Ja suus, breien ook altijd lekker...ik was geheel overmoedig begonnen aan een dekentje....helaas geven mijn handen aan dat het te veel is. Zal door het vocht komen of nog van de tennisellebogen van het begin van de zwangerschap...zucht
hier zo n prenatal zitje voor in het badje maar het past dus niet in het badje wat ik heb pfff dus wort ander badje of ander zitje want heb natuurlijk geen bon meer hahah en volle maan dat er maar veel mogen bevallen
hej jess, wat super!!! Kei fijn dat jullie lekker naar huis mogen, goed gedaan!!!!! Lynn, succes zeg, tja, hoe je maar vast aan 1 ding, morgen is jullie dag!!!! Miss, denk je nu na over nog meer hobbies of over hoe de kerstboom er uit moet zien???
meiden wie had er ook een bugaboo???????? als je de wandelwagen bak eraf haalt dan zakt de onderkant in is dat bij jullie ook???????
@lautjuh, thanks ben benieuwd of de VK wil kijken of er al actie is. @ cavia, mijn man wil het ook wel doen maar om een of andere reden hebben we er steeds geen tijd voor dus nu zelf maar gedaan op gevoel. @ dingen doen, ik heb nog een kleine dus die vraagt de nodige aandacht en ik doe graag borduren en hangen op de bank achter de laptop Als ik bij de VK ben geweest meld ik mij wel weer. Allemaal een fijne dag!
Lilage... beide...whahaha Al moet ik eerlijk bekennen dat mijn kerstspullen al klaar staan voor dit jaar. Heb alvast uitgezocht welke ballen en deco ik dit jaar ga gebruiken. Heb elke keer weer wat anders met kleuren enz... whaha @ hier.. ga nu een film kijken en daarna dutten. Dus nog een tip.. veel films/series downloaden en dan lekker onderuit op de bank!!!! + slapennnnnn
miss, ben benieuwd hoe het er dit jaar uit zal zien bij jullie hahahah, ik vis hier elk jar despullen uit de berging en dan krijg ik het of wel of niet op mijn heupen en kiezen we een neiuwe kleur, Geen idee wat het vorig jaar was...zal binnen een paar weekjes es gaan kijekn
ja dat klopt, want dat is het klap-systeem, die zwarte dingen die je erop klikt, die zorgen voor de vergrendeling (zet de adapters van de mc er maar eens op, zonder mc, dan zie je dat ie wel vergrendeld is) @alle meiden: dankjulliewel voor de succeswensen!! @jessica: ja ik heb het meegekregen met jou, ik zou er gek van worden zeg, hoop niet dat ik dat mee ga maken....
Nou mijn vriend zei destijds hetzelfde: he dat ding klapt in als ik ga rijden zonder bak...maar ik had al door dat het wel vergendeld wordt als de bak of zitje of mc erop staat, dus dat hoort idd zo.
Miss kerstboom opzetten, we hebben een paar dagen geleden afgesproken dit jaar de Boom( wij hebben een grote neppert) niet op te zetten ivm ruimte nu er ook een box in de kamer staat. We gaan nu een echte kleine kopen voor op een klein tafeltje van Ikea. Jeetje een uur lopen, nou dat red ik echt niet hoor. Suus woon op de Saffierlaan en dan naar de idd saaie winkeltjes das al een aardige opgave. Maar misschien dadelijk, als het droog blijft effe een klein rondje lopen in de wijk want het is wel lekker om effe buiten te zijn. Jess Yes lekker naar huis geniet ervan!!!!!!!!!!
Tjongejonge wat weer een gekwebbel hier haha. Miss ik voel me zeer vereerd hihi. Toch goed dat je je berichtje even hebt aangepast Lynn jij mag morgen?? Ooooh wat spannend. Jess je mag naar huis!! Wat fantastisch. Krijg je nog kraamzorg?? Oh lekker genieten van de kleine..lekker thuis in zijn eigen bedje! En wie verveelde zich?? ik puzzel er ook wat aan af. Heb vrijdag nog 1 gekocht. En misschien kan je wat leuks verzinnen om te maken voor 11 november??? Leuke zakjes maken ofzo. Dat ga ik doen denk ik. Veertje hoop dat de vk je op weg kan helpen
(lampje brainwave) Ik ga een lekker recept uitzoeken om iets te bakken voor morgen!!!!!!! dan hebben we 2 vliegen in 1 klap. Wat lekkers te smullen en ik ben weer even bezig. Meiden thanx voor de ideeen wat te doen als je je verveelt. verdere suggesties zijn natuurlijk welkom
en ik maar balen dat de volle maan niets gedaan heeft hier.. GELUKKIG KRIJGEN WE HERKANSING... Goede morgen (nog net) Hier: tot 2u vannacht weeen gehad.. geen stroom.dus paniek..toen stopte t en heb ik nog heerlijk geslapen...de stroom was dus weer s uitgevallen, maar nu is het echt gefixt.. de hele buurt weer blij en verlicht.. Kerstspullen: hier ligt ook alles al klaar.. boom op zetten doe ik pas na de sint natuurlijk.. VERVELING: hier door de kids over het algemeen genoeg te doen en ook het huishouden draait hier 24/7, maar ja.. dat lukt niet de hele dag dus op momenten dat t kan zit ik op mijn gat met laptop op schoot of hang ik voor de tv.. Kids blijven nu bij opa en oma eten en Marijn ligt net in bed.. dus ff een paar uurtjes voor mezelf.. ik doe vandaag helemaal niks.. misschien haal ik de stofzuiger nog ff tevoorschijn en zal vanavond een maaltijd in elkaar draaien, maar verder niet hoor.. Ja hooguit bevallen, maar dat heb ikd an weer niet in de hand.. Hier genoeg gerommen, maar niet consequent.. zo weer een uur niks.. en dan ineens weer om de 3 minuten hele harde buiken..maar als het goed voorwerk is voor de volle maan nacht mag t van mij...hihihhi.. nu heb ik natuurlijk alles bijgelezen, maar heb alleen onthouden dat LYNN morgen om 13u voor de ks mag.. SPANNEND MEID... SUCCES!! en dat JESS en DELANO (met streepje op de e) lekker naar huis mogen.. HEERLIJK MEID!! verder kan mijn brein op dit moment de namen niet echt uit elkaar houden.. dus dan een dikke knuff voor iedereen maar...
O nee dat klopt niet, dan heb je die plastic dingetjes er nog niet ingezet, heb je een gebr.aanwijzing boekje? er moeten namelijk voor en achter een soort stokjes in de bekleding, die dus vanaf boven naar beneden loopt, zodat ie dus niet in kan zakken.
@ichtus en Lautjuh: tnx!!! Ik ben wel zenuwachtig nu hoor, loop als een kip zonder kop allerlei dingen door elkaar te doen!
Ja dat kan ik me voorstellen. Morgen ben je ineens een gezinnetje. Ben je papa en mama. Heel bijzonder!!!