November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Veertje, toevallig zeg, wij in de donk.

@ Koffieleutje, spannend!!!

@ Romy, gefeliciteerd met je dochter!
    Was je bevalling zo erg, hoop dat je nu lekker kan genieten.

@ Jo, spannend zeg, succes!!

@ Miracles, wat fijn dat je zo positief terug kan kijken op je bevalling. Vind het toch aardig heftig klinken.
    Nu lekker aan het genieten?!

@ Lynn, lastige situatie idd. Zou er idd wel mee uitkijken hoor. En iig niet te dicht bij de beeb laten.

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goh het is hier wel een maas-delta gebeuren, 2 uit spijkenisse, 2 uit Rhoon (lafo en zonnetje) en ik woon ook vlakbij Spijkenisse. Grappig zeg!

Maar goed, jullie denken dat ik haar (snotterende schoonmoeder) wel kan laten komen, maar dan gewoon niet de baby vasthouden? En ons natuurlijk niet zoenen dan?

Nou ik bel morgen de gyn gewoon even hoor...
    Mijn schoonmoeder zelf zei ook wel dat ze heel voorzichtig zou zijn, maar ja ik ken mijn vriend, dan gaat ie natuurlijk alsnog bij haar in de buurt staan ofzo, want die let daar dus echt niet op, dan kan hij het toch ook overbrengen op de baby?

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

HEY meiden!
    Ik heb wat leuks voor you all!

www.snapfish.nl/kraamtijd

Daar kan je 2 gratis collage posters bestellen
    Maar verzendkosten van 2,95 zijn voor je eigen rekening :D

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Lynn...meid ik zou t gewoon voorleggen aan de gyn en de verpleegkundige op de afdeling.. als zij het bezoek afraden dan kun je dat advies doorgeven aan je schoonmoeder.. waarschijnlijk mag ze de afdeling niet eens op als ze grieperig is..daar zal vast wel een protocol voor zijn.. je zou ook van te voren kunnen bellen met de afdeling of gyn en t vragen.. zo is het een advies van de arts en hoef jij je niet bezwaard te voelen..

Ik vind je iig geen zeur hoor.. ik wil ook de grieperige mensen niet op bezoek hebben..

5. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Goeiemiddag,

November!! Jahoeeeee!!!

Nou ben hier helemaal kapot en nog dik. Gisteren verjaardag gevierd van me mannetje.. Nou ben gebroken! Kwam ineens nog visite om half 10 ;) Fijn!!

Koffieleutje, al meer bekend? Wel spannend. Hoop dat het doorzet.

Romy, gefeliciteerd met je dochter. Naam?? Gewicht? Erg nieuwsgierig.

Jo, veel succes vanavond.

Lynn, ik zou inderdaad de gyn even vragen hoe en wat? Je weet het maar nooit he.

Claire, wat een moppie!!

Miracles, al weer een weekje oud. Time flies!! vind je bevalling ook nog best heftig klinken hoor, gelukkig kijk je er zelf positief op terug.
    Dat is toch wel het belangrijkste. Enne.. weer een blokje om! Lekker joh. Daar verlang ik ook al naar. hihi.

Voor de mensen met een baaldag: Big hug!

6. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    He meiden, heb wel vluchtig bijgelezen maar gaat allemaal en beetje langs me heen denk ik want weet de helft al niet meer...

Romy en man gefeliciteerd met jullie dochter...

Verder hier sinds gisteravond volgens mij weeen,heb tot 2 uur opgezeten en ze kwamen echt om de 10 minuten/15 minuten...
    Geslapen tot 5 uur er weer uit en een was opgevouwen en rustig gezeten,leek toen wel wat af te zakken en toen om 7 uur weer naar bed gegaan en geslapen tot een uur of 9...

Zit nu ook weer met weeen om de 10 minute/ kwartier en denk dat ik toch maar naar het ziekenhuis bel zo omdat de ks voor morgen staat en ik moest bellen als ik weeen kreeg....

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dankjewel...had er net echt een niet zo leuke discussie over met mijn vriend...voelde me echt bezwaard, want wil heel graag dat ze haar kleinkind kan zien, maar durf het eigenlijk niet aan zo...

Op de site van het ziekenhuis staat zelfs al dat grieperige mensen liever niet naar het ziekenhuis moeten komen. Dus idd, ik bel morgen de gyn even om te overleggen...

8. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Robijntje spannend!!!

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh jeetje je moet zeker even bellen nu hoor!!!! Misschien heb je je kndje dan vandaag al in je armen!! Succes!

10. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Robijntje ik zou ook ff bellen hoor, gewoon voor de zekerheid, je weet maar nooit! spannend!!!

11. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Ga zeker bellen voordat het echt te laat is,kindje ligt over dwars dus volgen mij kan het met weeen ook geen kant op en denk dat ik vandaag dan nog de kleine heb...
    Misschien de eerste echte novemberbaby...

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Robijntje.. ik zou ook bellen...

LYNN.. idd.. je wilt zelf je schoonmoeder niet weren en vriendlief wil natuurlijk ook dat zijnmoeder kan komen meteen.. heel logisch.. daarom zou ik ook de arts vragen.. als hij zegt dat t kan prima.. als hij zegt.. NIET DOEN.. dan ben jij geen zeur..hooguit de arts..nou boeien.. je schoonmeoder zouook niet willen dat door haar snotterbel haar kleinkind doodziek wordt toch?!!.. dan liever een heel lang leven genieten dan 1 dag en dan flink in de zorgen zitten.. tis al genoeg zo'n gedoe en onzeker.. Wat een ander ook zegt.. hou aan je moederinstinct vast.. die wint het altijd!!! enis altijd de juiste beslissing..

13. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Go Robijntje!!!! :D:D

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lynn, waar woon jij dan?
    Idd maar even bellen met het ZH, lastig hoor!

@ Robijntje, spannend!!!!!

15. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Miracles... Haaaaaaaaaaai!!!! :D Mooi omschreven je verhaal! Heel heftig, maar gelukkig kan je er met een goed gevoel naar terug kijken!

Lynn.. Idd ff bellen met het ZH! Zou het ook nog even goed duidelijk maken aan je schoonmoeder!! Niet op een kwade manier natuurlijk, maar zij begrijpt heus wel wat moeder-instinct is!!!

16. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    comment:

Wat zijn er trouwens veel KS gepland voor de novembermama's

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ Romy gefeliciteerd met jullie dochter!!!

@ miracles jeetje wat een verhaal meid! gelukkig is het niet tegen gevallen voor je!
    @ robijntje spannend meid!

@ hier inmiddels behoorlijk chaggie:x

18. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Robijntje heb je al gebeld? Ben heel nieuwsgierig!

MissM, ja dat viel mij ook al op zoveel ks.

19. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Flex, hoe komt het sjaggie?

20. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

YAY iedereen gefeli met pagina 1500!!

Deel Deze Pagina