November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Princi, ga zo dan inderdaad even proberen.
    Toch zometeen naar bedje toe, heb een ontzettende harde buik!
    En me lappie doet heel gek dus een mooie reden om hem af te sluiten. Jij ook rustig aan hoor.

2. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    TJB, Ga zo eerst op bed proberen en dan als dat niet lukt even onder de douche. Ik douche nu ook echt zoooveeel, gelukkig zit water gratis bij onze huur erin. Hihi.

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Haha je lappie...ik denk eerst...huh wat bedoelt ze nu? Maar ik heb hem... Whahaha...mijn verstand neemt af...niet normaal!
    Trusten Lianne.

Ja en idd zoals TJB zegt: allen die ks hebben morgen, veel succes en ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen vannacht!

4. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Haha me lappie ja! :D Hij doet heeeeel sloom, steeds typ ik iets en dan moet ik heeeeuull lang wachten tot ik het zie staan.

Inderdaad iedereen morgen met ks heeel veel succes! Denk aan jullie.

Slaap lekker alvast..

5. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    @ lianne, ik wil best je buddy zijn als er nog geen gegadigde is.

@ volle maan, ik dacht dat het pas morgen was;)

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Alle meiden vannacht en morgen met de ks, sterkte!!

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    En liggen er nog meiden te bevallen??? Tis zooo stil hier?
    Ik niet aan het bevallen, lig wel klaarwakker dus ben er maar uit gegaan, kan toch niet slapen...oh dat zal morgen wel nóg erger zijn, schat in dat ik dan de hele nacht niet kan slapen.

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge

robijtje en romy gefeliceteerd.

jullie kletsen zoveel dat het nu effe niet bij kan houden sorry.

hier veel last van naweeen of me darmen.

een vraagje onze kleine meid wil tot 2 a 3uur s nachts niet in bedje slapen alleen bij ons op de buik door de krampjes ,iemand een idee hoe we haar wel in bed kunne laten slapen?????ben bang haar te verwennen zo want overdag slaapt ze ook niet in bed.we gebruiken al sina baby en met klok mee over buik aaien hebben we ook al geprobeerd.

hier ook effe moeilijk mannetje is weer werken en kraam is vandaag ook voor het laatst.

fijne dag meiden

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    goedemorgen:)

Ik zou ook zweren dat het vandaag pas volle maan is:)
    Toch pech waarschijnlijk:)

Gisteren de hele dag een drukke buik gehad, nog niet veel meegemaakt, het hield niet op...vind het niet erg hoor, hoe ervan mijn beeb te voelen kroelen...L

Lianne, als je je zorgen maakt, bellen! Maar ik denk inderdaad dat het echt wel normaal is dat je beeb zich niet meer zo vrij kan bewegen..

Lynn, snap dat je knapt van spanning, even iets leuks doen vandaag om de tijd te doden? Ik denk aan je!

Claire, meis doe rustig aan, er zijn nu belangrijkere zaken om je op te richten, wij redden osn hier wel:) Zorg jij maar heeeel goed voor jezelf en je meisje..Geen bv? Ik ken het gevoel dat het niet lukt...en als ik je een hart onder de riem mag steken..de fles is echt geen second choice hoor, je hebt t geprobeerd en ze pakt niet, je wil toch het beste voor je meisje? Lekker aan de fles! (die van mij is er rap heel groot mee geworden!)

Er rommelt vanalles overal he, heeft er iemand dan nog baat gehad bij de volle maan??? Ik ben heel erg benieuwd..

Hier al wakker vanaf uurtje of5, maar no worries, mannetje is gaan werken, heb geholpen hannes uit bed te halen en nu zit ik hier...Heb net als verassing voor hubs een ps3 game besteld..was even slikkenn(die dingen zijn duur!), maar hubs is zo'n steun en toeverlaat...heeft echt engelengeduld met me en mijn 'gezeur'en gisterenavond heeft ie me gewoon superlief geholpen met harsen en scheren hahahaaha, dat vond ik wel super cool:)

Ik ga even een boterhametje eten en dan weer mijn oogjes dichtdoen..

Alle mama's: dikke knuffels en ook voor julie beebs! Hoop dat alles goed gaat!

Alle wachtende mama's: Dikke knuffies en deze maand wordt onze maand!!!!WOOOHOOOO:D (powertalk)

Alle pre mama's met ks, controles ed vandaag, succes!!!!

10. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    wenneke, dat idee van verwennen ken ik, maar het schijnt dat je zo een kleine uk nog niet echt kan verwennen...ik denk dat het niet zoveel kwaad kan om haar op die manier in te laten slapen hoor....ze is nog maar zoooo klein! En dicht bij paps en mams zijn is dan gewoon het fijnste..Als ze onrustig is kan inbakeren soms echt een uitkomst zijn, maar dat geldt niet als het echt alleen krampjes zijn...Soms moeten de darmpjes nog wat verder 'rijpen' voordat ze echt de melk aankunnen...Met haar buik op je onderarm leggen en dan over het ruggetje wrijven wil nog wel eens helpen, babymassage? Ik hoor er erg goede verhalen over...

succes in elk geval meis!

