November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    wat een activiteit hier!

Succes en sterkte Claire en Jessica!!

Flexgirl: nou het klinkt toch wel als rommel de bommel hier komt gerommel...misschien vannacht???

Ik heb vandaag de hele dag flinke druk op schaambot, en ook menstruatieachtige pijnen. Maar verder nog een stuk gewandeld en bezig geweest hoor, dus ik verwacht niet dat dit iets betekent...ik mag gelukkig de daagjes gaan aftellen nog 4 nachtjes slapen!!!
    En dan word ik mama!

Oh dat is gek om te zeggen

Mijn vriend overigens komt vandaag al voor de tweede keer thuis: ik voel me niet zo lekker hoor, ik ben zo zenuwachtig. Ik heb ook niet zoveel trek in eten hoor....
    hihihi

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

ik kwam even kijken of er al beebnieuws was, maar nog niks!! aajajajaj, zenuwachtig:)

Terug uit het ziekenhuis sinds een uurtje ongeveer...ctg was prima, bloed geprikt en urine gecheckt op zwangerschapsvergiftiging vanwege mijn klachten, maar alle sis in orde...moet alleen nog een stapje terug doen..ja, ik weet niet goed hoeveel minder ik nog kan doen...huishouden etc moet toch gebeuren he? haha...

Ik leg me gewoon bij alles neer, ik zie wel hoe lang het nog duurt, de beeb komt er echt wel uit...merk ook dat ik wat zenuwachtig word van het lezen hier:) dan wil je ineens ook ecjt graag he:) maar het werkt t echt niet in de hand...Ik ga er van uit dat het nog een week of twee duurt, das lekkerder..

En meelezen doe ik toch wel, ik kan het echt niet missen hahaha, ben steeds te beneiuwd naar beebnieuws!!!

Claire, en jess, al nieuws???? Heeeeel nieuwsgierig!

Lianne, hoe gaat het met jou?

Fl3x, ben je nog altijd aan het rommelen???Spannend hoor!

Sorry, ik ben nog steeds veel te moe om hier lang te zitten, hoe nieuwsgierig ik ook ben:D:D

Morgen om 6 uur op om op tijd op de begrafenis te zijn...dus ik kom morgenavond pas online wss, dan zal er toch wel heel wat nieus zijn???!!!:):p

Dikke knuffels en zoenen aan iedereen, tot morgen!

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    BABYNIEUWS VAN CLAIRE!!!!

Om 16.37uur is Louise-Faye Anne Hubertina geboren. Ze is 52cm en 7,5 pond. Ze moeten vannacht nog in het ziekenhuis blijven. De bevalling ging alles behalve lekker helaas, maar het was de moeite waard.

EINDE BABYBERICHT!

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Sorry dat ik jullie zo lang in spanning hield, maar kreeg het smsje in de stad.

Al nieuws van jessica?

5. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hey meiden mag ik meedoen met f5 f5 hahahahah hier weer uitgesteld maar het gaat nog wel vanavond gebeuren dus leuk met me buddy samen bevallen hahahah hoop hhalf tien naar ok nu te gaan maar de kleertjes moest ik al klaar leggen dus duimen;)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

`Claire GEFELICITEERD met jullie dochter en wat een mooie namen!!

@ jessica jezus alweer uitgesteld pfff je geduld wordt op de proef gesteld zeg!

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    CLAIRE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!!!!!

@Flex.. hier exact t zelfde.. dan zit er weer 3 minuten tussen.. dan weer 15 minuten.. dan weer 10 minuten.. dan weer half uur.. dus ik kan er niks mee.. tis hooguit hoopgevend en waarschijnlijk morgenochtend weer teleurstellend.. ik ga er maar vanuit dat t niet gaat doorzetten.. ben weer rechtop gaan zitten en heb een lekker bakkie koffie gemaakt.. dat drink ik dan bewust niet omdat dit oppeppend werkt en je voor een bevalling juist ontspanning moet hebben.. (alle kleine beetjes kunenn maar helpen he..) maar ik heb gewoon zin in koffie en als t tijd is dan zal t ook wel doorzetten met 1 bak leut achter mijn kiezen..

JESS.. jemig zeg.. lekker dan zit je de hele dag in spanning.. ben je straks mama en kun je straks niet slapen omdat je zo wakker bent van de adrenaline en natuurlijk je prachtige zoon om de hele nacht naar te kijken.. oh meid.. GENIET ERVAN!!!!... denk aan je...

IK WIL OOOOOOOOOOK!!!!!... dit worden 2 hele lange weken ben ik bang..

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hubbie komt zo thuis en ik ga de laptop zo aan de kant leggen.. als er iets te melden valt vanuit hier dan doe ik dat..

dikke knuff all...

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb ook koffie gehad maar dan caff vrij;)
    heb net ontspannend bad genomen weer met badedas daarmee is het gisteren allemaal begonnen met rommelen ;)

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Claire gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Louise!!!!!

Oh Jess...nog langer wachten...pffff

11. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Claire van harte met jullie dochter!

Jessica, nog langer wachten. Pff.. wat een zh daar zeg!

Flex hoop dat het doorzet, lekker badderen.

@ all, nog even volhouden! Veel gerommel zo te lezen. Morgen meer babynieuws??

12. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Claire Gefeliciteerd met jullie dochter Louise-Faye geniet ervan....

Jessica nog steeds aan het wachten,hoop dat je nu toch echt op de ok ligt...

13. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    FF snel tussen het hoesten en snotteren door!

Claire!!!
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Jippieeeeeeeee!

Jess:
    Ik hoop dat ze nu eindelijk bezig gaan!!
    Nogmaals suc6... jeetje wat spannend dit zeg! :D
    Vanacht hebben jullie je kindje!!! Ben benieuwd naar de naam!!!

Lilage:
    Veel sterkte voor morgen! Wordt een lange zware dag, hoop dat je het allemaal een beetje gaat trekken! (K)

Miracles:
    Spannend!! Nu moeten jullie voor het "echt" nu de kraamhulp voor het laatst was! Lijkt me wel ff "het handen in het haar" momentje ;)
    Maar je kunt het!!! :D MOEKE! :D:D

@ hier nu naar bedje, voel me echt scheit!

Weltrusten Ladiezzz
    Tot morgen!

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Claire: van harte gefeliciteerd!! daar is ze dan eindelijk!!

@jessica: jeetje wat moet jij lang wachten, moeilijk zeg!!!! hoop dat het nu niet zo lang meer duurt hoor!

Hier: een heel drukke baby...poeh

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Lilage, ja succes morgen! Ik zal aan je denken!

Miracles...spannend! En ja, tuurlijk kunnen jullie het zonder kraam!

Miss, oh zo beroerd ja? Dat had niet in de gaten vanmorgen! Heeeel veel beterschap en ik hoop dat je lekker zult slapen.

Jee, de baby draait en doet...zo heftig heb ik haar nog niet eerder gevoeld pffff. Bijna geen ruimte meer hè, in mijn buik...

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hihi, daar was ik stiekem toch nog heel even:)

Claire!!! GEFELICITEERD!!!!! daar is ze dan eindelijk! Genieten maar!!!!

Jess, jeetje pietje zeg! Ik denk aan je, het zal nu ongeveer gebeuren!!!! Alvast gefeliciteerd:)

miracles, even doorzetten en dan rol je er op een gegeven moment echt in! Heeeeeel veel succes en u can do it! x

ik ga nu maar slapen...trUSte en succes aan iedere rommelaar!
    koesie x

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    princi, thanks, en miss, slaap lekker en beterschap...xx

18. lianne21

lianne21 Actief lid