jaaaaa babynieuws! CLAIRE EN CLAIREMAN, VAN HARTE PROFICIAT MET JULLIE DOCHTER!!! Hoop dat jullie goed in orde zijn omdat het niet zo geweldig had gelopen las ik? We horen het wel, geniet nu maar lekker
Hi dames, Bedankt voor warme welkom. Ja, ik ben vanmiddag samen met mijn partner bij Spaarne Ziekenhuis te Hoofddorp geweest. We hadden om 14.15 afspraak maar het werd half 4 Tja, beetje uitgelopen daar...maar gelukkig waren we toen aan de beurt. Ja, ik kreeg toen een CTG scan en ECHO. De CTG scan zag goed uit en ook de ECHO. Leuke ervan is dat je em nog terug kan zien hoe die lag. Het hoofdje lag goed ingedaald en we konden nog het gezichtje zien. En had ook gelukkig genoeg vruchtwater...en ze zeiden genoeg om tot 42ste week te houden. Maar ze kwam voorstel en die voorstel heb ik ook genomen, want ik kan niet meer langer houden ivm bekkenpijn, rug pijn en slechte nachten en weinig slaap! En toen ging ze inwendige onderzoek doen, aaaarrgghh dat deed pijn en schrok ook nog! Want ik wist niet dat ze zo diep ging doen Maar helaas kon ze niet weten of ik ontsluiting had! Dus ik moet a.s. zondag om 20 uur bij het verloskamer melden en dan gaan ze nog een keer inwendige onderzoek doen. Maar dit keer weet ik wat er me wachten staan! Als zondag geen ontsluiting heb dan moet ik maandagochtend me weer melden en dan gaan ze me inleiden....vandaar word ik dus NOVEMBER mama! Ik had al oktober mama en oktober baby hyves gemaakt, maar ach t was ook moeite waard en leuk om te doen! Nou ik hoop hier nog wat mensen te leren kennen en zijn er mensen die uit de buurt van bollenstreek komen?? Ben benieuwd!! En ga nu lekker in warme nest toe en spiek morgen nog wel weer ff. Groetjes Jo
@ lieve meiden bedankt voor alle berichtjes het langen wachtene heeft geloont 21:47 onze zoon is geboren Delano Albert Hendrik van Iterson gewicht 3820 en 52 cm.we zijn errug trots op ons ventje.... nu ff genieten
Jessica en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon DELANO.... Het lange wachten is eindelijk beloond lekker genieten nu en hoop dat je vanacht wel wat kan slapen...wat een mooi ventje
Claire & Jessica van harte gefeliciteerd met jullie prachtige nieuwe wereldburgers! Hier rommelt het ook al 2 dagen flink, hopelijk zet het nu door! Ik ga zo maar proberen te slapen, want wie weet! Weltrusten allemaal.
Claire en man, gefeliciteerd met jullie dochter, louise-faye, geniet ervan Jessica en man, gefeliciteerd met jullie zoon delano, eindelijk is hij er dan. genietse.. Lilage, veel sterkte morgen, oh nee vandaag! Verder iedereen succes bij wie het rommelt, hier rommelt het ook, maar het zijn helaas geen weeen,, maar darmen! Ben benieuwd of er morgen meer babynieuws is!
goedemorgen!! Jippie claire en jessica.....eindelijk zijn de 2 kleintjes geboren!!!!!!! Jessica geniet van de kleine knul en hoop dat je snel op zal knappen! Claire een mooie meid. Heftige bevalling maar hopenlijk lekker naar huis vandaag!!! Hiero gisteravond veel weeen maar stopte weer dusse nu maar 'gewoon' even mee naar voetbalveld..enne hopen dat t binnenkort wel doorzet (hoewel weet nu wel weer hoe pijnlijk t is zo, zo'n wee) verder reageer ik vanmiddag moet echt weg... fijne dag meiden enne maandag volle maan!!!