11. mirella32

mirella32 Lid

25 mei 2008
    28
    0
    0
    verzorgende IG
    Randstad
    Goedenmorgen,
    Hier een jan.2009 mama!
    Sorry dat ik inbreek.
    @Wenneke..Jou verhaal, zou mijn verhaal kunnen zijn!
    Wij zijn infacol gaan gebruiken voor Evi!Nou dat werkte bij ons super!Misschien een tip??
    Succes vandaag!

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ok bedankt voor de tip

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @flex: is het nog rustig bij je? jammer hoor! maar nu echt bijna al 40 weken! ik denk dat de kleine eind van de week komt, althans dat hoop ik voor je... red je het nog een beetje?

als ik esmay even moet halen morgen ofzo (vandaag lukt jammer genoeg niet) dan kan dat hoor! bel me maar even dan, kan nl niet sms-en, thijmen heeft mn telefoon geblokkeerd....

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mn telefoon doet t om een of andere magische reden weer haha, je kan dus ook gewoon sms-en...

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    als het vanacht volle maan is is er nog hoop! want deze nacht is niks geworden;-(

16. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goeiemorgen....

Geen babynieuws??? Hier uitzonderlijk goed geslapen!! Ben er vannacht maar 1x uit geweest. Heerlijk. Voel me helemaal uitgerust.

Wenneke vervelend van die krampjes. Je kunt er vanalles voor krijgen bij de apotheek. En zoals meerderen zeggen....zo'n kleintje kun je nog niet verwennen. Een kind kan nooit teveel liefde en aandacht krijgen.

17. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    #15057 Miss Moneypenny, 2 nov 2009
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
    @ Robijntje en man:

Gefeliciteerd met dochter Alisia!!

Hele mooie naam!!! :D

@ Claire.. balen dat de BV niet lukt, maar FV is ook dikke prima!! Is wel belangrijk dat jullie kindje genoeg binnen krijgt. En idd het is geen 2e keus voeding! Suc6 en doe rustig aan!!
    Forum loopt niet weg ;)

@ Princi.. lol.. bananentoetje hahahahah :D

@ Lynn.. Spannend! Morgen is het zo ver! Kan begrijpen dat je niet goed kan slapen. ik zou stuiteren van de zenuwen!!

@ Volle maan.. begint vanavond ;) Dus allemaal naar de maan kijken, want de maan trekt water aan!!!

@ hier.. Gister een luierdag ingelast met mijn vent:D Hele dag de serie Soprano's gekeken en 's avonds wat te eten gescoord bij mijn schoonouders en toen weer terug naar huis voor nog wat meer Soprano. :D Was een actief dagje!

Vandaag maar weer op zoek naar iets te doen...

Oh jah en ik voel me eigenlijk helemaal beter op wat snotterdoekjes na!!!! Was dus maar een mini griepje!!

18. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Goedemorgen meiden,

Volgens mijn kalender is het vannacht pas volle maan, dus er is idd nog hoop.
    Hier rommelt het weer flink sinds vanmorgen half 5.
    Ik moet om 14.00 uur naar de VK ben benieuwd!

Iedereen een fijne dag vandaag en voor iedereen die het kan gebruiken (ik in ieder geval wel) een dikke knuf!

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    #15059 lautjuh85, 2 nov 2009
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
    *bericht naar miss gewist*

Veertje succes bij de vlos

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ha meiden, ook hier een kalender die vanavond volle maan aangeeft..haha is nog hoop.
    Hiero gisteravond dizzy, overgeven etc..pff wat kan een mens zich soms ellendig voelen, maar na een uurtje voelde ik me weer vrij normaal. Vriend wel geregeld dat hij de komende 2 daagies thuis kan werken enne dat vind ik wel heeeeeel lekker..mannetje om me heen, heb ik toch t idee dat ik t wat meer los kan laten allemaal..

Ehm wenneke verwennen kan nog niet alleen wellicht vervelend voor jezelf.
    Infocal (schrijf je dat zo?) schijnt echt veel beter te werken tegen krampjes dan al t andere dusse zou dat gaan proberen. Schijnt wel duur te zijn!!
    Verder balen dat je partner alweer aan t werk moet en kraam voor t laatst..wat gaat dat snel zeg!

VErder weer van alles gelezen maar weet t ff niet..
    ga proberen vandaag een beetje bij te blijven..hoewel komt zo iemand om laptop te repareren dusse dan ben ik wellicht een tijd computerloos..

Deel Deze Pagina