mijn vk denk dat het dit keer sneller zal gaan haha meestal zo met een 2de daar gaan we maar vanuit he
Zat net te bedenken, wie zal het eerste overtijd gaan... Volgens mij is Fl3x degene die het eerste is uitgerekend en daarna minkep en ik??? Waarschijnlijk sla ik nu een paar mensen over (Ichtus?)...Sorry!!!
klopt.. ik ben de volgende op de lijst.. maar ik ga wel overlopen hoor.. heb ik bij de andere 3 ook gedaan dus wacht vooral niet mij..
Hey meiden, FF snel een beetje teruggelezen: @ claire en jessica: GEFELICITEERD met jullie kindjes!!!!!! Wat super leuk voor jullie. Hoop dat jullie je goed voelen en lekker kunnen genieten van jullie kindje! Hier heb ik donderdagavond toch even naar ziekenhuis gebeld omdat ik de baby de hele dag niet had gevoeld alleen 's ochtends heel even en daarna niet meer. Nou heb ik normaal een zeer actief vrouwtje in mijn buikje dus vertrouwde het niet helemaal. Mocht meteen langskomen voor ctg.. daar bleek alles goed te gaan met de kleine.. IK BLIJ!! Helaas was mijn bloeddruk veel te hoog en mocht ik niet meer naar huis... dat was dus jammer. Na een nachtje en een dagje ziekenhuis mocht ik gelukkig gisteravond toch nog lekker naar huis.!! ben wel blij want dit weekend vieren wij verjaardag van mijn vriend. Wil ik natuurlijk wel blij zijn.. Dus even met de kleine afgesproken dat ze nu nog maar even moet blijven zitten tot dinsdag en dan is het wel tijd dat ze mag komen.... ben benieuwd of het werkt haha. Hoe gaat het voor de rest met jullie allemaal. zie her en der wat gerommel en krampjes. Ben benieuwd wie de eerste echt November baby krijgt!!!
@Jessica GEFLICITEERD MET JE ZOON! JOH je hebt dezelfde pakje voor je kleine! Met aapie op de voorkant hihi Geniet maar lekker meid En goed naar je lijf luisteren *auwie auwie*(tip van mede keizervrouw) @claire AWWW gefeli met je dochter! Mooie namen meid! @wenneke joh sperti werkt ook niet zeker ? Rotgedoe... @darm situaties Ik had geen last van mijn darmen voor ik ween kreeg @Boobs!Voor de meiden die geen borst geven rond de 4de dag krijg je bakstenen als boobs Dat neemt af in ong. een week *lek lek* @fl3x 8000 berichtje? Jij bent echt geen zp verslaafde (even kijken hoeveel ik heb) Hier gaat het super Alle mensen zijn al geweest hier (verlos,huisarts,familie ) Straks gaat onze kraam weg om 2 uur... Ik zal haar missen... Ze is toppie!
Trieske ik ga thuis bevallen me man heeft net het bedje op gemaakt met al dat gerommel in me buik. Jammer he puzz dat ze al weg gaat... Hoe gaat het veder met je? Wat is je hyves naam als ik die mag weten?
Tuurlijk mag je die weten Sandra Profiel - hyves.nl Het gaat super Heb onze kraam een bloemetje gegeven met blauwe lintje erom heen 2 rode gerbera met 1 witte (stelt ons 3en voor 8)) @suusje ik kreeg in totaal 10 dagen ivm 4 dagen in z-huis Weet niet hoeveel uur dat is...
@ puzzz jammer dat je kraam alweer gaat altijd handig zo iemand in huis hier krijg ik 49 uur dus 6 uur p/d voor 8 dagen lang
@minkep Awww Vind je foto van je kleine mannetje zo mooi Lekker in de herfst bladeren Ohh heb zon zin in het naar buiten gaan lopen met joey En ook in zijn eerste hapje Heb zon zin in nu en later! (ik weet het ik spoor niet whahah)
Echt die persoon heeft ons zo goed opgevangen de eerste dag We waren kapoet ! 4 dagen in z-huis sloopt... Niet als gezin kunnen zijn is nie leuk... En dat pappie niet bij ons mocht slapen,was echt erg... Meiden bereid jezelf voor op: KRAAMTRANEN! *jankie jankie*
ja meid tis echt niet leuk dat papa niet kon blijven slapen he geluklkig mocht joey wel bij je op de kamer blijven
he goedemiddag, Jes, Claire en de beide hubbies. GEFELICITEERD MET JULLIE UKKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GENIET ER VAN!!! Hier vanacht ongeveer 2 uur erg beroerd geweest heb (sorry) alles eruit gescheten. en nu last van poeperd. verder niks aan de hand. we zijn effe met z'n 2-en thuis bezig en gaan zo naar verjaardag. Volgens neef is morgen mijn dag, dat zegt hij al een tijdje, dus ben benieuwd
He Puzzcat, word de dag van de bevalling ook meegerekend als je een ks krijgt??? Ik ga maandag voor een ks en ik krijg ook 10 dagen hebben ze gezegd en indd de dagen dat je in het zh ligt trekken ze van die 10 dagen af... Hoe gaat het verder met je??? Weet hoe het voelt nl een ks omdat ik met mijn zoontje nu 4 1/2 ook en ks heb gehad en daarom zie ik er ook enorm tegen op omdat ik al meerdere kinderen heb lopen...