November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

ey meiden ff snel een update ons manneke doetetsuper goedhoor alle flesjes keurig leeg gedronken ;) ps jullie schrijven zijn naam verkeerd hahaha het is DÉLANO met een streepje erboven hahahhaha maar euh ks ik vond het wel mee vallen puzz ik kan vandaag aleenhoop catheter is er ook al uit heb zelf al geplast terwijl het nog geen 15 uur geleden is dus gat goede kant op nou ik ga nog ff half uurtje liggen voor bezoek komt ;) toedels en ben er later....KRAAMTRANEN???nog niet te bekennen hier hahahah

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hoi hoi,

Mag ik me hier nog aanmelden, beetje laat, maar goed beter laat dan nooit zeggen ze dan he.

Ik ben dus morgen 1 nov. uitegerekend van onze 2e dochter.

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    puzz nee die werken ook niet hahahah ach kan al beetje beter zitten komt goed

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jessica: Bij het geplaatste bericht van vannacht staat geen Délano maar Delano, denk dat t daarom verkeerd word geschreven hihi..

Oh herstel gaat aardig vooruit al dus..
    geniet lekker van de kleine man..

5. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Puzz.. had net al last van tranen, maar beeb is er nog niet eens? hahah. Ik wil niet meer! Ben die buik echt zat, word ook gek van die pijn en het zet maar niet door. Blegh! Maar goed even janken hielp wel. Voel me nu al ietsiepietsie beter. Zometeen visite om 2 uur, hoop dat ze niet verwachten dat ik ga lopen, want dat hebben ze echt verkeerd!

Diddlemouse, spannend! Is er al wat aan de hand? of nog rustig?

Wenneke, au aambeien! Had ik bij giovanni ook eentje van! K** dingen.

Sorry verder weet ik het ff niet meer.

Knuf voor iedereen die dat kan gebruiken.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ jessica fijn dat het zo goed gaat meid:)

@ diddlemouse welkom!:D

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lianne, neehoor alles nog rustig hier.
    Wel de laatste weken al steeds last gehad van voorweeen, maar nu dus weer niet.

Jij zo'n last van je buik, ook voorweeen?
    Moet er nog even inkomen bij jullie hoor (Als de rest vh topic dat ook goed vind iig??)

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou ik sta er weer alleen voor vandaag! me mannetje is net vertrokken naar zijn werk en komt pas middennacht thuis. gelukkig ligt esmay al op bed dus scheelt weer voor mij:) hoop dat z ehet uithoudt tot een uur of 3! vanavond eet ik patat ( met veeeeel mayo:p ) mssn helpt het nu wel?? hihi

9. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Diddlemouse, ik neem aan dat iedereen dat goed vind hoor! Ben er ook op het einde een beetje 'bijgekomen'. Heb nog geen boze reacties gehad hahaha.
    En ik weet niet wat me buik allemaal aan het doen is, het lijkt niet echt op weeen, meer gewoon op 'normale' buikpijn.

Flex, rustig aan, hoop dat ze het inderdaad lekker lang volhoud!
    Toch wel zwaar he als je er al 1 hebt rondlopen? Heb je nu ook niet zoiets van kom nou maar gewoon? Ben het nu echt zat. Ik in elk geval wel. hihi

10. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    heb net even iets opgezocht over volle maan en bevallen. hihi

Hoogzwanger en wakker tijdens volle maan?
    De eerste weeën zullen spoedig beginnen. Het is bekend dat een volle maan behoorlijk veel invloed kan hebben op mensen en dieren en dat is dus ook het geval tijdens je zwangerschap. OPvallend is ook dat er veel kinderen geboren worden met volle maan.

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lianne, ah ok ;)

@ Fl3xgirl, hopen dat Esmay even lekker wil slapen, hoe oud is ze?
    Lisa ligt ook ff lekker op bed :D

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

tis echt zwaar idd met nog een kleine hier maar vooral emotioneel omdat ik geen energoe heb om uitbundig te gaan spelen met esmay:( zegt de vk wel zo leuk van je moet smiddags slapen maar esmay denkt daar anders over! maar ik heb wel zoiets van nou kom nu maar gewoon kan ik ff een week uitrusten:p:):):)

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

esmay is nu 16 maanden :) jou meisje 1½ zag ik dat goed?

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja, bijna 19 maanden.
    Leuk ook zo weinig tijd bij jullie ertussen dus!
    En ook weer een meisje :D

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @diddle: ik ben er ook pas sinds een dag of 2 bij hoor, maar het gaat zo rap hier, dat ik niet precies weet wie er allemaal meeschrijven...

@Jessica: zo dan je bent leker vlug hoor! Hoop dat het bij mij ook zo vlug mag gaan straks...
    jammer idd dat papa niet mag blijven he snachts...vind ik ook erg jammer!Maar ja hij mag wel weer allerlei dingen doen die ik dan weer niet gelijk kan (baby in badje doen, aankleden, enz)
    dat is ook niet eerlijk!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja zeker weten esmay is er wel mee bezig ze aait en kust en knuffelt mijn buik en noemt de baby tita

heeft jou meisje het iook door dat en een baby komt?

17. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Flex, verloskundige denken geloof ik dat kindjes altijd willen slapen. Giovanni is in september 3 jaar geworden, nou die wil echt niet slapen meer tussen de middag. Ik kan dan dus ook niet slapen, soms gaat die wel op de bank een klein dutje doen, maar dat is ook vaak van korte duur.
    Ik vind het ook vervelend dat je zoals je zegt niet lekker met ze kan spelen. Of even lekker met ze kan stoeien. Maar goed. nog heeeeel even. Hahah. Hoop ik dan!

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja, ze weet het wel, maar ze zal niet weten wat het precies inhoudt ;)

Pas wilde ze mij 1 van dr speentjes geven, dus ik zeg "nee joh die hoef ik niet, ik ben toch geen baby! "
    En gelijk duwt ze die speen helemaal in mn buik :)

19. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    haha, super lief!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

die vk spoort nie ze heeft me nu al 2 weken achterelkaar een K*t gevoel gegeven en dat ik down terug kwam ben er klaar mee!! hoop dinsdag een andere te hebben hoor pff;)

Deel Deze Pagina