haha hier heet de kleine al maanden: frum.. denk dat t wel even duurt voordat we allemaal aan zijn echt naam gewend zijn strakjes!
Claire wat een dotje!! Lekker genieten de komende weken! Wil iemand hier een hond? Ben helemaal zat van die van ons haha. Komt door de hormonen. Kreeg onderweg een klapband dus moest een pokke-eind lopen. Eindelijk thuis heeft de hond sokken uit de schone wasmand kapot lopen vreten. En de bank aan stukken gescheurd. Grrrr....ik was zooo kwaad dat ik hem een rotschop heb verkocht. :x
@ claire jammer dat de bevalling niet zo liep als gehoopt maar je hebt een pracht van een dochter echt mooie foto's hoor!! @ lautjuh oooh soms kan ik mijn hond ook wel achter het behang plakken!! vooral als hij zijn eige strond op vreet en vervolgens esmay wil likken gelukkig voorkom ik dat door hem op te sluiten in zijn bench vies beest!!!
Wenneke, gefeliciteerd met jullie dochter Lindy!!! Claire, gefeliciteerd met jullie dochter Louise - Faye!!! Knap gedaan meid, het is alle ellende meer dan waard! geniet dr van! Jessica, gefeliciteerd met jullie zoon Delano!!! Geniet dr van! En knap snel op! Vandaag is Roann al een weekje oud! Wat gaat die tijd snel zeg! De kraamverzorgster is vandaag voor de laatste keer hier geweest, dus nu moeten we t helemaal alleen doen! Verder vandaag ook voor t eerst (sinds maanden dus!) weer een blokje om gelopen! Heb t er wel ff zwaar mee, krijg eindelijk mn oude ik weer een beetje terug en ook mn eigen leventje weer! Heb er wel ff flink om moeten janken... Meiden, zet m op allemaal! Ik ben dr morgen weer!!! Slaap lekker!
claire, gefeliciteerd nogmaals, errug leuk om haar nu is in het echt te zien Lautjuh, ik ben nu ook nog buddy met miss money, extra omdat lianne en ik zo dicht opeen zijn uitgerekend, je weet maar nooit Sorry voor het korte verschijnen, maar de begrafenis enzo, vanmorgen de wekker die om 5.50 uur ging, ben kapot Nu in bed met thee en film...Ik lees morgen weer bij en klets weer mee!! Nu gaan we over naar de echte november babies ps...miracles, u can do it mopsie!
Claire.. wat een mooie foto's zeg.. krijg er de tranen van in mijn ogen.. verder weinig tot niet nog teruggelezen..ga ik zo doen.. eerst ff rustig zitten..
Ja lilage, logisch natuurlijk. Rust maar ff goed uit! En knap dat je het hebt volgehouden vandaag. Dat doe ik je niet na! Miracles, een blokje om... *JOEHOEEOEOEOEOEOOEOEOEOEOE* Zo, ik had vandaag een rare dag. Ben geloof ik niet helemaal wakker geweest of zo. Veel last van rug en bekken en benen en erg drukke beeb... Verder natuurlijk geen tekenen...pfff Fl3x, ja ik heb ook frietjes gegeten.....hoop hoop hoop
ooh heb pijnlijke weeen onregelmatig maar ze doen wel pijn hoef nog net nie te puffen hoop dat het voorwerk is wat zometeen echte werk wordt
@Robijntje Ik kan het me echt voorstellen,want het herstellen kost 6 weken... En dat kan je niet gebruiken met andere kids erbij De eerste dag in het z-huis teld niet mee met andere woorden je hebt daarna nog 6 dagen over voor kraam @Jessica Nou je zal nog wel terug komen op je woorden... Het is niet niks... Ik had gisteren ook een eigenwijze moment en deed (alleen) maar was in de droger Het sloeg me zo hard in mijn buik dat ik dacht dood te gaan... Werd flauw en wit om mijn kop... Echt je kan helemaal niks meer tillen of heftig bewegen... De 4de dag beginnen je boobs ook nog te ouwehoeren,kan je helemaal niet meer liggen op je zij... En kraamtranen die komen rond de 5de dag heftig... @diddlemouses Joh welkom hier! En wat spannend Morgen uitgerekend? Hoe voel je je ? Rommelt er al wat? @wenneke Ohh gelukkig meid... Het is niet niks... @lianne lekker rustig aan doen meid En jullie allemaal! Probeer te rusten Mijn kleine joey had een drifrax speen en die was te klein voor zijn mondje Heb nu een bibi en hij krijgt het al door hoe het moet @Minkep Awww 2 jaar? Hoe lief kan je zijn! Had je met je eerste ook kraamtranen? En vraag me af of jullie ook zon last hebben van hormonen? Want ik heb wolkjes in mijn hoofd... @suusje haha ja halloween he? Joey was 31 okt uitgerekend volgens z-huis Zou ook erg leuk zijn een halloween beeb! @lara Joh voeg me anders maar toe The more the marrier! @claire Aww meid Verdorie bah dat het zo moest gaan... Een hele dikke knuffie! (stomme fouten...) Maar wel een wolk van een baby! Hmm werd je meid niet gelijk in badje gewassen? Dat hebben die zusters wel bij ons gedaan Ik heb hem niet gezien onder die huidsmeer... Heb wel foto's van joey vanachter het gordijn Maar die zijn pas volgende week klaar Stomme weg werp camera's! @miracles ik heb het ook hoor meid Wij moeten het nu ook zonder kraam doen Heb het volle vertrouwen erin! (met behulp van zp en JGZ haha ) Ahhh joh ook kraamtranen? Laat het zijn beloop Is goed voor je Ik mag nog niet lang lopen... Hubbie wil graag met hem lopen maarre ik ook! *huilt*
heb manlief voor de zekerheid even gemailt dat ie zijn foon in de gate moet houden hihi je weet maar nooit he
gefeliciteerd claire! ik ga uiteindelijk toch een november beebje krijgen want er is nog niks aan de hand hier geniet van je gezinnetje!
he meiden ik ga naar bed weeen blijven nu weg lijkt het wel toch dik 1½ uur last van gehad naja zal wle niet voor niks zijn geweest toch?? slaaplekker allemaal en hoop dat er snel weer beeb nieuws is
@ Fl3xgirl, spannend!!!! Hoop voor je dat het toch nog door gaat zetten! @ Puzzcat, je wilt al snel teveel doen he, maar het is niet nix zo´n bevalling Ik heb vorige x helemaal geen last van kraamtranen gehad gelukkig. Nee er rommelt hier nog nix.
@diddlemouse, zie dat je ook uit Spijkenisse komt. @flex, ik hoop dat het door gaat zetten bij jou, ik heb al 3 dagen last van krampen enz maar helaas zet het steeds niet door! @ kraamtranen, heb ik wel gehad bij Charissa, de 4e dag. Voor degene die gaan slapen alvast weltrusten, ik ben benieuwd of er morgen weer baby nieuws is. Kan morgen lekker uitslapen want manlief gaat er morgen uit als Charissa wakker word ipv ik.