Zeg...ik zat me af te vragen. Als mijn bloeddruk morgen bij de vk weer te hoog dan moet ik voor controle naar het ziekenhuis. Weet iemand wat ze dan gaan doen? CTG-tje waarschijnlijk?
He meiden Ja ik ga zeker morgen de arts even bellen hierover... Nou weet niet wat er gebeurd is, maar van mijn goede stemming de afgelopen dagen ben ik nu ineens weer super sjacherijnig... Maak me weer druk over vanalles! Pfffff @diddle: ik woon in simonshaven denk dat we elkaar vast wel eens zijn tegen gekomen in de prenatal in spijk zonder dat we het wisten!
hej hoj, Princi, het was mooi, maar wel wat conservatief...gebedsdienst, daar heb ik niet altijd even veel mee...Maar ik ben er natuurlijk gewoon bij om mijn eer te betuigen...hub was erg blij dat ik met hem mee was gegaan, dus da was erg fijn Net verjaardag gehad met redelijk wat kindjes...pfff, ik werd echt even niet goed, zoveel herrie en drukte...hihihi hormonen he... Alle bevallen mama's, wat hebben jullie mooie kindjes!!! Echt waar, good jobs moms!! na, morgen weer naar de vk, ben benieuwd of er nog nieuws is, maar dat zal niet echt he? hahaha. tja misschien dat meneer toch weer wel of niet is ingedaald, misschien is wel een heel andere kant op gaan liggen, ik weet het niet meer Hoe ist het met iedereen?? Fl3x, miss, miracles, ichtus, veertje, suus, lianne, jo, jess, lautjuh, puzz, hahahah en natuurlijk alle anderen, ik ga anders gegarandeerd geheel onbedoeld iemand vergeten Kuzz
@lilage Hier gaat het super! We doen hier een dansje! Joey had last van zijn darmpjes en we hebben spul ervoor gehaald Maar het beste werkt nog met de klok mee zijn buikje aaien onderaan! Hij heeft een grote poepie gedaan net! Yoohoo!!!
BUDDYNIEUWS RObijntje geeft door per sms: Ik ben op 1 november om 16.15uur middels een keizersnee ben bevallen van een dochter. Alisia Amber Charissa en ze weegt 2855 gram en is 48 cm lang.. Alles gaat goed, verder wel last van napijn. EINDE BUDDYNIEUWS!! ROBIJNTJE EN HUBBIE.. GEWELDIG.. GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER.. Mooie namen weer zeg....GENIET LEKKER SAMEN
hier gaat t goed hoor.. ff kids op bed leggenen wat opruimen, maar wilde wel meteen eerst even het buddynieuws laten weten.. kreeg haar smsje net binnen vandaar... tot later..
Robijntje en hubs, GEFELICITEERD!!!!!!!! Wat snel gegaan ineens, of ligt dat aan mij??? Wat maakt het ook uit, jullie hebben je meisje!!!!!!
He Robijntje en robijnman, gefeliciteerd met jullie dochter, geniet ervan. De 1e officiele november baby!!!!!!!!!!!!!!!!
november 2009 beebs lijst Bevallingslijst: 17 september __ Amy__ 1425 gr - 41 cm - 30+6 wk - Dochter van Mischienmama 14 oktober __ Aimy __ 3120 gr - 49 cm - 37+2 wk - Dochter van Geluk2009 21 oktober __ Thijs __ 3200 gr - 48 cm - 38+5 wk - Zoon van Chasmi 22 oktober __ Joey Jayson __3395 gr - 50 cm - 39 wk - Zoon van PuzzCatt 24 oktober __ Roann __ 3065 gr - 46 cm - 37+2 wk - Zoon van Miracles 26 oktober __ Caleb __ 3990 gr - __ cm - 39+1 wk - Zoon van Jongemamainspe 26 oktober __ Lindy __ 3730 gr - 50 cm - 38+2 wk - Dochter van Wenneke 30 oktober __ Louise-Faye Anne Hubertina __ 7,5 pond - 52cm - 38 + 6 wk - Dochter van Claire85 30 oktober __ Délano Albert Hendrik __ 3820 gr - 52cm - 38+1wk - Zoon van Jessica26i 01 november __ Alisia Amber Charissa __ 2855 gr - 48cm - 38+4wk - Dochter van Robijntje74 De Buddylijst van de november-mama's: PuzzCatt - Fl3xGirl - Lautjuh85 - Claire85 - Jessica26i - minkep Bloempjuh - Claire85 - Princi - Ichtus - Suus - Princi - Ichtus - Miss Moneypenny - Trieske - Jongemamainspe - lilage - lianne lilage-Miss Moneypenny Veertje14-Minkep Nina1982 - koffieleutje Er zijn al 5meiden geboren ! Er zijn al 5 knullen geboren! ----------------------------------------------------------------- Lijst niet zelf wijzigen! werk het zelf elke keer bij na alles gelezen te hebben Robijntje gefeliciteerd met jullie dochter!!!!
Robijntje en man: Hoeraaaaaaa! Gefeliciteerd en geniet er van! Ik hoop dat je je snel beter zult voelen robijntje!
zo gaat mooi gelijk op.. 5 om 5 nu!!!...morgen gaan er ook heel wat voor een ks volgens mij.. toch?? dus dan wordt er weer wat aangevuld...
Nou het is 6 om 5, maar heb romy er nog niet op gezet omdat ik verder nog geen gegevens over haar dochter heb.
MisschienMama.. zal het wel heeel druk hebben.. dnek niet dat Amy al uit het zh is.. dus dan wordt t al snel heen en weer constant.. lijkt me vreselijk slopend...