November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Volgensmij ging ik slapen... whaha blijf weer plakken as usual.. nou ga ik echt...

Doei doei toppertjes!

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej meiden!

Wat een spanning weer! Is ook goed te merken, want er is weer heel veel bijgekletst:)

Lianne, hopen dat het doorzet!!! Hier laten ze je (hoorde ik van iemand) doorlopen tot 13 dagen overtijd en wordt er op de 14e ingegrepen...

Claire en jess, succes en alvast enrom genieten strakjes!!!!

@fl3x, die bobbs, jep die doen de laatste twee weken pijn, niet alleen de tepels...lekken doen ze dus echt niet, complete droogstand hier:):)

Miss, hoest met jou vandaag?

Ichtus, lekker even tussendoor zo'n 'het boeit me niet vandaag'- dagje, anders wordt je ook maar gek...

Princi, how u doin'? :)

Koffieleutje, blij dat je weer thuis bent, en ergens ook dat je niet heel lang mer op je meisje hoeft te wachten...maar natuurlijk geen feest dat het zw vergiftiging is...succes

Andere dames nog iets??? Lucht uw hart, das goed voor lijf en leden!

Hier, nog altijd enorm moe, vanmorgen even hb laten prikken bij de HA, maar dat was 7,5! Dus echt wel hoog..
    Verder menstruatieachtige kramp zeur, maar ja, das niet veel neiuws...kindje is wel heel erg rustig sinds ik zo enorm moe ben, dus er komt binnen nu en anderhalf uur even een vk langs om te checken..
    Ik ben niet ergens bang voor, en verwacht al helemaal niet snel te gaan bevallen zomaar, maar zeker zo op het eindje houd ik het wel graag in de gaten...Bovendien zei de vk woensdag zelf dat ik wel echt moest bellen als er ook maar iets was...

goed, dan kan ik dus nu alvast twee en half uur niet het huis uit:D

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    zo, nu even alles gelezen, kan ik normal reageren..

Jessica, heel veel succes, hoop dat je niet meer aan het wachten bent!

Miss, hak en snijwerk? hihi, moet meteen aan die vrouw van de hakreclames denken...maar goed, ik denk dat placentamoes met aardbeien of gehakte baarmoeder met kaneel het niet zo goed doen in de winkels, hahaha...

heueul vies als ik er zo over nadenk!...

4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    heel scherp ilse, eerst zeggen dat er binnen anderhalf uur iemand komt en dan typen dat je twee en half uur je huis niet uit kan!!! :D

5. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Whahaha klinkt lekker, zal vast wel ergens markt voor zijn! China ofzo.. naast de potjes gehakte hond en kat.. aaaaaaaaah bah
    :D

Hier beetje zielig en ziekjes, maar het forum laat me dat vergeten, al die spannende ontwikkelingen :D

Maar goed nu ben ik nog steeds van alles wat aan het doen, behalve dutten, voordat ik er aan toe kom is het alweer bedtijd :)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zo meiden ik ga jullie nu verlaten.

na heledag achter me laptop te hebben gehangen is het toch wel tijd om wat anders te doen zoals naar de speeltuin gaan:p moet ook gebeuren he;)

7. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    hahah liannne doe je mee?

8. linde90

linde90 Niet meer actief

het idee he, dat er nu 2 dames gewoon mama aan het worden zijn, zo leuk.........
    Ben benieuwd naar de foto´s straks!

Ik ga ff spammen, deze schommelstoel heb ik gisteren van mijn mannetje gehad, voor op de babykamer. Wel handig met de voedingen s´nacht.
    En hij zit ... HEERLIJK !

9. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Zo ben wel een beetje jaloers lara mooie stoel!

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Thanks minkep, ben er ook heeeeeeeeeel erg blij mee..

11. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

still waiting.....

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ze houden t wel spannend hoor jessica...;)

13. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Jeetje wat een spanning en sensatie weer..

Beetje jammer dat je nog steeds ligt te wachten Jess! Maar ja aan de andere kant weet je wel zeker dat je vandaag je kleine man in je armen hebt! Dat lijkt me echt zo'n raar idee!!

Weeendans -> Ik doe ook mee!

Betere hak en snijwerk.. He bah hoe verzinnen jullie het!

@ Lara -> Mooie stoel! Ik zou willen dat het bij ons op de babykamer erbij pasten maar staat nu al mutje voel dus dat wordt hem niet.. Ik is jaloers!!

@ Lilage -> Ow bah lijkt me ook wel eng als je de kleine al een tijdje niet hebt gevoeld.. Hier wordt er niet meer echt getrapt maar meer van harde geschuifel waardoor je hele buik heen en weer beweegt.. Alleen als ik het probeer te filmen is mevrouw weer stil.. Cameravrees denk ik of gewoon nu al bijdehand haha!
    Als je toch moet wachten kan je ons maar beter gaan vervelen op het forum!

Hier ben ik net even fanatiek op de fiets naar de markt en de supermarkt geweest met mijn moeder (die is gelukkig ook weer beter!). Heb een lekkere verse ananas meegenomen! Baat het niet dan schaadt het niet! Ben nu wel helemaal kapot.. Halve dorp komt aan je vragen of je het nog volhoudt bla bla.. Zelfs mijn buurvrouw van 10 jaar geleden waar ik normaal gesproken alleen hoi tegen zeg! Ik voelde me net een complete attractie met die dikke pens! Maar goed wel ff een frisse neus gehaald en nu helemaal kapot op de bank met een pak van die frou frou koekjes! Héél slecht maar erg lekker!
    xxx

14. linde90

linde90 Niet meer actief

hahahah bloempjuh, eet smakelijk!

En is je moeder weer opgeknapt?

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

mooie stoel hoor:D:D

@ hier in de speeltuin voor het huis geweest
    nu ff weer bijkomen :p

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Je verwoord het precies goed. Ik voel me soms inderdaad net een attractie. Er wordt geloerd en als er niet geloerd wordt dan gaat het alleen nog maar over die "dikke buik". Hoe lang nog? Hou je het nog vol? blablabla...ik kan ook nog wel over andere dingen praten hoor. Pfff....

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    lara mooie stoel!! Ik heb ook een schommelstoel op de babykamer. Heerlijk zit ie. En inderdaad handig voor de voedingen.

Ik heb nog geen bericht weer gehad van claire. Ben erg benieuwd.

Jess jij moet ook een ijzeren geduld hebben daar in het ziekenhuis! Ze weten de spanning wel op te voeren daar haha

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ jess hoop dat je nu wel al geholpen wordt!!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ben ook wel erg beneiuwd hoe het nu met claire gaat!

20. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Ja behoorlijk irritant is dat Lautjuh!

Even iets heel anders.. Manlief smst net dat hij morgen zijn vader gaat helpen in emmeloord met het opknappen van hun boot (lees dat is meer dan een uur rijden, en ik zit weer de hele dag alleen) Nu ben ik behoorlijk pissig en vind ik dat het echt niet fair dat hij hem weer smeert. Ben al de hele week alleen thuis en dan gaat hij ook nog in het weekend weg! Terwijl we al zo'n beetje afgesproken hadden om nog even samen het huis door te gaan. Ben ik nou zo'n aansteller of vinden jullie dat ik gelijk heb?

Deel Deze Pagina