Goedemorgen dames! Jeej babynieuws!!! Claire en hubbie -> Van harte gefeliciteerd met Loise-Fay! Ben benieuwd naar je verhaal en geniet er lekker van! Jessica en hubbie -> He daar is hij dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd met Delano! Geniet er lekker van! @ Jo -> Welkom! @ Miss -> Hopelijk voel je je snel beter. Hoogzwanger en ziek zijn is geen goede combinatie! @ lara, flex, ichtus en veertje -> Hopelijk zet het rommelen door! IK vind het af en toe echt net of de kleine je gewoon voor de gek aan het houden is. Net als je denkt nou dit zou weleens wat kunnen worden dan houdt het op.. Succes! @ Lilage -> Jeetje rustig aan doen dus! Hier hebben manlief en ik een compromis gesloten.. Hij ging om 7 uur al weg en is om 1 uur weer terug. Hij is zelf met de auto en mocht er wat zijn kan hij binnen 3 kwartier weer terug zijn. Ga straks denk ik nog even terug naar mijn bed. Heb gegeten, de krant en zp gelezen dus kan misschien nog wel ff weg dommelen. Liefs Bloempjuh
Yesss,,,, 2 beebs . Claire en man Gefeliciteerd met de geboorte van Louise-Faye Yessica en man Gefeliciteerd met de geboorte van Delano . Allebei maar lekker genieten... Zit met smart te wachten op nog meer baby nieuws hihi..
mogguh.. JESSICA EN HUBBIE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DELANO!!!.. eindelijk is hij er en en en hij is prachtig!!!!! hier: nikssssss... na veel gerommel en last van wiebelbenen ben ik uiteindelijk om een uur of 2u in slaap gevallen.. toch wel een beetje teleurgesteld in mijn lijf...geduld is een schone zaak, maar zeker niet mijn sterkste punt..pfffff
claire gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan jessica gefeliciteerd met jullie zoon geniet ervan. goedenmorge hier paar dagen last van aambei en gister by vk en dokter aangekaart maar niemand die ernaar gekeken heeft kreeg alleen andere zalf die niet hielp.dus gisteravond huisartsepost gebeld kon niet meer lopen zitten of wat dan ook,zegt die assistente ja we kunne er niks aan doen nou toen werd mannetje boos en mocht uiteindelijk langskomen. die dokter keek oh zegt ie die 3gaan we opensnijden zaten er dus bloedproppen in dus lang leven de kraamtyd hahah kan nu iets beter zitten op een voedingskussen. ik ga effe terug lezen
He he eindelijk zijn ze er Jessica gefeliciteerd met jullie zoon en Claire gefeliciteerd met jullie dochter. Hele leuke namen hebben jullie gekozen zeg! Wie is/zijn de volgende????? Hier gisteravond behoorlijk last van me buik gehad en misselijk erbij. Helaas zit ie er nog en de pijn is weg. Vanmiddag komt me ma ff helpen met poetsen.
@wenneke.. nou lekker dan.. hoop dat ie snel hersteld nu..kun je zelf ook genieten.. @Mamsie.. lekker hoor.. wat hulp bij het poetsen..rustig aan hoor.. en jammer dat t niet heeft doorgezet..ik ken t gevoel.. Ik ga laptopje uitzetten..en aankleden..dan ff naar de eendjes met de kiddies en verder lekker niksen..tot laterrrr
Hoeraaaaaaaaa, Delano is geboren!!!!!!! Joepie! Jessica en Edwin, geniet er van en jess, herstel ze!!
@ hier heeft het niet meer gerommelt ja vanmorge om 6 uur nog even hoop dat het gerommel van gisteren wel iets met mijn lichaam heeft gedaan ter voorbereiding voor de bevalling maar goed we wachten nog lekker af stiekum hoop ik dat dit kindje wel een echt nov beeb wordt maar dat zal wel toch want het is morgen al NOVEMBER!!!!!
jessica, vanuit antwerpen van harte met jullie zoon!!!!Delano there u are! geniet ervan, zeker na het lange wachten!!!! knoef! ik spreek de rest later, ben benieuwd of er dan meer nieuws is! Kuz