@fayeIk heb nog geen contact gezocht met de vk dat ga ik in de loop van deze week doen. Veel klachten ne ja een gek gevoel in mijn buik en sinds vanmorgen wat last van mijn borsten maar verder nee. Gisteravond kwam mijn vriend laat thuis dus natuurlijk hebben we het er nog over gehad. Wat blijkt is hij gister door iemand meegenomen naar de Prenatal. Hij vond het erg grappig omdat nog niemand behalve een vriendin het weet. ( diegene die hem meenam wist het ook niet) Ze moest een kadootje voor iemand hebben. Vandaag voor het eerst naar werk terwijl ik het weet hoop dat mijn gezicht niet teveel straalt zodat het opvalt Ladies fijne dag en misschien tot vanavond
Goeiemorgen! Iedereen nog lekker in dromeland? @Claire, niet te veel zorgen maken meid! Straks heb je gewoon een super mooie test! @Sterre, veel succes met de echo vandaag! @Liss, hier nog eentje die de hele tijd aan t bibberen is van de kou! Ik ben dr weer vandoor, ga werken, tot straks!
Ik voldoe aan meldplicht.. hier alles goed... ik ga douchen, aankleden naar school, dan huishouden en de rest van de dag zit vol met werken en afspraken.. tot morgen meteen maar weer.. Dikke knuffel..
goeiemorge allemaal! pfff meldplicht bruisje hier nog ontbijt effe haren doen en hopppa weg alleen heb aardig honger elk happie hoor ik geluiden
blehhslecht geslapen... maar goed, niets aan te doen, probeer vanmiddag mijn ogen nog ff dicht te doen. Claire wil je voor mij nog ff vragen aan moeder vr moeders of ze de spullen die ze op komen halen met een anonieme auto komen doen of dat daar groot mvm op staat (offe miss.weet iemand anders het..) Meiden fijne dag allemaal!
Goeie morgen momma's to be... Over dat moeders voor moeders, hier moeten we ze zelf bij het ziekenhuis afleveren en dan weer een nieuw krat meenemen, das wel beter dus... dan ziet niemand het. Over dat bruinige afscheiding, dat heb ik ook en ik word er ook super onzeker van. Ben eigenlijk haast in staat om nog een test te doen... Maar dat durf ik ook weer niet... Weet iemand of het vaker voorkomt en of het normaal is? Liefs!
Goedemorgen, Trieske meld zich, hihi @Koud hebben: Jeetje zeg, 3 lagen kleding is nog niet genoeg. @MvM: Ik heb vorige week ook die test gedaan, hij sloeg gelijk vet pos uit dus ze zijn best gevoelig Claire, no worries. Ik heb echt een rotnacht gehad. Rond 1 uur had ik het niet meer van de pijn rond mijn baarmoeder. Echt heel heftig en ik kreeg ook mega pijn in mijn rug. Ik dacht echt, ojee, daar ga ik. Dus snel naar de wc gestrpompelt maar geen bloed ofzo. Ga ik weer terug in bed liggen en m'n vriend komt bij me liggen en aait me over m'n buik.....En o zo genant, moest ik me toch een scheet laten, hihi. Hij wist niet hoe snel hij weg moest duiken. De pijn trok daarna snel weg maar het was wel heel eng. Hopelijk was dat de oorzaak... Dus voor de mensen die nog niet misselijk waren misschien heeft mijn verhaaltje geholpen, hihi. XXX
Die bruine afscheiding blijkt heel normaal te zijn zolang het maar daar bij blijft en het dus geen helder bloed wordt. Maar ik zou er ook onzeker van worden hoor, bel anders gewoon ff je vk. Ik heb ook weleens gehoord dat bruine afscheiding gewoon oud bloed is wat er nog uitkomt ivm de innesteling...
Goedemorgen Allemaal, Als eerste: GEFELICITEERD allemaal! Vraagje, ik heb sinds een paar dagen een pijnlijk gevoel in mijn liezen en pijnlijk gevoel in mijn onderbuik. Het voelt alsof ik zwaar heb getraind! en duurt echt de hele dag! Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Het is niet alleen vervelend maar ik maak me ook een beetje zorgen.. Alvast bedankt!
Bruine afscheiding schijnt normaal te zijn en veel voor te komen in de eerste weken.. ik had t ook in november.. toen ik de vk er voor belde zei zij ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken zolang het niet helder rood was en /of geen buikpijn/krampen had.. dat het toch mis ging had hoogst waarschijnlijk daar niets mee te maken..
