November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    bloempjuh je hebt gelijk hoor! Die discussie hadden wij vorige week. Ik verveel me te pletter alleen thuis en manlief ging vorige week zaterdag een wedstrijd volleybal mee doen met een ander team. Bleek het ook nog om een bekerwedstrijd te gaan dus was hij de hele dag weg. En de vrijdagavond wou hij ook al weg. Ik kan daar ook enorm van balen hoor. Hun kunnen alles nog gewoon doen...en wij zitten maar in huis met onze dikke pokkel.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bloempjuh kan me goed voorstellen dat je pissed bent! zou ik ook zijn

3. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Oké gelukkig ben ik dus niet de enige die zo denkt.. Het is niet dat ik me alleen maar verveel thuis hoor maar hij kan toch ook zelf wel bedenken dat ik het fijn vindt als hij thuis is!
    Hier is het laatste woord in ieder geval nog niet over gesproken..

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Don't mess with a pregnant women hahaha.
    Heel goed dat je het bespreekbaar maakt. Ik vind het ook gezellig als mijn man thuis is en we iets leuks kunnen doen.

Ik ga even het eten voorbereiden. We eten hutspot vanavond en wil graag nog even de stad in. Heb claire gesmst. Zodra ik iets terug heb dan post ik het.

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar, volgens mij denken die mannen: nu kan het nog, laat ik er maar even gebruik van maken.
    terwijl wij juist behoefte hebben om die laatste weekjes nog lekker samen te zijn, want straks heb je helemaal geen tijd meer voor elkaar...mijn vriend bleef maandag ook gewoon mega lang weg, niet bellen ofzo, niks, dus ik weer helemaal pissig, ja zegt ie: nu kan het nog...tsss net alsof een goede reden is!! Zit ik thuis lekker met het eten te wachten, vind meneer het maar normaal om gewoon weg te blijven.

Net alsof als het kindje er is, ze dán pas thuis moeten zijn...ik begrijp dat niet hoor, dat ze dan niet snappen dat wij juist nu nog wat gezelligs samen willen doen.

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    haha oef wat herkenbare discussie..het is zeker niet datvriend meer weg is dan anders maar normaal ben ik dus ook mijn avondjes/overdag weg enne nu dit allemaal wegvalt..
    maar goed deze discussie hebben wij al ff geleden gevoerd en moet zeggen nu gaat t goed. Vanavond heeft ie wel een feestje maar afgesproken dat hij pas tegen 10en gaat..zoon ligt dan plat enne ik ga ook naar bed (andere afspraak NUCHTER blijven) haha beetje lullig als hij met een paar biertjes op straks in het ziekenhuis moet staan..
    tja ook de mannen moeten zich toch een beetje aanpassen aant einde..

7. linde90

linde90 Niet meer actief

jessica, nog online,??? Zijn ze nog niet begonnen?

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ach jessica..wat moet je een geduld hebben!

9. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

still waitting!!!!!!!!!!!!!!

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @jessica:blehhh..

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Sjonge jonge zeg... Wat duurt dat lang

12. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Jess: Jeetje duurt lang!!! moeten de scalpels nog geslepen worden ofzo?? hihihi hoezo zenuwslopend dit voor jou!!

Bloempjuh.. helemaal met jou eens.. hier gelukkig geen probleem, want mijn mannetje wil zelf al nergens meer heen, dus dat scheelt :D
    Ja morgenaaf nog naar het stadion voor een wedstrijd, mij wel 10x vragen of dat goed was.. jahaaaaaa ga maar!! Is toch maar 20 min rijden, belletje is zo gemaakt! (ja ik kijk wel elke 10 min naar mijn telefoon...) whaha ja hoor lieverd, als hij voetbal kijkt is hij zo autistisch als wat en hoort of ziet niks anders meer ;)
    Maar goed, zal wel een beetje meevallen morgen!

13. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ook heel nieuwsgierig naar Claire.. Zal ze al bevallen zijn?!!

14. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Pff jeetje Jessica dan lig je je volgens mij helemaal op te vreten.. Nou nog een keer héél veel succes!

Oww ja die discussie hebben wij al gehad over het nuchter blijven.. Ik zie mezelf nou niet echt midden in de nacht zelf naar het ziekenhuis rijden.. Oké kan mijn ouders of schoonouders wel bellen maar daar heb ik dus echt geen zin in! Hallo wij zijn al 9 maanden lang nuchter! Dan kan hij het toch wel opbrengen om die paar avondjes geen biertje te doen..

@ Lynn -> Ik denk dat het voor mannen inderdaad héél anders.. Juist nu vind ik (en jullie ook begrijp ik) het zo belangrijk om nog ff lekker samen te zijn en nog spontaan dingen te ondernemen als even naar de stad of uiteten te gaan. Oké stad wordt hem niet echt dan ben ik helemaal dood haha maar goed gaat om het idee! Net of je straks als je een kindje hebt niet meer kan zuipen met je vrienden in de kroeg.. Het vergt alleen een betere planning!

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heeej TANTE.. 12 weken.. JOEHOE!!!!... goed zo meis..

JESS.. idd.. sjonge jonge.... nou hoop maar dat een beetje rap gaat nu... dikke knuff

16. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallo meiden!

Hier ff een gaatje om weer s ff te spieken op t forum!

De tijd vliegt voorbij! vorige week om deze tijd lag ik te puffen... jeetje zeg!

Ik las dat Claire t spannend houdt vandaag, meid, zet m op!

En Jessica, ook jij succes! Vervelend dat je zo lang moet wachten...

Hier gaat nu alles goed, zoals Princi al schreef hield ik veel vocht vast na de bevalling woog ik zondag ineens maar 2 kg minder dan vrijdag! Ben nu inmiddels op 4 dagen een dikke 6 kg vocht kwijt...
    Met Roann gaat t nu ook lekker, is erg geel geweest en heeft op t punt gestaan om opgenomen te moeten worden, maar was gelukkig net niet nodig!
    Verder morgen de laatste dag van de kraamzorg, ik hoop, dat ik dan weer wat meer tijd heb om mee te beppen, want je word echt geleefd die eerste week en moet natuurlijk alles leren!
    En... niet geheel onbelangrijk... bijtanken, haha!

Nou, dat was ff een korte update, voor de meiden waar t al aardig spannend begint te worden, zet m op!

Liefs Kelly

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier flinke harde buiken.. zou t??

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik duim voor je Ichtus......

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Kheb nog niks van claire gehoord. Had haar 2 uur geleden nog wel gesmst. Maar misschien is ze druk bezig haha.
    Wij gaan zo even de stad in. Ik moet er even uit.

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nog geen beebnieuws??? jammer hoor.. ik hou t in de gaten..

LAUTJUH.. lekker ff eruit.. geniet ervan...knuf

LARA.. THnx..

Deel Deze Pagina