Hoi meiden, bedankt voor de reacties!! ja zeker spannend hier, belde net zkh, eerst stond ik om 10 uur en nu word het 13.00 uur morgen, arggggg nee toch moet ik nog langer wachten!!!
aktie- elke werkdag rond 10 uur belt mannetje om te kijken of ik mijn bed al uit ben en of alles goed is. na dat telefoontje ga ik douchen en dan heb je soms om half 11 de pfaffs. zo niet dan begin ik met zappen of even wat in huis doen. Heeft iemand nog tips ??? ik heb geen rijbewijs en we hebben op loopafstand niet echt winkels
Oh Jess lekker naar huis heerlijk hoop dat de uitslag goed is. Lynn morgen.......spannend, jammer dat jenu langer moet wachten lijkt me erg irritant, weten dat het gaat gebeuren, en dat het dan opschuift zodat je nog langer moet wachten
Ja Zonnetje, hoop niet dat het dan net zoals bij, dat was toch Jessica???, gaat dat het steeds verder de dag opschuift...
Zonnetje, heb je je kerstkaarten al geschreven? Of..... alle enveloppen voor de geboorrtekaartjes Of..... hou je van frutselen?? Zo ja, misschien een sieraad voor jezelf maken? of te wel, zo ben ik ook dingen aan het verzinnen hahaha, heb bij de action van die kralenbakjes meegenomen, en ga als de verveling heel erg wordt maar wat leuks maken.......
Lara, thanx zou idd de kerstkaarten kunnen gaan schrijven. moet ik alleen effe kijken waar ze gebleven zijn. adressen voor zowel de geboorte als de kerstkaarten zetten wij op etiketten. dus 3 namen op de kerstkaart en klaar. Hoop dat ik ze kan vinden zonder al te veel moeite zijn vorig jaar in de uitverkoop gekocht dus liggen tussen de kerstspullen.
Ja suus....39 weken!!!!!!! Suus, zonnetje...knettergek wordt je toch van het niets doen. Helemaal nu ik nog rustiger aan, dan rustig aan moet doen van de vk...pffff. Dus ik kijk inderdaad tv en puzzel....legpuzzel in dit geval. En slaap....en frobel eens wat....doe eens een was....en msn....veel....met miss. Hahaha! Jessica, wat fijn dat het zo lekker gaat! Lynn, ik hoop ook dat het nu gewoon 13.00 blijft. Ik zou het niet hebben van de zenuwen anders. Mijn hoop is voor vanavond...volle maan.....
nou ga ik je ff1 ding zeggen bereid je maar voor op het ergste want als je geen spoed bent kan het ook maar zomaar gebeuren datje pas savonds om 10 uur mag kijk maar naar mij
lynn duim dat je snel meer weet.. jessica heerlijk als je naar huis zou morgen! Ehm hiero: fotos inplakken, ligt er nog van even. morgen uitgebreid naar kapper verder tv programmas van savonds opnemen en dan overdag kijken.. lezen' elke dag rondje lopen (enne die saaie winkels van jou zonnetje zijn voor mij dus al te ver) verder blij met rijbewijs..ga niet ver maarre wel ff langs ouders enzo.. verder aan moeder gevraagd of we alvast loodjes kunnen trekken..kan ik gedicht maken! enne princi puzzelen is nog wel een goede. Heb ook aan gedacht om een sjaal te gaan breien, misschien dat ik vanmiddag wel ff op jacht ga naar wol! Een nieuw doel!
jessica hoop dat je naar huis mag hier is ons meisje van geboortegewicht 3730 naar 3820 gegroeid hahaha gaat goed. lynn succes
YEAH WE KOMEN NAAR HUIS!!!!! MANLIEF IS NU DE KLEINE AAN HET AANGEVEN BIJ GEMEENTE HUIS EN DAN OP SCHOONOUDERS WACHTEN EN GAAN WE LEKKER WEG DUS VANAVOND KOM IK FOTOS SPAMMEN
hoooi, ben weer wakker jammer wel.. Zonnetje, ik was dat ovr die cavia Hubbie vond het ook absoluut niet leuk ofzo hoor, maar hij wist dat ik me er absoluut niet fijn bij voelde zo wildgroei en wat dat betreft gaat ie dan ver... haha, toen hij merkte dat het misschien wel wat zeer deed, had ie er wel een beetje lol in, leedvermaak haha Over wat te doen? Tja, ik geniet hier echt van de vrije dagen, mar dat komt omdat ik eigenlijk nooit meer een dag alleen heb normaal gezien..ik lig inderdaad langer in bed, dan ga ik lekker douchen, ik poets elke dag wel wat (kan het niet laten) en dan ga ik achter internet, babyspullen koekeloeren, even tv kijken ofzo en vaak probeer ik wel wat tijd te besteden aan lunch...Maar ik vind het onwijs lekker om naar buiten te gaan...gewoon even aan de wandel, geeft zo'n energie en dat laat mij echt fijn voelen in de wind er even op uit...Gisteren een uur gewandeld, vermoeiend, maar echt wel heel lekker! Inderdaad, frobelen is ook een uitgelezen hobby voor deze tijd van de zwangerschap...Ik heb bijvoorbeeld kraambedankjes gemaakt deze keer...de vorige keer schilderijtjes voor de beebkamer... Succes! Woehoe, dus toch vanavond volle maan IK teken ervoor Dame svandaag nog wilde plannen? Behalve enorm bevallen natuurlijk?