Ik moet morgen toch naar de huisarts omdat ik een te traag werkende schildklier heb en waarschijnlijk naar de internist moet voor constante controle. Dan vraag ik mijn huisarts wel ff van hoe en wat. Maar ik vind het maar niks. Bedankt voor jullie antwoorden... XXX
Die pijn in je liezen en onderbuik is ook heel normaal. Ze zeggen dat het het oprekken van je baarmoeder kan zijn of het zijn je banden. In elk geval niets om je zorgen over te maken dus. Tenminste dat hoop ik niet want ik heb dat gevoel al dagen
Goedemorgen! zo, net met zoontje met ochtendhumeur maar weer op bed gelegd, pfff.. wat een humeur... gisteravond zelf misselijk geweest, maar nu niks meer aan het handje.. Vervelend voor iedereen die zich zorgen maakt... laten we allemaal de moed erin houden zou ik zeggen!
Hey allemaal! Wat wordt er veel gekletst! Kan het niet bijhouden Ik ben net even bij de dokter geweest, omdat ik wat vragen had. Daarna de Vk gebeld, mag net voor pasen een echo laten maken (omdat we het met pasen willen gaan vertellen) en moet 23 april (8.30 uur) naar de vk voor het intake gesprek en dan luisteren ze weer naar het hartje! Ik vond mijn cyclussen soms erg lang duren, maar nu duurt dit ook nog zo lang hihi hoezo ongeduldig? Zal vast niet de enige zijn.... x-je
ik liep net met zo'n vaag misselijk gevoel door de supermarkt en werd er happy van..teken van echt zwanger zijn! Wel beter als je de flessen in kan leveren in ziekenhuis. Ik vind het echt een nadeel als ze aan huis opgehaald worden want ik wil zw.schap echt nog even stil houden, ook voor mijn buurtjes (en voor alle moeders op het schoolplein..he overbuuf) Afscheiding heb ik tot nu toe hier niet meer gezien sinds vorige ongi maar wel veel gerommel in buik..maar volgens mij zijn dat toch darmen die vooral savonds na zwaar eten erg tekeer gaan..
zo gister flink beroerd geweest en vandaag thuis geb leven,hoop dat minder word en morge weer kan werken
vervelend Knarboor, weten ze op werk al dat je zwanger bent? Hoop dat je je snel weer wat beter zult voelen! Rustig aan..
Goedemorgen meiden allemaal..Zo te zien zijn er meerdere die zo slecht slapen.Ik was altijd een slaapkop maar nu..om 3 uur klaarwakker natuurlijk weer plassen,lege maag en misselijk tegelijk nou dan ook maar even wat eten en een droge mond niet normaal.Dan maar weer verder proberen te slapen en ben je om half 6 wakker..nou helemaal niks voor mij.met als resultaat de hele dag vandaag brak.maar goed..we moeten wel wat blijven voelen anders worden we helemaal zo onzeker.Aan iedereen die er last van heeft ik heb die krampen onderin ook.Vind het op ongiekramp lijken alleen is deze veel lichter en heel kort.Verder weet ik het ook niet.@Knarboor eigenlijk moeten ze vrouwen de eerste 3maanden ook verlof geven..ik heb de mazzel dat we dieren hebben en ik maar parttime werk.Dat komt nu wel goed uit want meiden respect:zoveel werken en je lichaam die zoveel van je vraagt..pff@Suusje snap wat je bedoelt ik loop vaak buiten met de honden en kan dan gewoon blij zijn van zo`n misselijkheidsgolf.@Robertha meis wij snappen jou helemaal..ik tel de dagen af..wil zo graag weten of het allemaal goed zit van binnen.(na mk vorige maand ben je zo bang)Zit er zelfs over na te denken om weer eens een test te doen maar durf ik niet,stom toch.En dan denk ik zonde van het geld.Nee en dan die mannen nou moet je zien hoe je eraan toe bent dan ben je echt zwanger....die kleine uk is druk aan het groeien..over een paar weken zie je haar(hij is heilig overtuigd van een meid)haha..waren wij maar zo nuchter.@claire wil idd ook even weten van die auto van mvm wil ook zo meedoen en heb ook liever niet dat de buurt er al van weet(eerder dan de hele familie)Trouwens November wordt echt een babyboom..ongelooflijk.Nou ik ga zo maar een aan de klus,verven de boel tussendoor lekker opknappen.Meiden fijne dag vast en tot later