@Lynn.. nou lekker stuiteren meid.. nu kan t nog.. vanaf morgen mag je lekker minstens een hele week in je bed liggen genieten van alle vertroetelingen..whahhaa
ja.. dus als volle LUNA nou haar best doet.. statistisch gezien worden de meeste beebs op dinsdag geboren.. het is volle maan en ik ben morgen uitgerekend.. dus kan niet missen toch???
Jeetje willen jullie niet zoveel kletsen! Heb er bijna 3 kwartier om alles te lezen vanaf gisterochtend 10.30 ongeveer.. Robijntje en Romy -> Van harte gefeliciteerd met jullie meiden! Jessica -> Wat lekker dat jullie al naar huis toe mogen! Lynn -> Ik zou nu ook stuiteren denk ik als ik zou weten dat ik morgen mijn kleine in mijn handen zou hebben! Lastig van je schoonmoeder, ze zijn er wel erg streng in bij het ziekenhuis. Als ik vorige week had moeten bevallen moest ik ook helemaal in quarantaine. Ze hebben zelfs mensen die maar een beetje grieperig zijn helemaal niet in het ziekenhuis.. Miss -> Oww lekkere hangdag zeg! Wij hadden helaas een verjaardag 's middags dus moest me wel aankleden Princi -> Gaat het nog een beetje? Ichtus -> Hopelijk zet het door vannacht! Hier is het vanaf gisteravond al onrustig. Ik heb erge last van mijn rug en mijn bovenbenen.. heb vanochtend al een uur in bad gelegen om het te verzachten maar het werd niet erger maar ook niet minder.. Weet nu soms niet hoe ik moet gaan zitten maar er zit totaal geen regelmaat in ofzo.. Vanmiddag moet ik om half 5 op controle dus ben wel benieuwd.. Loop nu af en toe maar heen en weer en dan lijkt het wel ff erger te worden maar zakt het weer iets af.. Iemand voor de rest nog tips? Liefs Bloempjuh
heb zomaar het gevoel dat het begonnen is bij dr, dan zou ze het toch wel even laten weten?? krijg ook geen sms terug... oeoeoeoe spannend!
whahah dat had ik ook al gemerkt... Hoop dat ze bezig is, ze is ook niet op msn.. Komt nie vaak voor rond dit tijdstip
@wenneke van verwennen is nog geen sprake meid lekker knuffelen met je kleine Maar ik had het ook hoor Hij sliep in het z-huis ook bij mij Maar ik heb een middeltje die heet infacol en dat helpt heel erg Als je de pamper afdoet en onderaan zijn buik aait dan helpt het ook goed De kraam adviseerde ook het op de buik leggen op je arm dat verlicht ook Ik weet nog een tip in de hangmat hangen maar aan de andere kant is het leuker bij mama natuurlijk Er bestaat ook een kruik ding voor op de buik maar dat vind ik eng om te gebruiken @lilage masseren gaan we vanaaf proberen! Eerst joey in een lavendel olie badje en dan masseren met baby olie! Ohh heb er zin in! @mirella wij hebben ook infacol! @suusje het kost rond de 8 euro en je hebt dan 100 dosseringen erin zitten @jessica lekker he naar huis Ik werd crazy in het z-huis bah... Ook omdat joey naar de kinderafdeling moest... Ivm overgeven van vruchtwater... Lekker dat je naar huis mag! @surf joh nog niks van haar vernomen? Oehhh spannend! @Tante mars!YAY hoe is het met jou? Ik ga mijn verplichte dutje doen! Doeiiiiiii Ben benieuwd!
Groei goed, en heb ff kieken over 2 weken en 3 dagen weer een echo. En met ik dat zeg moet ik dalijk eerst bellen of het een dag later kan, want me mannetje is sinds vandaag aant werk en kan dus die dag niet . Al wat van Flex gehoord?
Nou ik heb gebeld vandaag, zolang mijn schoonmoeder geen koorts heeft of heel erg hoest/griep verschijnselen heeft, mag ze dus wel komen, alleen mag ze niet kussen/knuffelen met de baby. Ze hebben ook op de site gezet mensen met griepverschijnselen niet naar zkh komen, maar ja ze is waarschijnlijk alleen een beetje verkouden, en dan mocht het wel...
nee nog niets gehoord... reageert dus gewoon niet op mn sms... heb nu mn vriendje een mailtje gestuurd of ie toevallig iets van zn broertje gehoord heeft...
Nou kom net weer onder de douche vandaan en er lijkt nu toch wel regelmaat in te komen. Ongeveer om de 10 minuten en sommige zijn nu echt gemeen dat ik ze moet wegzuchten.. ben alleen in beetje in dubio of ik hubbie moet bellen.. Kan vanmiddag meteen mijn ziekenhuistas wel meenemem op controle haha Oeehh spannend nog niks gehoord van flex! Misschien liggen we straks wel tegelijkertijd in het ziekenhuis!
spannend bleompjuh! ik hoop voor je dat het doorzetten gaat! sterkte iig! en wie weet straks gelijk met fl3x!