maar goed uit dan kan je er tegenaan als t zover is.

14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goeiemorgen...

Hier een redelijke nacht gehad. Ik maakte me nogal druk omdat ik de baby gister niet zoveel had gevoelt, maar die schade heeft ie al weer ingehaald want de hele ochtend voel ik al vanalles bewegen.

Ik heb claire net gesmst. Ben benieuwd of ik nog wat terug krijg hihi

15. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Jessica en Claire succes vandaag....Ben benieuwd wat ze gaan doen Claire....

Hier zo zenuwachtig gevoel,moet vanmiddag weer naar het zh voor alles te bespreken voor de ks...belde net de gyn dat het wel wat ver weg was volgende week vrijdag dat het misschien maandag wal word dat ik de ks krijg maar dat hoor ik vandaag nog...

Gaat wel heel snel in 1 keer maar omdat ik altijd voortijdig bevallen ben wou hij het eigenlijk eerder doen...

16. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Fl3x hoop dat het voor jou ook niet meer zo heel lang meer duurt,en weet dat het zwaar is als je nog een kleine hebt rondlopen...

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb de beeb trouwens ook nog niet gevoelt vandaag

18. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    haha dat is waar mamsie.
    Ik hoop dat onse kleine meid eerder komt.
    Ik heb heel het huis schoon en de alle was is weg gewerkt.
    Zo dat de kraamhulp niet meteen in een giga rommel komt.

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

wij gaan dit weekeind door het huis heen heb er geen puf voor om het in me 1tje te doen helaas:(

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee meiden,

net uit ziekenhuis (zonnetje moest om 9u in ikazia zijn)
    alles was goed enne ze vertelde dat ze volgende week vrijdag als baby er nog niet is een datum prikken om in te leiden voor de week erna...
    jihoe!!!!!!!! dus nog maar max 2 weken..haha ben er helemaal blij mee.
    Gelijk ff boodschappen gedaan en wat spulletjes voor sint..straks druk genoeg dus kan t maar in huis hebben..

Deel Deze Pagina