Claire en Hubby van harte gefeliciteerd met jullie dochter ! Jess en hubby gefeliciteerd met jullie zoon ! Heerlijk genieten nu !
Goedemorgen meiden, @bloempjuh, helaas heeft het vannacht weer niet doorgezet. Heb nog wel steeds last van harde buiken en pijn in mijn onderrug, we blijven dus nog steeds (ongeduldig) afwachten! Knuff voor iedereen.
Goeiemorgen! Jessica en man: Van harte met jullie zoon Delano! Geniet van hem, maar dat komt vast he-le-maal goed. Knuf. wie zei dat nou van die volle maan? hahaha. Ik weet het echt niet meer, Giovanni is ook met volle maan geboren! Dus op naar maandag dan maar Alhoewel hoop wel eerder beebnieuws te zien!! wie o wie bied zich aan?
Jessica en Edwin.. NOGMAALS: HEEL ERG GEFELICITEERD MET DELANO!!! whahah hoe vaak kun je iemand feliciteren zeg Kun je tenminste niet zeggen dat ik dat niet heb gedaan Het bewijs is overal!! Bedankt voor jullie beterschap! Heeft alleen nog niet zoveel geholpen Heb wel goed geslapen, dat dan weer wel, maar toen ik vanmorgen opstond leek het wel of ik een klap op m'n kop kreeg. Net een kater. Mijn hemel.. Nu zit ik hier ook met een wcrol naast me op de bank en een doosje om de vieze proppen in te doen. En thee met heel veel honing... wat voel ik me zielig.. Maar 1 voordeel; mijn moeder komt vandaag, ze had zo iets van dat arme kind heeft bijna 3 dagen niet kunnen opruimen en schoonmaken.. ze zal wel helemaal gek worden.. Idd wat kent ze me toch goed! En manlief mag mooi de zware dingen doen. Oud papier, de boodschappen, de tuin En ik? Lekker onderuit met mijn snotkop en laptop op schoot Filmpje kijken misschien
Miss, echt heel veeeel beterschap joh! Echt vervelend. Kun je wel vast wennen aan de (komende) kater(s)! hihi. Of drink je nooit? Nee, zonder gein dikke knuf echt vervelend op dit moment ziek zijn.
Nou ik heb nu vanaf 06:40 lichte weeen. Ik hoop zo dat het door zet. ik poep me eigen ook helemaal leeg :S sorry dames .
@ minkep ooh meid hoop zo voor je dat het doorzet!!! wil vandaag of morge wel nog meer beebnieuws zien wordt je zo vrolijk van hihi
Minkep hopen dat het doorzet!! Ben hier ook zo heerlijk aan de schijt Heeft dat er nou iets mee te maken? of gewoon rare darmen?
Ik weet niet of het ermee te maken heeft, ik weet wel dat bij mijn eerste bevalling ik ook eerst steeds op de wc zat. Ze zeggen dat je lichaam zich klaarmaakt voor de bevalling door je darmen leeg te maken, maar of dat echt zo is
@ fl3x wij zijn nu zo wel aan de buurt als jij nou mee doet. Kan ik aan jou denken haha. @Lianne thnx meid i hope soo.Ja het heeft er wel mee te maken. Je lichaam is aan het schoonmaken zo dat je makkelijk kan persen. Zonder dat je tussen door poept. Bij mijn eerste heb ik wel 3 uur op de wc gezeten voor dat ik echt rustig lag op de verloskamers
Veertje, jeetje lees net jou onderschrift. Bevallen in 3 uur Dat is echt snel. Hoe kan ze dat zien? Minkep, nou ben benieuwd dan. Volgens mij is me lichaam nu wel 'gereinigd' dan. Hahah. heb er al 2 dagen echt last van dat ik leeg loop.
jeetje 3 uur?? poeh das snel me schoonzus is bevallen in 2 uur ik hoop alleen maar dat ik sneller beval dan bij Esmay met 23 uur
Dag nov mama's, Ik lees weer allemaal leuk babynieuws hier! @alle kersverse papa's en mama's, gefeliciteerd met jullie prachtige baby's! Liefs, Amore (late novmama)
Goeiemorgen... Jessica Van harte met jullie zoon Delano!!! Geniet lekker met elkaar. Het is het wachten meer dan waard geweest. Wat een mooi ventje! Ik lees een hoop gerommel onder de dames. Minke ik hoop voor je dat het doorzet. Ik wil meer babynieuws vandaag!!!!