November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    fl3xgirl..was/badkamer ed doen wij ook t weekend even samen hoor..'
    vind t al heel wat als ik eten in huis heb, er voor mijn zoon ben en eten op tafel heb savonds..de rest komt wel..

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

zo denk ik er ook over :)

ooh en wat fijn dat je max nog maar 2 weken hoeft :D

hier nog max 3 weken

3. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Jessica, heel veel succes vandaag,ben heel benieuwd naar jullie mannetje
    @ Claire, jij ook veel succes, wie weet worden jullie vandaag ook wel papa en mama.
    @ Romy, alles goed vandaag?
    @ Lianne, hoe is het met je ventje, is hij al weer een beetje opgeknapt? En jij nog niet ziek geworden? In iedergeval beterschap!
    @ Ichtus, lekker dan dat de stroom iedere keer uitvalt, niet echt een lekkere timing....
    @ Flex, hoe is het met jou? wil bij jou ook niet doorzetten he,
    @ Zonnetje, al geweest op controle?
    @ Minkep, lief van je mannetje dat je vandaag even bij mag slapen, en inderdaad dan maar maandag hoor...
    @ Robijntje, dan komt het wel snel dichtbij ineens, spannend
    @ Suusje, sint spullen halen, ik heb het ook gisteren gedaan, is dat maar af toch? ...

Als ik mensen vergeten ben.... SORRY

@ Hier, gisteren ineens hondsberoerd , licht in mijn hoofd, zweten, en ja hoor, ook ik loop helemaal leeg. virusje heeft mij dus ook te pakken denk ik.
    Vandaag zou ik eigenlijk cursus hebben, maar heb maar af gebeld, even lekkker rustig aan doen, en ook hier de kleine nog niet echt gevoeld, maar vandaag 38 WEKEN joehoeeeeee

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ lara gefeliciteerd met je 38 weken:D en doe maar lekker rustig aan beterschap!

5. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hey vriendinnetjes ;) nou kreeg hier het nieuws dathet vanaf 2 uur kan los barsten hahahhahha de ks maar ook nog eerder dus word zometeen al aan het infuus gelegd ja lekker beetje vocht grrrrr mag niks eten en drinken en heb zon dorst pffff mag niet eens meer van de kamer af nou als het goed is zijn mijn ouders er al bijna dus dat is wel lekkere afleiding nou en ga straks ook verkassen naar andere kamer 1 verdieping hoger dus hoop wel dat ik jullie op de hoogte kan houden en hebook op tafel gegooit hier dat het NOODZAKELIJk is dat manlief bij mij blijft want zonder zijn hulp kan ik echt niks nou hoop straks nog ff online te komen en anders tot na de ks ;) xxxxx

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

oooh meid ik vind het zooooooo spannend voor je hoop dat je wel internet daar hebt hoor!!:D

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    jess sterkte!!! enne mannetje mag er bijblijven hoor is mijn ervaring alleen moet hij straks even zo'n leuk operatiepakje aandoen, dan zal je hem even moeten missen.
    Kan je t voorstellen dat je vannacht gewoon de kleine naast je hebt liggen ipv in je buik??

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    meiden rustig hier..
    hoop dat claire ook lekker mag bevallen vandaag enne wie weet volgen er nog wel meer.
    Bijna echt november!!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja bijna nov:D:D:D *doet vreugde dansje*

10. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    @ alle meiden in het zh, veel succes!!

Hier sinds gisteren flinke harde buiken en rugpijn, ook lijkt mijn buik ineens lager te hangen:(

Oja vandaag ook 38 weken, jippie!

@ iedereen, allemaal een fijne dag toegewenst en voor de zieke onder ons van harte beterschap!

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Spannend jess!!! Heb je eventueel een buddy voor als er geen internet is??

12. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Stel dat claire nu wel aan het bevallen is....is er afgesproken wie de lijst bijhoudt?

13. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Flex: Bij jullie laten ze je dus ook tot 42 weken doorlopen? Hier ook, GRRR. Snap eigenlijk niet dat er verschil in zit per ziekenhuis of regio. Ik vind 41 weken ook lang zat eigenlijk...

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

ben blij dat ik nie in hoogeveen woon daar laten ze je tot 43 weken lopen als alles goed gaat:$

15. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    lautjuh - denk niet dat dat afgesproken is wie dat verder gaat doen misschien wil ze het zelf ook wel proberen.
    Misschien is het een id dat als er iemand bevallen is dat dat aan claire een pb word gestuurd dan hoeft ze niet alles terug te lezen.

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    BUDDYBERICHT VAN CLAIRE:

Half 10 zijn de vliezen gebroken. En aan het infuus en al.
    Ze moet persé continu aan de pijnstilling omdat het aanvallen op kan wekken. Prikten eerst goed mis met de ruggeprik. 2e zit er net in en nu afwachten.

EINDE BUDDYBERICHT

17. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    @ fl3x - de verlk. in Hoogeveen hebben mij verteld dat ze je niet laten lopen tot 41/42 weken ik moet namelijk daar ook heen voor controle namelijk.

18. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

alle meiden kom en succes en claire wateen giller als we samen op zelfde dag bevallen we zeiden het nog tegen elkaar ;)
    @suusje nee ik bedoelde niet met de ks maar mannetje slaapt hier ook en was eerst niet duidelijk of dirt ook kon op andere verdieping maar ze hebben besloten dat ik hirer mag blijven....dus manlief mag blijven nu zijn mijn ouders er dus spreek jullie later..........

19. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    @ lara beterschap!
    En van harte met de 38 weken :D yoehoe.

20. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Wat een spanning en sensatie weer hier, succes meiden!!

Ik zit weer vast aan mijn F5 knop vandaag...

Deel Deze Pagina